Olisin mieluummin nainen
Saisin kumppanin niin paljon helpommin.
Kommentit (76)
Voi vittu. Voi vittu tämän palstan tasoa. Minkä helvetin takia palasin tänne kun tämä on tätä samaa saatanan paskaa. Itkeviä "miehiä", jotka kaivelevat muniaan betonikuutiossaan 24/7 ja valittavat sitten naisettomuuttaan.
Ainoa lohduttava ajatus on, että tämänkin ketjun aloittaja tulee pysymään yksin lopun ikänsä.
Mä olisin paljon mieluummin mies. Se olisi niin paljon rennompaa, vitut jostain kumppanista. Toisaalta tietäisin miten naisen kanssa ollaan, tai homomiehen, joten varmaan se olisi aika helppoa jos sitä tahtoisin. Naisena saa helposti vain paskan kumppanin.
Niin minäkin! Elämä olisi kuin silkkiä vaan...
Eikä tarvitsisi huolehtia mistään.
Naisena saa helposti perään huutelevia ja pillua kaipaavia epätoivoisia miehiä ja yleensä vanhoja ukkoja. Jos ne kiinnostaa niin tervetuloa naiseksi vain.
Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.
Sen verran ruusuinen kuva sulla on naiseudesta, että varmaan tekisikin hyvää jos saisi kokea naisena olemisen "ihanuuden". Erityisesti ei luonnostaan hyvännäköisen ja sitten laittautumisen riemun jos haluat näyttääkin naiselta etkä olennolta.
Eikä sulle luultavasti kelpaisi ne seuraansa tuputtavat miehet, sillä se taso on usein aika alhainen.
Jos sulla säilyisi miehen kivunsietokyky niin en usko, että kestäisit kuukautisia.. :D
Mulle on oikeastaan ihan sama, mitä sukupuolta olen. Olen sopeutuvainen. Ja ei mulla btw ole mitään ongelmaa siinä, että on jätkiä kavereina. Voin hengata niin äijien kuin muijienkin kanssa, jos hyviä tyyppejä ovat. Ei mitään ongelmaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Naisena kaikki olis vaan niin hiton paljon helpompaa.
Kerro vähän mikä "kaikki". Haluan tietää mitkä asiat mulla on nyt tosi hienosti, koska en ole kokenut elämääni kauhean helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu. Voi vittu tämän palstan tasoa. Minkä helvetin takia palasin tänne kun tämä on tätä samaa saatanan paskaa. Itkeviä "miehiä", jotka kaivelevat muniaan betonikuutiossaan 24/7 ja valittavat sitten naisettomuuttaan.
Ainoa lohduttava ajatus on, että tämänkin ketjun aloittaja tulee pysymään yksin lopun ikänsä.
Kärsivällisyyttä, kohta vitutus lakkaa ja alat sinäkin vain nauttimaan tuosta viimeisestä ajatuksesta. Jokainen täällä vietetty tunti vie niitä kauemmas parisuhteesta 😃.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan 24/7, käyn mä töissäkin, ja Prismassa. Kun täällä aina kehotetaan tekemään Prisma-testi.
Vierailija kirjoitti:
Naisena saa helposti perään huutelevia ja pillua kaipaavia epätoivoisia miehiä ja yleensä vanhoja ukkoja. Jos ne kiinnostaa niin tervetuloa naiseksi vain.
Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.
Itsepä olet äänestyskäyttäytymiselläsi aiheuttanut sen tilanteen, että niitä "miehiä" on tähän maahan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ja raiskatuksitulemisenpelko. Ne tulee kaupanpäälle!
Ainakin toiseen olisit voinut vaikuttaa äänestyskäyttäytymiselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän mikä "kaikki". Haluan tietää mitkä asiat mulla on nyt tosi hienosti, koska en ole kokenut elämääni kauhean helpoksi.
Saat naisena helpommin: seksiä, parisuhteen, rakkautta, perheen, lapsia, työtä, opiskelupaikan, vuokra-asunnon, apua elämän eri tilanteisiin niin tutuilta, tuntemattomilta kuin viranomaisiltakin, saat samasta rikoksesta lievemmän tuomion kuin mies eikä sinun tarvitse mennä armeijaan. Lisäksi todennäköisesti elät pidempään kuin miehet.
No, tuleeko niitä naisille helpompia asioita?
Itse keksin vain sen, ettei armeijaan ole pakko mennä. Sitten on joitain juttuja, jotka voivat olla helpompia kauniille ihmisille, mutta ei pelkästään naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan pientä vinkkiä ja harkittu ele/sana, ja kappas vaan, autoni renkaat vaihdettiin ja sohva siirtyi ja naulakko kiipes seinälle. Sitten suutuin jostain ja passitin miehen kotiinsa, hän siellä raapii päätään että mitä teki väärin, miksi se suuttui, miksi ei onnannut.
Tihihii.
Hei!
Tällä sivulla on konkreettisia vinkkejä tilanteeseesi. Parempaa alkanutta vuotta!
http://trasek.fi/perustietoa/sukupuolenkorjaus/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.Itsepä olet äänestyskäyttäytymiselläsi aiheuttanut sen tilanteen, että niitä "miehiä" on tähän maahan tullut.
Ensinnäkin, raiskauksia on ollut ennen ensimmäistäkään mamua. Toiseksi, mitä jos on nuori (kuten minä), eikä ole päässyt vaikuttamaan vielä mihinkään? Silti mun vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ja raiskatuksitulemisenpelko. Ne tulee kaupanpäälle!
Ainakin toiseen olisit voinut vaikuttaa äänestyskäyttäytymiselläsi.
Pelkäsin jo 15v sitten yläaste-ikäisenä. Silloin vain suomimiehet ehdottelivat ja kähmivät 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos naisena haluaa olla miesten kaveri, saa jossain vaiheessa suurimmalta osalta tunnustuksen kuinka ihastuneita nämä miehet ovat sinuun. Perseestähän se vain on, kun haluaisi ihan vain kavereita.Ihan vaan pientä vinkkiä ja harkittu ele/sana, ja kappas vaan, autoni renkaat vaihdettiin ja sohva siirtyi ja naulakko kiipes seinälle. Sitten suutuin jostain ja passitin miehen kotiinsa, hän siellä raapii päätään että mitä teki väärin, miksi se suuttui, miksi ei onnannut.
Tihihii.
No siihen tarvitsee muutakin kuin naiseuden. Ainakin kauneuden ja kyvyn hyväksikäyttää ihmisiä ja toki myös niitä miestuttavia joilla on välineet tehdä nuo jutut.
Osaan itsekin tehdä asiat tai palkata jonkun tekemään ne, olisi aika tylsääkin jos ei itse saisi tehdä mitään.