Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun aina sanotaan, että kiinnostunut mies laittaa viestiä...

Vierailija
03.01.2017 |

...niin mihin tämä perustuu?
Olen itselläni (vaikkakin olen nainen) huomannut, että nimenomaan kiinnostuneena ei tule laitettua viestiä. Kavereille voin laittaa ihan turhanpäiväisiäkin juttuja toisinaan tiuhaankin tahtiin, mutta kiinnostavalle miehelle en tavallaan keksi mitään asiaa - enkä halua laittaa mitään tikusta väännettyä asiaakaan. Olen huomannut, että jos minua kiinnostaa joku mies, niin minimoin yhteydenpidon puhelimitse mutta hyvin mielelläni tapaan kasvotusten, tutustun (lisää) ja juttelen livenä. Ja tapaamisille järjestän kyllä aikaa. Totta kai myös viesteihin vastaan ja joskus saatan kysyä esim. kuulumisia, mutta olen huomannut parhaiden tapailujen olevan juuri niitä, jossa valtaosa keskustelusta käydään livenä ja viesteillä hoidetaan lähes vain ne näkemisten sopimiset.

Miksi siis on oletusarvo, mitä täältäkin monista keskusteluista saa lukea, että kiinnostunut mies laittaa aina viestiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin oman deittailukokemuksieni perusteella että kiinnostunut mies on aloitteellinen ja hoitaa ulos pyytämisen ym ehdottelun. Viestin laittaminen ei tarkoita että mies keksii tikusta asiaa vaan laittaa viestin missä pyytää kahville/illalliselle tms ja jos treffeillä on puhuttu jostain kiinnostavasta tapahtumasta minne voisi mahdollisesti yhdessä mennä niin mies laittaa viestiä asian tiimoilta.

Summarum: kiinnostunut mies tekee selväksi että haluaa nähdä ja viettää aikaa yhdessä. Ei tarvi miettiä että onkohan se kiinnostunut ja pitäisköhän mun laittaa sille viestiä.

Vierailija
2/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin oman deittailukokemuksieni perusteella että kiinnostunut mies on aloitteellinen ja hoitaa ulos pyytämisen ym ehdottelun. Viestin laittaminen ei tarkoita että mies keksii tikusta asiaa vaan laittaa viestin missä pyytää kahville/illalliselle tms ja jos treffeillä on puhuttu jostain kiinnostavasta tapahtumasta minne voisi mahdollisesti yhdessä mennä niin mies laittaa viestiä asian tiimoilta.

Summarum: kiinnostunut mies tekee selväksi että haluaa nähdä ja viettää aikaa yhdessä. Ei tarvi miettiä että onkohan se kiinnostunut ja pitäisköhän mun laittaa sille viestiä.

Olen tuollainen juuri itsekin, eli teen selväksi (tyrkyttämättä) olevani kiinnostunut, ehdotan deittejä ja sumplin aikataulujani jotta deitit onnistuvat molemmille sopivana ajankohtana, eli juuri kuten varmasti kiinnostunut mieskin tekee.

Lähinnä välillä tuntuu lukevan esim. keskustelupalstoilla että "miksi mies ei ole laittanut pariin päivään viestiä" ja sitten kuorossa todetaan, että ei ole kiinnostunut, kyllä kiinnostunut laittaisi viestiä. Itse en välttämättä noin usein laita mitään, jos esimerkiksi aiemmilla treffeillä on jo sovittu seuraava tapaaminen - silloinhan mitään juteltavaa ei varsinaisesti ole, jos kuitenkin lähitulevaisuudessa siintää tapaaminen. Loogisintahan onkin sitten jättää juttelu sinne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu siihen, että passiivisuutta koitetaan tehdä "hyväksytymmäksi" ;)

Kannattaa unohtaa näissä jutuissa tuo sana "aina". Jokainen on yksilö ja voi toimia vähän eri tavoin eri ihmisten kanssa. Oikeastaan en osaa neuvoa sinua tämän paremmin koska sinun lailla toimiva nainen on mieleeni. Mutta osaatko sinä neuvoa kuinka toimia sellaisen päinvastaisen naisen kanssa, jonka kanssa kasvokkain näkemiset meinaa olla kiven alla? Sillä itsekin uskon siihen, että jos kiinnostaa, niin koittaa järjestää aikaa (ymmärrän ettei tämä aina voi olla mahdollista). Sama nainen siis tykkää viestitellä ja toisinaan jopa valittaa miten kyllästyttävää liika viestittely on, mutta itse silti tekee sitä? Mikä maksaa? Kasvokkain näen selvästi, että kiinnostusta on, että siitä ei ole kiinni :)

Vierailija
4/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oman kokemuksen mukaan on niin, että kiinnostunut mies laittaa viestiä. Hän haluaa kysellä kuulumisia ja muutenkin haluaa myös viestein osoittaa, että ajattelee minua.

Vierailija
5/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puoiksi oikein. Jos mies on aloitteellinen ja pyytää ulos yms, niin hän varmaan on kiinnostunut. Mutta ei kaikki kiinnostuneet miehet välttämättä tee sitä aloitetta. Hän ei ehkä uskalla tai haluaa nähdä ensin naiselta jonkun selvän merkin kiinnostuksesta tms. Eli voit odottamalla voit myös nukkua onnesi ohi.

Vierailija
6/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten laittaa viestiä miehet, joilla ei ole mitään menetettävää, mutta kevyt tapailu sopii. Ei tarvitse analysoida toisen viestejä eikä stressata pakkeja.

Vierailija
7/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin et laittaisinko miehelle viestiä ja kysyisin kuulumisia. Mies on pyytänyt kahville ja minä olen vähän tylyttänyt miestä. Sitten oli hiljaisuutta pari kuukautta. Sen jälkeen on tullut selväksi että mies muistaa mut.. kun laittaa hempeitä viestiä. Nyt mietin että uskaltaisinko laittaa viestiä ihan kiltisti.. kun nähtiin välillä oli kyllä kipinää.. mitä kannattais tehdä?

Vierailija
8/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin et laittaisinko miehelle viestiä ja kysyisin kuulumisia. Mies on pyytänyt kahville ja minä olen vähän tylyttänyt miestä. Sitten oli hiljaisuutta pari kuukautta. Sen jälkeen on tullut selväksi että mies muistaa mut.. kun laittaa hempeitä viestiä. Nyt mietin että uskaltaisinko laittaa viestiä ihan kiltisti.. kun nähtiin välillä oli kyllä kipinää.. mitä kannattais tehdä?

Anna olla.

Vierailija
9/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä, enemmän varmaan kaduttaa jälkeenpäin se jos et laittanut?

Vierailija
10/15 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Laita viestiä, enemmän varmaan kaduttaa jälkeenpäin se jos et laittanut?[/quote]

Todellakin, viesti laitettu, mutta ei MITÄÄN vastausta. Ehkä se olikin juuri se, että tilanteeseen piti saada loppupiste. Nyt on siis uudet ovet auottavana.

Vierailija
11/15 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ensitreffit naisen kanssa, minä ehdotin ja oli halukas nökemään. 1,5 viikkoa mennyt on kuulemma niin kiirettä. Ehdotin että laittaa viestiä kun sopiva rako löytyy. Ei ole kuulunut. Vastaa kaikkiin viesteihin kiinnostuneesti mutta ei itse aloita viestittelyä.

Miten tulkitsen?

Vierailija
12/15 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsPorista kirjoitti:

Sovittiin ensitreffit naisen kanssa, minä ehdotin ja oli halukas nökemään. 1,5 viikkoa mennyt on kuulemma niin kiirettä. Ehdotin että laittaa viestiä kun sopiva rako löytyy. Ei ole kuulunut. Vastaa kaikkiin viesteihin kiinnostuneesti mutta ei itse aloita viestittelyä.

Miten tulkitsen?

Next.

Vierailija
13/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on mielenkiintoinen deittituttavuus. Mies viestii ainoastaan sähköpostitse, ei koskaan soita. Ystäväni on tavannut miehen neljä kertaa puolen vuoden aikana. Ystäväni on myös ymmärtänyt miehestä, ettei ole ole mitään aihetta soitella. Tapaaminen on järjestetty siten, että ollaan syrjässä muista. Ilmeistä on, että tämän kaltainen mies on varattu, vai miten sen voi muutenkaan ymmärtää. 

Vierailija
14/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinkkuaikoina tuon eron huomasi säätöjeni ja nykyisen aviomieheni välillä. Nykyinen aviomies oli aktiivinen, ilmaisi haluavansa nähdä, eikä kiinnostuksen suhteen tarvinnut arvailla. Aiempien säätöjen kohdalla kommunikointi oli paljon vaikeampaa eikä niistä saanut oikein mitään irti. Paljon joutui heidän kohdallaan pohtimaan, että onkohan toi nyt kiinnostunut ja viittiiköhän sille viestittää.

Jos kiinnostus on molemminpuolista, ei siinä tarvita mitään pelejä tai venkslailuja. Ainakin mieheni kanssa palaset vaan loksahteli paikalleen ja kaikki oli helppoa.

Vierailija
15/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rale kirjoitti:

Ystävälläni on mielenkiintoinen deittituttavuus. Mies viestii ainoastaan sähköpostitse, ei koskaan soita. Ystäväni on tavannut miehen neljä kertaa puolen vuoden aikana. Ystäväni on myös ymmärtänyt miehestä, ettei ole ole mitään aihetta soitella. Tapaaminen on järjestetty siten, että ollaan syrjässä muista. Ilmeistä on, että tämän kaltainen mies on varattu, vai miten sen voi muutenkaan ymmärtää. 

Nainenhan voi halutessaan selvittää helposti millä mielellä toinen on liikenteessä, tuleeko mitään.