Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin mieluummin nainen

Vierailija
03.01.2017 |

Saisin kumppanin niin paljon helpommin.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena saa helposti perään huutelevia ja pillua kaipaavia epätoivoisia miehiä ja yleensä vanhoja ukkoja. Jos ne kiinnostaa niin tervetuloa naiseksi vain.

Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.

Itsepä olet äänestyskäyttäytymiselläsi aiheuttanut sen tilanteen, että niitä "miehiä" on tähän maahan tullut.

Ensinnäkin, raiskauksia on ollut ennen ensimmäistäkään mamua. Toiseksi, mitä jos on nuori (kuten minä), eikä ole päässyt vaikuttamaan vielä mihinkään? Silti mun vika?

Minulle on kerrottu, että olemme oikeasti kaikki maahanmuuttajia, joten ei ollut raiskauksia täällä ennen ensimmäistä maahanmuuttajaa.

Vierailija
22/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena kaikki olis vaan niin hiton paljon helpompaa.

Kerro vähän mikä "kaikki". Haluan tietää mitkä asiat mulla on nyt tosi hienosti, koska en ole kokenut elämääni kauhean helpoksi.

Saat naisena helpommin: seksiä, parisuhteen, rakkautta, perheen, lapsia, työtä, opiskelupaikan, vuokra-asunnon, apua elämän eri tilanteisiin niin tutuilta, tuntemattomilta kuin viranomaisiltakin, saat samasta rikoksesta lievemmän tuomion kuin mies eikä sinun tarvitse mennä armeijaan. Lisäksi todennäköisesti elät pidempään kuin miehet.

Ekat asiat saa helpommin ihan hyvännäköisenä naisena, ei pelkästään naisena.

Millä perusteella saa opiskelupaikan helpommin? Sen saa jos on fiksumpi ja parempi, ei sukupuolen perusteella.

Rikokset voi olla totta, mutta kuinka moni tekee rikoksia? Ei vaikuta tavalliseen ihmiseen.

Armeija on totta.

Ei, en saa tutuilta apua mihinkään ja millä perusteella mies ei saa yhtä hyvin apua vaikkapa mielenterveysongelmiin? Minulla on miestuttava joka saa paljon apua, koska hänellä sattuu sukulaisia ja tuttuja olemaan, minulla ei, eli ei sukupuolikysymys.

Ehkä elän pidempään, ehkä en, mutta suvussa kulkee tiettyjä sairauksia jotka vaikuttavat vain naisiin, eli naiseus ei minua auta. Miehet voivat myös pidentää elinikäänsä omin toimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos tyytyy kehen tahansa niin kai se kumppani sitten on helppo löytää. En kyllä ymmärrä miten kukaan pystyy olemaan suhteessa jossa ei ollenkaan välitä toisesta.

Vierailija
24/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena saa helposti perään huutelevia ja pillua kaipaavia epätoivoisia miehiä ja yleensä vanhoja ukkoja. Jos ne kiinnostaa niin tervetuloa naiseksi vain.

Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.

Itsepä olet äänestyskäyttäytymiselläsi aiheuttanut sen tilanteen, että niitä "miehiä" on tähän maahan tullut.

Buahhahhaa, voi vittu. Ainoat mua ahdistelleet on olleet ihan suomalaisia ja niitä on aika monta vaikken ole vielä vanhakaan. Enkä ole äänestänyt maahanmuuton puolesta, en nääs yksin päätä mitä Suomessa tehdään tai jätetään tekemättä vaikka haluatkin syyttää naisia kaikesta mistä vain voit. 

Ikivanha ja paikkaansapitämätön puolustus tuo mamujuttu silti on, ihan naurettavaa.

Vierailija
25/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän mikä "kaikki". Haluan tietää mitkä asiat mulla on nyt tosi hienosti, koska en ole kokenut elämääni kauhean helpoksi.

Saat naisena helpommin: seksiä, parisuhteen, rakkautta, perheen, lapsia, työtä, opiskelupaikan, vuokra-asunnon, apua elämän eri tilanteisiin niin tutuilta, tuntemattomilta kuin viranomaisiltakin, saat samasta rikoksesta lievemmän tuomion kuin mies eikä sinun tarvitse mennä armeijaan. Lisäksi todennäköisesti elät pidempään kuin miehet.

Itse olen 26-v nainen enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. Eli perhehaaveet voi miltei unohtaa. Seksiä voi saada, kaikkien moraali ei tosin taivu yhdenillan juttuihin ja lisäksi raskauden pelko. Abortti kun ei ole mikään hyvä vaihtoehto. Eli naiselle jokainen pano voi olla askel äidiksi. Rakkauttakaan ei saa, se, että muutama äijä haluaa käyttää runkkualustana, ei ole rakkautta. Apua on ollut vaikea saada. Olen sairastunut vaikeasti ja julkiselta puolelta avun saaminen on ollut todella vaikaa. Rikoksiakaan ei ole kummankaan sukupuolen pakko tehdä. Niinjoo ja parisuhteeseen on naisena vaikeana päästä, jos ei pysty seksiin....

Vierailija
26/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt vain pojat rupeatte ulinan sijaan naisiksi. Alotatte vaikka vanhemmistanne ja käytte siellä siivoamassa, laittamassa ruoan ja pesemässä pyykit ja kehotatte vanhuksia nauttimaan olostaan sohvalla. Sitten kun ootte tämän tehneet tulkaa tänne niin jatketaan vaikka karvanpoistolla ja meikkamisella jne naisen elämään kuuluvilla asioilla.

Vierailija
27/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahhahhaa, voi vittu. Ainoat mua ahdistelleet on olleet ihan suomalaisia ja niitä on aika monta vaikken ole vielä vanhakaan. Enkä ole äänestänyt maahanmuuton puolesta, en nääs yksin päätä mitä Suomessa tehdään tai jätetään tekemättä vaikka haluatkin syyttää naisia kaikesta mistä vain voit. 

Ikivanha ja paikkaansapitämätön puolustus tuo mamujuttu silti on, ihan naurettavaa.

Mutta varmasti kuitenkin on niin, että nuo tapaamasi miehet ovat oppineet pahoja tapoja noilta ulkomaisilta tulijoilta.

Vierailija
28/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa tuntea olevansa rakastettu ihan itsensä vuoksi.Naisena se onnistuisi aivan toisella tavalla. Naisena lapsiinkin voisi suhtautua ihan toisella tavalla.Naisena ei tarvitsisi tuntea oloaan koko ajan niin miinukselliseksi.Naisena voisi kohottaa itsetuntoaankin meikkaamalla ja pukeutumalla nätisti. Miehen elämä on ihan kakkospalkinto. Pelkkää suorittamista ja velvollisuutta vaan,on oltava hyödyllinen työntekijä  jne. koko arvosi on sitten siinä. Inhottavinta ovat erektiot. Vaihtaisin ne ilman sekunnin harkinta-aikaa vaikka maailman kivuliaimpiin kuukautisiin. Gee,wish I was a woman- ehkäpä ensi elämässä on sitten parempi säkä.

Vierailija
29/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistensairauksia ei juurikaan hoideta kunnolla, esim kuukautiset, endometrioosi, vulvodynia, synnytyksen aiheuttamat alapään muutokset jne. Jos nainen ei pysty esim vulvodynian takia seksiin, kuinka moni mies jaksaa olla hoitojan ajan rinnalla? Ja kuinka moni mies on valmis maksamaan puolisolleen korjausleikkauksen synnytyksen jälkeen?

Vierailija
30/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos tyytyy kehen tahansa niin kai se kumppani sitten on helppo löytää. En kyllä ymmärrä miten kukaan pystyy olemaan suhteessa jossa ei ollenkaan välitä toisesta.

Jep, tämä on tosiasia. Kai sitten kuka tahansa mies olisi ikionnellinen jos saisi olla minä. Olisin pari kertaa saanut lihavan mielenterveysongelmaisen miehen, ainakin kerran yli kaksikymmentä vuotta vanhemman alkoholistin ja perseelleläpsimistä vanhoilta limaisilta ukoilta milloin vain. Uuh, tasokasta. 

No, olen toki saanut seurustelusuhteenkin vähättelevän narsistin kanssa, jippii.

Kaikki tämä ihanuus nättinä ja hoikkana, voin vain kuvitella miten nautinnollista on elämä rumana naisena.

Vierailija
31/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella saa opiskelupaikan helpommin? Sen saa jos on fiksumpi ja parempi, ei sukupuolen perusteella.

Rikokset voi olla totta, mutta kuinka moni tekee rikoksia? Ei vaikuta tavalliseen ihmiseen.

Armeija on totta.

Ei, en saa tutuilta apua mihinkään ja millä perusteella mies ei saa yhtä hyvin apua vaikkapa mielenterveysongelmiin? Minulla on miestuttava joka saa paljon apua, koska hänellä sattuu sukulaisia ja tuttuja olemaan, minulla ei, eli ei sukupuolikysymys.

Ehkä elän pidempään, ehkä en, mutta suvussa kulkee tiettyjä sairauksia jotka vaikuttavat vain naisiin, eli naiseus ei minua auta. Miehet voivat myös pidentää elinikäänsä omin toimin.

Koululaitos suosiii tyttöjä -> tytöt saavat parempia arvosanoja kuin pojat-> paremmalla todistuksella saa helpommin opiskelupaikan. Vaikka olisi pääsykokeetkin, korkeammat lähtöpisteet.

Vierailija
32/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameessa nytkin kirjoitti:

Olisi ihanaa tuntea olevansa rakastettu ihan itsensä vuoksi.

Mitä tämä tarkoittaa?

Jos olen miehen kanssa niin tasan rakastan häntä hänen itsensä vuoksi, kuinkas muutenkaan?

Ja miksi luulet että naisena tämä olisi jotenkin paremmin, saahan sitä välillä kuulla kuinka naisen kanssa ollaan koska on kaunis ja antaa seksiä. Ei se kuulosta kovin syvälliseltä "rakkaudelta".

Vierailija
33/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasessa kuplassa oikein elät? Jos puhutaan naimaikäisistä, yksinään se että miehiä on 50 000 enemmän suomessa tarkoittaa että nuo on naiselle automaattisesti helpompia kuin miehelle. Ekhä tarkoititkin että 65v mummo ei saa enää seksiä helpommin kuin vastaava mies. Se saattaa olla niinkin, olettaen että mies edes kykenee seksiin.

Seksiä olisi muuten (naimaikäisenä) naisena helpompi saada vaikka naisia olisi tuplaten miehiin verrattuna, niin helppoja ja kiimaisia miehet on. Tosin orkuista en osaa sanoa.

Vierailija
34/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeija on totta.

Koululaitos suosiii tyttöjä -> tytöt saavat parempia arvosanoja kuin pojat-> paremmalla todistuksella saa helpommin opiskelupaikan. Vaikka olisi pääsykokeetkin, korkeammat lähtöpisteet.

No ei suosi vaan tietynlaisia ihmisiä, jos on adhd niin ihan sama oletko tyttö vai poika.

Vierailija
35/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinjoo ja parisuhteeseen on naisena vaikeana päästä, jos ei pysty seksiin....

Miksi ei pysty seksiin?

Vierailija
36/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasessa kuplassa oikein elät? Jos puhutaan naimaikäisistä, yksinään se että miehiä on 50 000 enemmän suomessa tarkoittaa että nuo on naiselle automaattisesti helpompia kuin miehelle. Ekhä tarkoititkin että 65v mummo ei saa enää seksiä helpommin kuin vastaava mies. Se saattaa olla niinkin, olettaen että mies edes kykenee seksiin.

Seksiä olisi muuten (naimaikäisenä) naisena helpompi saada vaikka naisia olisi tuplaten miehiin verrattuna, niin helppoja ja kiimaisia miehet on. Tosin orkuista en osaa sanoa.

Oman elämäni kuplassa. 

Ehkä jos menisin baariin ja huolisin kenet vain, saisin jonkun alkoholistin ikälopun ja huonoa seksiä. Naisena en kyllä yhden yön jutussa saisi tyydytystä koska seksi loppuu kun mies on valmis. Naisia edelleen kutsutaan huoriksi jos seksikäyttäytyminen on vapaata, toisin kuin miehiä.

Vierailija
37/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni mies.

Jos olisin surkea koulussa, niin syyttäisin opettajia, yhteiskuntaa, tyttöjä, viherkasveja ja hyönteisiä.

Saisin surkealla todistuksella hyvän työpaikan, naista suuremman palkan ja enemmän lomaa. Töissä vetäisin lonkkaa, tutkisin nettiä ja teettäisin naisilla työni.

Vapaa-aikanani yrittäisin iskeä naisia. Jos onnistuisin, nainen olisi halpa hu*ra. Jos epäonnistuisin, niin uliuliulisisin Vauva-palstalla.

Vierailija
38/76 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt vain pojat rupeatte ulinan sijaan naisiksi. Alotatte vaikka vanhemmistanne ja käytte siellä siivoamassa, laittamassa ruoan ja pesemässä pyykit ja kehotatte vanhuksia nauttimaan olostaan sohvalla. Sitten kun ootte tämän tehneet tulkaa tänne niin jatketaan vaikka karvanpoistolla ja meikkamisella jne naisen elämään kuuluvilla asioilla.

Miehethän ei ikinä poista karvoja. Yksikään mies ei sitä tee joka helvatun aamu, eihän?

Kaikilla töissä on ZZ Top parrat.

Vierailija
39/76 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman elämäni kuplassa. 

Ehkä jos menisin baariin ja huolisin kenet vain, saisin jonkun alkoholistin ikälopun ja huonoa seksiä. Naisena en kyllä yhden yön jutussa saisi tyydytystä koska seksi loppuu kun mies on valmis. Naisia edelleen kutsutaan huoriksi jos seksikäyttäytyminen on vapaata, toisin kuin miehiä.

No niin juuri. Saisin kyllä jos menisin baarin. Siinä vastalauseesi. 

Vierailija
40/76 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielelläni mies.

Jos olisin surkea koulussa, niin syyttäisin opettajia, yhteiskuntaa, tyttöjä, viherkasveja ja hyönteisiä.

Saisin surkealla todistuksella hyvän työpaikan, naista suuremman palkan ja enemmän lomaa. Töissä vetäisin lonkkaa, tutkisin nettiä ja teettäisin naisilla työni.

Vapaa-aikanani yrittäisin iskeä naisia. Jos onnistuisin, nainen olisi halpa hu*ra. Jos epäonnistuisin, niin uliuliulisisin Vauva-palstalla.

Jos tekisit enemmän töitä kun nainen, kuten mies tekee, saattaisit saadakin.