Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feministi naisen elekieli vs feminiinisen naisen elekieli

Vierailija
03.01.2017 |

Feministi naisen elekielen huomaa. Hän on feministi! Hänen vibastaan lähtee yliyrittämistä olla maskuliininen ja samalla epätietoisesti hän vihaa omaa naisellisuuttaan. Kamala mieskarkoitin!

Feminiininen nainen sen sijaan on aidosti naisellinen ja nauttii naiseudestaan. Hänen vibastaaan huokuu iloisuus, hoivaviettisyys ja naisellisuus. Valtava mieshoukutin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti sellainen mieskarkotin, mutta ei se haittaa, onneksi olen aseksuaali joten en niitä miehiä mihinkään kaipaakaan :D JOten saan rauhassa olla oma, vähemmän naisellinen itseni.

Vierailija
2/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmasti sellainen mieskarkotin, mutta ei se haittaa, onneksi olen aseksuaali joten en niitä miehiä mihinkään kaipaakaan :D JOten saan rauhassa olla oma, vähemmän naisellinen itseni.

Aseksuaalisuus on sairaus. Mene lääkäriin tutkituttamaan hormonitasapainosi. Terve ihminen haluaa seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ap. Feministi nainen voi olla feminiininen.

T. Laittautuva feministi

Vierailija
4/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin nauramaan.

Olen nimittäin feministi eikä sitä ikinä uskoisi ulkonäöstä :D

5/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kamalaa, jos naisen ainoa tarkoitus olisi houkuttaa miehiä? Feministi tuskin yrittää olla mies tai vihaa naiseuttaan. Joillakin aloilla on pakko olla "äijä" jos haluaa pärjätä, edetä ja ei joutua jatkuvasti seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Kyse ei kuitenkaan näiden tapauksessa ole feminismistä, vaan selviytymisestä. Joissain tapauksissa kyse on myös sovinismista. 

Minä olen ainakin iloisesti nainen ja naisellinen, ilmeisen hoivaviettinen ainakin omia lapsiani ja asiakkaita kohtaan. Ja aivan ehdottomasti 100% feministi. 

Mihin osoitteeseen voin lähettää sinulle sanakirjan ja muutaman opuksen feminismistä, jotta vuosi 2017 olisi sinulle valoisevampi?

Vierailija
6/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on sairaus. Mene lääkäriin tutkituttamaan hormonitasapainosi. Terve ihminen haluaa seksiä

Mene itse hoitoon. Joskaan tyhmyyteen ei taida olla muuta hoitokeinoa kuin ysimillinen luoti.

Vierailija
7/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä sanoisit mun elekielestäni. Mulle on usein huomautettu, että olen tosi feminiininen (mitä se sitten onkin). Katsomukseltani olen ehdottomasti feministi (kuten muuten miehenikin).

Vierailija
8/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno ja omaperäinen, oikein mullistava teoria AP:llä.

Itse taas olen loistavasti omissa nahoissani viihtyvä semisti maskuliininen, tosin usein naisellisesti pukeutuva feministinainen ja olen ollut aikuisiällä (18-30) yhteensä alle kolme vuotta sinkkuna. Muutenkaan ei kyllä tunnu miehet varsinaisesti karkoittuvan.

Vierailija
9/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeillä saattaa olla toisinaan matalampi sietokyky ääliöitä kohtaan ja tämä saattaa ilmetä elekielessä vaikkapa keskisormen näyttämisenä.