Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko rakastaaa seksuaalisesti kokematonta miestä, jos hän kuitenkin on kiltti ja kunnollinen?

Vierailija
03.01.2017 |

Vai haluatko jännittävän lihaksikkaan ja maskuliinisuutta uhkuvan miehen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa miehet (kiltit) että löydätte naisen 30+ kun naiset ovat heittäneet pellolle sen jännämiehen. Juuri äsken kaksi jännää sai kenkää vaimolta.

Kiltti kelpaa vasta, kun huomataan, että jännän kanssa ei voi elää?

Kiltti mies kelpaa kun juoksut on juostu ja nainen on löytänyt itsensä huumaavan mutta vaarallisen kolmen ensirakkauden jälkeen. Kiltin miehen tehtävä on siis kuljettaa jännämiehen siittämiä adhd-äpäriä harrastuksiin ja tuoda naisen elämään taloudellista turvaa.

Vierailija
22/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa miehet (kiltit) että löydätte naisen 30+ kun naiset ovat heittäneet pellolle sen jännämiehen. Juuri äsken kaksi jännää sai kenkää vaimolta.

Jep näinhän siinä kävi. Osaatko arvata kenen kanssa nainen meni pettämään? Aivan oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seurustelen tämän kaltaisen miehen kanssa ja hyvin on lähtenyt sänkyhommat luistamaan. Fiksun miehen kanssa asioista voi keskustella ja toiseen tutustuminen on aina molemminpuolista oppimista.

Vierailija
24/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksuaalisesti kokemattoman, lihaksikkaan ja maskuliinisuutta uhkuvan miehen!

En todellakaan halua toisten jämiä. Mun mies on vain mun. Ja minä vain hänen.

Vierailija
25/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lihaksikas ja maskuliinisuutta tihkuva muka voi olla kiltti ja kunnollinen? Minusta voi.

Vierailija
26/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin! Mutta jännittäisi se, että mies haluaisi kokea sitten lisää kun pääsisi seksin makuun kanssani. Joten alkuun ottaisin itse varmaan suhteen siltä kannalta, että mies saattaisi lähteä. Kun seksuaalinen kokemustaso ja itsetunto nousee, huomattavasti helpottuu naisten saantikin. Olisitko ap valmis kuitenkin oppimaan ja kokeilemaan kaikenlaista, avautumaan seksuaalisesti ja valmis kokonaisvaltaiseen nautintoon? Musta olis aika hienoa saada olla jollekin miehelle intohimoinen opettaja..

Vierailija
27/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kiinnostus miehestä, joka viehättää juuri minua jollakin erityisellä tavalla, esim. ulkonäön, luonteen tai yhteisen kiinnostuksen kohteen osalta.

Rakkaus tulee sitten suhteen myötä. Kiltteys ja kunnollisuus ei saa minua rakastumaan, mutta suhde onnistuu todennäköisemmin edes jokseenkin kiltihkön ja kunnollisen ihmisen kanssa.

Vierailija
28/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet seksuaalisesti kokematon, sinun kannattaa etsiä yhtä kokematon kumppani itsellesi. Kokemattomia on molemmissa sukupuolissa, ja kaikissa seksuaalisissa suuntauksissa.

Minä ja puolisoni olimme kumpikin seksuaalisesti täysin kokemattomia, kun tapasimme. Eipä tarvinnut hävetä kokemattomuutta eikä ole exät kummitelleet suhteessa. Yhdessä olemme opetelleet seksuaalisuuden saloja, ja löytäneet ne jutut, joista me molemmat tykkäämme.