Kenen vika tämä on? Nukahdin eilen olohuoneeseen siksi, koska olin niin väsynyt ylitöistä enkä siksi pistänyt kelloa soimaan ja nukuin POMMIIN!!!
Siis asia nyt niin, että työ aikani on klo 7:00-15 :00 olin töissä eilen klo 7:00-17:00 ylitöiden takia.
Olin aivan helvetin väsynyt ilalla ja nukahdin klo 0:00 aikaan vahingossa olkkariin viltin kanssa ja heräsin tänää aamulla klo 10:30. Arvasin heti että jokin on pielessä, kun herätessäni oikeaan aikaan pitäisi olla pimeetä. Kenen vika tämä on?? Pomo oli raivona!!
Kommentit (13)
Niin mutta minä en voinut vaikuttaa asiaan!
Mitähän teit klo 17-00 jos et nukkunut? Olisi sinä aikana varmaan voinut laittaa herätyskellon päälle?
Sinun vikasi. Pidä jatkuva herätys päällä puhelimessa jos mahdollista, eli hälyttää joka aamu tiettyyn aikaan. Itsellä työpäivä kestää matkoineen 6.30-17.00..
Jos olit illalla helevetin väsynyt, niin miksi et käynyt nukkumaan ennen puoltayötä, vaikka kymmeneltä? Miten onnistuit nukkumaan koko yön olohuoneen sohvalla heräämättä välillä? Ainakin minun uneni on hyvin pätkittäistä ja olen varmaan yön aikana enemmän valveilla kuin unessa ja aina tietoinen siitä missä nukun.
TOIMINNOT
ALOITA UUSI KESKUSTELU
OMAT KESKUSTELUT
ALUEET
VALITSE ALUE
UUSIMMAT
Kenen vika tämä on? Nukahdin eilen olohuoneeseen siksi, koska olin niin väsynyt ylitöistä enkä siksi pistänyt kelloa soimaan ja nukuin POMMIIN!!!
Voiko työnantaja pakottaa matkustamaan?
Seksuaalirikoksista epäiltyjen ulkomaalaisten määrä kasvoi viime vuonna
Teen itse maissitortilloja
Karmiva mies, ehdotti että ottaisin ennen seksiä unilääkkeitä kun jännitin
Julkinen liikenne vanhanaikaista, yksityisautoilu on tulevaisuutta.
Aion kokeilla pärjäänkö toimeentulotuella 3kk
Olisin mieluummin nainen
SuosittuOKV- Oma koti valkoinen
Oletko sinäkin aina käyttänyt tiskiharjaa väärin?
Apua puhelimen kanssa!
Panisitko-tykkäysketju!
Vierailija kirjoitti:
Sinun vikasi. Pidä jatkuva herätys päällä puhelimessa jos mahdollista, eli hälyttää joka aamu tiettyyn aikaan. Itsellä työpäivä kestää matkoineen 6.30-17.00..
Joo, minullakin on puhelimessa aina päällä herätys kaikille arkiaamuille. Minun normaali työpäiväni on myös pidempi kuin ap:n ylityöpäivä, lähden kotoa noin 4:40 ja palaan noin 16:00 johtuen pääkaupunkiseudun 'hyvistä' liikenneyhteyksistä.
Mitkä ylityöt. Minulle tuo on normaali päivä.
Liikunnan puute on syynä, terve ihminen jaksaa joskus pidemmiäkin päiviä ilman valitusta ja yli kymmenen tunnin unia.
Otsikosta kuvittelin että olet kaatunut sohvalle suunnilleen suoraan töistä tullessa ja nukkunut aamuun mutta.. Oletkin siis ollut siinä ihan normaalin illan töiden jälkeen, ehtinyt vaikka ja mitä ja sitten lopulta yöllä nukahtanut sohvalle ennen kun tajusit laittaa herätyksen päälle. Vika on siis yksin sinun.
Kenen vastuulla on laittaa herätyskello päälle? Sen syy.
Ite käytän puhelinta herätyskellona ja se on aina päällä.
Vika on sohvan.
Tällaisessa tilanteessa suositellaan heittämään sohva pois ja korvaamaan se puisilla kapeilla tuoleilla, joissa ei ole käsinojia eikä pehmusteita. Yleisten työehtosopimusten mukaan muuten työnantaja voi velvoittaa työntekijää hävittämään sohvan ensi tilassa tällaisen, oleellisesti työn suorittamista hankaloittaneen tapauksen vuoksi. Toki useinmiten työnantajat ovat pitkämielisiä ja ymmärtäväisiä, ja antavat muutaman päivän aikaa sohvan hävittämiselle.
Öö sinun?