Anoppi vihjailee ja määräilee sopimattomasti
Olen pian menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, johon olen rakastunut korviani myöten. Haluan, että mies pitää minusta yli kaiken ja siksi olen valmis miellyttämään häntä myös sängyssä kaikin keinoin. Olen myös vihjaillut sulhaselleni, että saattaa olla mukavia sänky-yllätyksiä tiedossa...
Uskonnollisuuteen taipuvainen ja muutenkin tiukkapipoinen anoppikandidaatti aiheuttaa minulle sydämentykytyksiä, sillä hän tuli jouluna heillä vieraillessamme vihjailemaan minulle, että suuseksi ei ole heidän perheessään tapana. Ei siis sanonut suoraan, mutta luin rivien välistä kyllä. AIVAN USKOMATONTA, tulee hän puhumaan tällaisista. En saanut sanaa suustani, koska sulhaseni on selvästi juoruillut anopille ja minulla on nyt hyvin petetty olo.
Se ei ole minulle uutta, että sulhaseni on hyvin läheisissä väleissä ylikontrolloivaan äitiinsä ja kertoo hänelle aika intiimejäkin asioita. Mieleni tekisi kovasti harrastaa suuseksiä heti hääyönä jottta mies tietäisi minun rakastavan häntä, mutta voiko niin nyt tehdä jos mies kertoo kaiken anopille? En todellakaan haluaisi keskustella tästä anopin kanssa uudestaan. Vai onko kyseessä se, että sulhaseni ei edes halua suuseksiä ja laittoi siksi äitinsä asialle? Miksi mies ei puhu minulle suoraan jos suuseksi pelottaa?
Kommentit (55)
Sä oot varmaan ymmärtänyt anopin vihjailut vähän väärin.
Miten niin väärin? Ihan selvästi antoi ymmärtää, että suuhommat eivät kuulu asiaan.
En tiennyt, että joissain perheissä on tiettyjä seksitapoja:)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin väärin? Ihan selvästi antoi ymmärtää, että suuhommat eivät kuulu asiaan.
Mitä se anoppi siis sanoi? Tarkennas nyt vähän.
Mua kiinnostaisi tietää, millä sanoilla voi vihjailla, että meidän suvussa ei ole tapana harrastaa suuseksiä sanomatta sitä suoraan...?
En muistanut kertoa, että anoppini harrastaa parinvaihtoa. Tai siis on kolmaspyörä pariskunnille, jos ymmärsin oikein, kun hän kerran pikkutuiskeessa meni kertomaan. Vain kerran on kuulemma saanut taudin ja pyrkii käyttämään kondomia, mutta kaikki miehet eivät kuulemma halua käyttää. Ei tommoiset puheet herätä oikein luottamusta ja ärsyttää, kun mieheni ei oikein usko tai halua uskoa, kun olen asiasta hänen kanssaan keskustellut. Vetoaa väärinkäsitykseen ja vähättelee vain minua.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että joissain perheissä on tiettyjä seksitapoja:)
Suku on keskipohjanmaalta jotakin körttejä tai sellaisia. Onko niillä joku raamattuun pohjautuvat uskonnollinen suuseksikielto?
Jos tämä on totta, niin olet varmasti ymmärtänyt väärin. Miten edes voi vihjata tuollaista, mitä anoppi siis tarkalleen sanoi?
Jos on puhunut jostain suun käyttämisestä on varmasti tarkoittanut jotain, "nainen vaietkoon seurakunnassa tyyppistä".. eikä mitään sänkyhommia.
Vierailija kirjoitti:
En muistanut kertoa, että anoppini harrastaa parinvaihtoa. Tai siis on kolmaspyörä pariskunnille, jos ymmärsin oikein, kun hän kerran pikkutuiskeessa meni kertomaan. Vain kerran on kuulemma saanut taudin ja pyrkii käyttämään kondomia, mutta kaikki miehet eivät kuulemma halua käyttää. Ei tommoiset puheet herätä oikein luottamusta ja ärsyttää, kun mieheni ei oikein usko tai halua uskoa, kun olen asiasta hänen kanssaan keskustellut. Vetoaa väärinkäsitykseen ja vähättelee vain minua.
Tää ei tainnut olla se uskovainen anoppi:)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, millä sanoilla voi vihjailla, että meidän suvussa ei ole tapana harrastaa suuseksiä sanomatta sitä suoraan...?
No anoppi oli että tiedäthän että on huolissaan ja "ei ole soveliasta että mitään sitten meidän Jaakon kanssa" ja sitten muljutti kieltä sillälailla poskessa että pullotti.
Vierailija kirjoitti:
En muistanut kertoa, että anoppini harrastaa parinvaihtoa.
Ole hyvä äläkä tule sotkemaan kun minä puren huoliani ja yritän saada apua.
Vierailija kirjoitti:
No anoppi oli että tiedäthän että on huolissaan ja "ei ole soveliasta että mitään sitten meidän Jaakon kanssa" ja sitten muljutti kieltä sillälailla poskessa että pullotti.
HYIIIIIIKKK!!!!! Toivottavasti poistuit paikalta?
Ap hei, yksikään mies ei pelkää suuseksiä. Kiitollisena ottavat vastaan ja vonkaavat lisää. Suuseksillä saa miehet orjuutettua kuin koiranpennuiksi jotka katsovat ihaillen silmät lurpallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni anoppi on se typerys tässä eikä ap.
Typerä on se, joka ei osaa sanoa vastaan. Typeryyttä on alistua epämukavaan tilanteeseen ja vain soljua ilkeiden ihmisten mielen mukaan.
Järkevä ihminen sanoo jämäkästi vastaan vääryydelle. Järkevä ihminen pitää puolensa eikä anna ilkeiden ihmisten ohjailla elämäänsä.
Ilkeitä ihmisiä tulee elämässä vastaan useasti, ja jos ei osaa pistää vastaan kenellekkään, tulee aina olemaan sylkykuppi. Se on minusta typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukoliste. Ehkä anopilla meni kesken lauseen jotain tekohampaiden alle ja se yritti kielellä poistaa sitä:)
Mulkku suussa on kyllä hankala orjuuttaa muita. Itse pidän enemmän siitä alistumisen tunteesta.
Varaudu siihen, että hääyönä olette molemmat tosi väsyneitä. Joku muu ajankohta on parempi uusien seksijuttujen kokeiluun. Itseasiassa mikä tahansa muu ajankohta on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että hääyönä olette molemmat tosi väsyneitä. Joku muu ajankohta on parempi uusien seksijuttujen kokeiluun. Itseasiassa mikä tahansa muu ajankohta on parempi.
Mutta haluan että avioliitto alkaa parhaalla mahdollisella seksikokemuksella - siis jos mies enää edes haluaa suuseksiä, jos se on sopinut jotakin äitinsä kanssa että ei.
Minä en ole vielä antanut miehelleni suuseksiä, vaan vasta lupaillut sitä hääyölle.