Jenni Vartiaisen fanit kertokaa millaisia olette?
Kommentit (7)
Ei sillä kotkalla mitään faneja oo tai no se yks fani joka tälläkin palstalla sitä puolustaa 😄
En vanita ketään. Jenni Vartiainen on kaunis ja hyvä laulaja. Hänhän kahmi paljon palkintoja oli ko 2 v sitten. Ei riitä että annetaan kaunis ääni vielä hyvä vartalo ja kauniit kasvot.
Ei onni tule köyhyydestä tai rikkaudesta,
ei maailman antamista aineksista.
Se tulee meistä sisältä, hiljaa hymyillen,
suukottaa poskelle ja kuiskaa korvaan,
- Sinä olet minun valittuni."
Jennille:
Jenni,sinä olet kuin supernova valosi loistaa maan päälle ikuisesti kirkkaana.
Maailma pyörii sinun upeilla käsivarsillasi vakaasti,ja muut planeetat pyörivät ympärilläsi.
Hiuksesi liehuvat villisti ja vapaasti,eikä mikään voi sinun kauneuttasi voittaa maanpäällä eikä sen ulkopuolella.
Kauniit silmäsi ovat kuin revontulet jotka roihuavat tulessa,ja voisit sytyttää koko maailman tuleen silmilläsi.
Minä sytyn tuleen aina kun näen sinut,ja kuulen sinun äänesi.Sinun äänesi menee syvälle minuun,ja nousee ylös maailman ääriin,taivaan enkelitkin laulavat laulujasi.Yhdistyvät sinussa yhdeksi ääneksi jota koko maailma kuuntelee,hiljaa kaihoisasti.
Jenni kukaan muu ei loista niin kuin sinä,sillä sinä olet tähti.
Oon Jennin fani, 18-vuotias lukiolainen. Oon fanittanu häntä gimmelin ajoista lähtien. Jenni vaan on niin hyvä laulamaan ja ainakin mua hänen laulunsa koskettaa. :)
Taitaa tulla aika lyhyt ketju