Voitteks kannustaa ettei mun dietti menny pilalle?
Nii.. Oon nyt laihiksella, mutta vieraat toi karkkia tuliaisiks ja sorruin syömään suklaata ja lakritsaa. Isot pussit on vieressä ja mulla on monesti tapana repsahtaa loppupäiväks, kun ajattelen et pilasin jo päivän kun söin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Nii.. Oon nyt laihiksella, mutta vieraat toi karkkia tuliaisiks ja sorruin syömään suklaata ja lakritsaa. Isot pussit on vieressä ja mulla on monesti tapana repsahtaa loppupäiväks, kun ajattelen et pilasin jo päivän kun söin.
No, paras tapa epäonnistua dietissä on just toi ajattelutapa mitä teet. Masennut repsahduksesta.
Nyt heivaat ne loppu karkit mäkeen, ja jatkat siitä eteenpäin. Seuraavalla kerralla kun meinaat repsahtaa. Pysähdy ja mieti!!! Käy se henkinen taistelu ja kieltäydy herkuista. Kun teet tämän muutaman ensimmäisen kerran taistelun mielihalusi kanssa, seuraavat kerrat ovat aina vaan helpompia ja helpompia...
Eli älä nyt masennu, repsahdus tapahtui, ja nyt eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Dieetti.
DIEETTI! kvg
Hip hip hurraa!
Tämän kannustuksen sinulle tarjosi pulska setämies.
No mieti silleen et jos sun dieetti kestää vaikka 3 kuukautta eli noin 90 päivää niin jos sulla on 4 repsahduspäivää niin olet silti onnistunut yli 95% mikä on jo hyvin ja varmasti paino on pudonnut.
Sanoisin että kannattaa välillä pitää läskeilypäivä. Saa aineenvaihdunta vähän potkua ja jos sokerimättö eroaa paljon laihisruokavaliosta niin voi olla ettei elimistö edes osaa niitä käsitellä eikä juuri mitään imeydy. Olettaen siis että max kerran viikossa näitä mässypäiviä.
Eli ei haittaa.