Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär jätti poikaystävänsä. Syy: liian perhepoika ja riippuvainen mamista ja papasta

Vierailija
03.01.2017 |

Poika lähti lomamatkalle koko joululomaksi vanhempiensa kanssa.

Harmittaa! Oli tosi kunnollinen poika ja oikein hieno menestynyt perhe. Toisaalta ymmärrän. Jos on rakastunut, niin valitsee toki tyttöystävänsä seuran kuin äiskän ja iskän tuossa ikässä. Ovat 18-vuotiaita abeja molemmat.

Mutta eipä tässä mitään voi, toivottavasti seuraava ei olle ns. jännäpoika.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasten tahtoaan ei tietenkään ole pakko seurustella, se on hyvä muistaa. Mutta eläähän tyttäresi itsekin samoin kuin haluaisi poikaystävän elävän? Eli viettikö hän esimerkiksi nyt sitten joulun omillaan, vai mamin ja papan kanssa?

Vierailija
22/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasten tahtoaan ei tietenkään ole pakko seurustella, se on hyvä muistaa. Mutta eläähän tyttäresi itsekin samoin kuin haluaisi poikaystävän elävän? Eli viettikö hän esimerkiksi nyt sitten joulun omillaan, vai mamin ja papan kanssa?

Ja jos tyttö riippuikin joulun manin ja papan helmoissa, niin kai hän nyt kunnon aikuisen tavoin vähintäänkin osallistui ruokakuluihin, eikä vain tullut valmiiseen pöytään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vielä tuossa iässä viettänyt välttämättä joulua poikaystävän kanssa varsinkin jos ei oltu edes kauaa seurusteltu. Kyllä joulut on monille sellaisia että ne halutaan vielä nuorena lähes lapsena viettää oman perheen kesken.

Vierailija
24/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa aiheeseen sopiva typo :D Korjataan nyt, että mamin ja papan helmoissa.

22

Vierailija
25/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena mies voi olla kunnollinen, vaikka onkin joulun mieluummin vanhempiensa kuin tyttöystävänsä kanssa. Kymmenen vuotta vanhempana mies olisi äidinpoika, joka laittaa äidin puolison edelle. Siinä vaiheessa olisi jo syytä jättää mokoma aarre.

Vierailija
26/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuorena mies voi olla kunnollinen, vaikka onkin joulun mieluummin vanhempiensa kuin tyttöystävänsä kanssa. Kymmenen vuotta vanhempana mies olisi äidinpoika, joka laittaa äidin puolison edelle. Siinä vaiheessa olisi jo syytä jättää mokoma aarre.

Ei näköjään voi nuori nainen koskaan olla oikeassa. Jos ripustautuu tähän aarrepoikaan on mitä tahansa lokista lompakkoloiseen, ja kun ei, on yksi perkeleen diiva ja rinsenssa.

Mitä tahansa äitinä ajatteletkin asiasta, pidä se omana tietonasi. Älä painosta tyttöä mielipiteinesi, ettei hän sinun säikyttelemänäsi päädy syyllisyydentuntoisena kieltämään vaistonsa ja juuttumaan suhteisiin, joista tietää jo etukäteen odottaa ongelmia. Sinun tehtäväsi äitinä on luottaa tyttäresi kykyyn kasvaa viisaaksi aikuiseksi ihan itse. Tuskin pystyt keskustelemaan asiasta puolueettomasti ja tukien häntä, koska sinua kerran huolestuttaa pöyristykseen asti, joten älä edes yritä.

Jos poika on kymmenen vuoden päästä äidin pikku palvelija, siitä näkyy kyllä merkkejä jo nyt. Tyttö on liian nuori kertomaan tietoisella tasolla, mistä tunnetasolla kuitenkin säikähtää. Jos poika kerran on sellainen aarre, niin kaipa tytöllä on hyvät syynsä, miksi ei halua jatkaa. Jos ei ole, sittenpähän oppii. Lopettakaa nyt kerran edes sekunniksi se naisten loputon lyttääminen.

Vierailija
27/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kyseisen pojan puolesta kun valitsi loman vanhempien kanssa mielummin kuin huonon parisuhteen.

Vierailija
28/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttäresi haluaa hengata kouluttamattoman amiksen kanssa, jolla kuluu alkoa ja röökiä reippaaseen tahtiin? Onhan se jännempää kuin (korkea)kouluja käydä. 

Vierailija
29/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, minä just kävin vanhempieni kanssa Thaimaassa ja olen 35-vuotias. Eipä mun miestä haitannut :D On ihan normaalia matkustella omien vanhempien kanssa ihan minkä ikäisenä vaan. 

Vierailija
30/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä otin tuollaisen kiltin perhepojan miehekseni. Enkä ole päivääkään katunut. 

Fiksu. Harmi kun sitä ei aina nuorena tajua.

Vierailija
31/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että poika löytää jonkun kaltaisensa kiltin perhetytön. Hyvä varmasti näin.