Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologit auttakaa!

Vierailija
04.01.2017 |

Mikä on hyvä puhdistusvaahto/-geeli couperosaihoisele?
Menin erehdyksissänivostamaan puhdistusMAIDON ja sillähän ei lähde nuo MACin meikit ollenkaan, niitä siis käytän.

Eli mikä on hellävarainen alkoholiton puhdistustuote joka tehoaa MACin meikkeihin?

Lisäksi kaipailisin neuvoja hyvästä päivä- ja yövoiteestavkyseiselle ihotyypille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kaksoispuhdistusta - sillä saan oman naamani puhtaaksi milloin minkäkinlaisesta pakkelista. En tosin ole kosmetologi mutta silti.

Öljyllä irtoaa meikki todella hyvin. Esim. kookosöljy tai joku ihan puhdistusöljyksi tarkoitettu tuote. Hieroskele aikasi kasvoille ja sitten vielä lisää kosteilla käsillä, huuhtele. Lopuksi voit puhdistaa ihosi vaikka ostamallasi puhdistusmaidolla ja viimeistellä puhdistuksen halutessasi kasvovedellä. Hellävaraista ja tehokasta.

Muita vinkkejä en valitettavasti osaa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon todennut kasvopesusienen tosi hyväksi kasvojen puhdistamiseen. Saa lähes joka kaupasta.

Vierailija
4/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa kävästä jossain kempparissa.Hyviä tuotteita on paljon ja erityisesti sun kannattaa valita herkän ihon tuotteet jotka ei kuivata ihoa. Hyvän sarjan puhdistusmaitoja on varmasti joilla Macin meikit lähtee. Itse olen käyttänyt myös apteekin eucerinin puhdistusgeeliä jolla lähtee voimakkaampikin meikki ja se ei kuivata. Apteekeista löytyy myös vaihtoehtoja.

Vierailija
5/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 puhdistusvaahto on ollut  mun couperosaiholle paras. Kosmetologi en ole.

Vierailija
6/8 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Täytyypä kokeilla tuota sientä ja öljyä.

Mutta sopiiko kookosöljy käytettäväksi kasvoille ihan päivittäin?

Ap

Vierailija
7/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoispuhdistuksen nimeen vannon minäkin. Ensin meikki pois herkälle iholle soveltuvalla misellivedellä vanulapun kanssa tai puhdistusöljyllä. Sitten kasvojen pesu ihotyypille sopivalla puhdistusemulsiolla tai -vaahdolla. Puhdistuksen viimeistelee kasvojen läpikäynti neutraalilla kasvovedellä kosteutetulla vanulapulla. Lopuksi kasvovoide. Ihotyypillesi sopivista tuotteista voi kysellä myyjiltä tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi