Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö julkkiksista henkilökohtaisesti jotain mikä ei sovi heidän julkisuuskuvaansa?

Vierailija
03.01.2017 |

Minä aloitan:

Eräs pinnalla oleva ja sympaattisena pidetty nuori räppäri oli yksi pahimmista koulukiusaajistani yläasteella ja ammattikoulussa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt varoitan sitten, että kai ymmärrätte, että JOS alatte nimillä/muuten tunnistettavasti puhua tuollaisia, syyllistytte kunnianloukkaukseen. Laki koskee myös somea, joten nimettömänä täällä ilkeileminen ei ole mikään pelastus, jos ko. henkilö haluaa selvityttää ilkeiden juorujen lähteen. Saitin pitäjät ovat velvollisia selvittämään poliisin pyynnöstä IP-osoitteet.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

Ja juu, en ole julkkis, pidän vaan tällaisia nimettömiä haukkumisketjuja alhaisina.

Passkan marjat! Tällaisia ketjuja julkkisten nimilläkin on täällä vaikka kuinka monta. Ei tule mitään kunnianloukkaussyytteitä elleivät asianosaiset niitä itse nosta. Ja arvaa nostavatko...

Vierailija
42/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu ei antanut mulle. Tämä ei käsittääkseni ihan sovi ko. naisen julkisuuskuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt varoitan sitten, että kai ymmärrätte, että JOS alatte nimillä/muuten tunnistettavasti puhua tuollaisia, syyllistytte kunnianloukkaukseen. Laki koskee myös somea, joten nimettömänä täällä ilkeileminen ei ole mikään pelastus, jos ko. henkilö haluaa selvityttää ilkeiden juorujen lähteen. Saitin pitäjät ovat velvollisia selvittämään poliisin pyynnöstä IP-osoitteet.

Ja juu, en ole julkkis, pidän vaan tällaisia nimettömiä haukkumisketjuja alhaisina.

Äläpä puhu paskaa. Luitko edes itse linkkaamasi sivun sisältöä? Jos juttu on totta, se ei ole kunnianloukkaus, vaan korkeintaan yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen.

Milläs todistat todeksi esim. lauseen, jossa väitetään jonkun olevan koppava ja tyly, noin niin kun esimerkiksi?

Tiukemmat säännöt kaikenlaisen juorupaskan levittämiseen! Jonkun mustamaalaus ja haukkuminen voi vaikuttaa julkisuuskuvaan ja mm. kyseisen julkkiksen tuloihin, niin kyllä pitäisi paljon tiukemmin puuttua, varsinkin sellaiseen systemaattiseen haukkumiseen, johon täälläkin jatkuvasti törmää!!

Ahaa, luulenpa, että olet eräs naispuolinen laulaja. Olet kylläkin aivan itse mokannut julkisuuskuvasi ja se on se, mikä on johtanut tulojesi putoamiseen. Ei ole ihmisten vika, jos sinusta ei tykätä. Sitä saa, mitä tilaa.

Ja luulet ihan tosissaan, että täällä joku laulaja pyörisi? Olet umpihullu!

Miksei pyörisi? Samanlaisia ihmisiä hekin ovat.  Käyvät kaikki keskustelupalstat läpi nähdäkseen, mitä heistä kirjoitetaan.  Siinä samassa voi vähän kommentoida itsekin...

Ainoa keskustelupalstan juttuja itsestään lukeva naislaulaja on Anna Abreu, on sen tunnustanut. Muut ei varmasti lue, sellaista sontaa heistä täälläkin kirjoitetaan.

Vierailija
44/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tämän kaverilta: eräs entinen Miss Suomi ei tunne enää vastaan tulevia koulukavereitaan. Jos nämä moikkaavat, kävelee ohitse ilmeen värähtämättä :D

Vierailija
45/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs pahaa olet itse tehnyt, onko menneisyydessäsi jotain mistä et ole joutunut vastuuseen kun noin huolettaa?Oli se mitä vain, hyväksikäytön ym syyt on aina vain tekijään liittyviä ja uhri on syytön. Jos on vahingoittanut toista, on itse yksin syyllinen. Ja huom. Pahuus loistaa pahantekijän rumasta naamasta.

Vierailija
46/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Saara Aallon työmoraalista ja yhteistyökyvystä paljonkin.

Vierailija
47/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleface on oikeasti kiukutteleva pikkulapsi joka yritti panna naisia ilman kortsua ja juoksi aamulla pakoon. Ja on olevinaan niin tiedostava.

Herra Yllppö on kaikkea muuta kuin sympaattinen runopoika. Oikeasti aika ilkeä ihminen, joka yritti iskeä toista naista tyttöystävän istuessa vieressä.

Kauko Röyhkä on järkyttävä sovinisti joka arvostelee naisia ulkonäön mukaan mutta tämä taitaa kyllä sopia hänen julkisuuskuvaansa.

Palefacelta saisi kivasti elareita ja voisi päästä julkisuuteen antamalla haastatteluja seiskalle. Tulevat salarakkaat pistäkää asia muistiin.

Vierailija
48/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä huomiohuoria muutamiakin, varmasti tiedetään hyväksikäyttäjäksi, mutta kun ne juuri haluavat että heidät mainittaisiin edes jossain yhteydessä, niin ei varmasti laiteta nimeä. Sehän olisi huomiota. Vinkki: kukaan ei usko mitään pahaa, kun ovat niin kieli ruskeana, ettei kukaan usko mitään pahaa.

Vierailija
49/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Mäntylä on ihan oikeasti mukava ja fiksu.Hänellä on Oulussa paljon ystäviä,jotka on tunteneet Jasminin nuoresta asti,yli 20v. ja joilla on hänestä vain hyvää sanottavaa.

Vierailija
50/50 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tämän kaverilta: eräs entinen Miss Suomi ei tunne enää vastaan tulevia koulukavereitaan. Jos nämä moikkaavat, kävelee ohitse ilmeen värähtämättä :D

Täähän on ihan normaalia mun mielestä jos ei ole ollut vuosiin tekemisissä. Mun ylä-aste ajoista on pian 9v ja sen jälkeen ammattikouluun toiselle puolelle suomea. En muista edes kaikkien omien ylä-aste kavereiden nimiä, ammattikoulu kaverit on vähän paremmin muistissa mutta enpä niitäkään tuntisi jos vastaan tulisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi