Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ala lähihoitajaksi niin takuulla työllistyt jatkossa ja saat hyvän ammatin.

Vierailija
14.03.2006 |

Näillä sanoilla työkkärin täti kannusti mua kun ihan mieli maassa menin ilmoittautumaan ja kertoon miten joudun hankkiin uuden ammatin. Voi kiesus se on sittenkin totta mistä täällä puhuttiin. En tunne yhtään kutsumusta hoitoalallle. Pitäiskö väkisin alkaa tekeen työtä joka ei todellakaan ole mulle sopivaa. Kunnioitan kyllä kaikkia hoitajia ja heidän raskasta raatamistaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva muidenkaan hoitajien kannalta (keillä on kutsumusta työhön) jos työkaveriks tulee joku jota ei kiinnosta pätkääkään. Ja ei voi olla potilaiden etu, että tällainen hoitaja hoitaa. Tuskinpa sellaisen ketä ei vähempää vois hoitoala kiinnostaa ammattitaitokaan on paras mahdollinen, kun ei ole kiinnostusta kehittää ja kouluttaa itseään jatkuvasti.

Eli jotain pitäis tehdä, vaikka hoitajapula on kova ja kovenee vaan, pitäis näitten työkkäritätien yms. tajuta, että kaikki vaan tosiaankaan ei sovi alalle.

t.lh

Vierailija
2/3 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näillä sanoilla työkkärin täti kannusti mua kun ihan mieli maassa menin ilmoittautumaan ja kertoon miten joudun hankkiin uuden ammatin. Voi kiesus se on sittenkin totta mistä täällä puhuttiin. En tunne yhtään kutsumusta hoitoalallle. Pitäiskö väkisin alkaa tekeen työtä joka ei todellakaan ole mulle sopivaa. Kunnioitan kyllä kaikkia hoitajia ja heidän raskasta raatamistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.sh, joka nähnyt ihan tarpeeksi tympääntyneitä toisaalta tärkeileviä lähiksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi