Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeeko asunnon arvo Helsingissä, kun vihreistä tulee suurin puolue?

Vierailija
03.01.2017 |

Kannattaisiko sijoitusasunto laittaa heti myyntiin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiset kaupunkibulevardit toimivat käytännössä? Olen asunut vilkkaasti liikennöidyn tien vieressä ja täyttä helvettiähän se on. Olohuoneeseen kuulet jokaisen ohikulkevan rekan rymistelyt. Ei myöskään puhetta että voisi pitää kesähelteillä tuuletusikkunaa tai parveketta auki äänihaittojen vuoksi. Lisäksi tieltä tulee asuntoon mustaa pikipölyä, vaikka asuntokohtaisen tuloilman ottoaukko ei ole tielle päin. Mutta nämähän eivät ole päättäjien tai arkkitehtien mielessä kun tuollaisia suunnitelmia kaavaillaan.

Tätä minä juuri ajattelin, miksi kukaan haluaisi muttaa kaupunkibulevardin varrelle juuri näiden yllä mainittujen ongelmien takia?!  Kaupunkibulevardit ovat täyttä idiotisimia, ja ne tulevat pilaamaan tämän kaupungin! Vihervassarit ovat juuri niitä ihmisiä jotka osaavat vain ajatella itseään, eivätkä pysty alkuukaan asettua muiden kenkiin, saati ymmärtää ettei kaikille työpaikoille voi pyöräillä. Haluaako esim. sairaanhoitaja pyöräillä raskaa yövuoron jälkeen pyöräillä 10-15 km kotiin?

Sinä et ehkä haluaisi, mutta ei sinun ole onneksi pakkokaan. Paljon löytyy kyllä halukkaita. Tästä kertoo esim. Mannerheimintien ja Hämeentien kämppien hinnat ja niiden nopea vuokraus/kauppa. Minulle esim. kelpaisi todella hyvin tuollainen bulevardin kämppä.

Käy nyt hyvä ihminen katsomassa asuntojen hintoja, mannerheimintiellä ja hämeentiellä ovat hinnat huomattavasti alhaisemmat kun muilla saman alueen kaduilla. Ja tämä johtuu juuri siitä että monet ihmiset eivät halua asua iso tien varressa. 

Mutta silti huomattavasti korkeampia kuin vastaavan kokoisten ja kuntoisten asuntojen hinnat jossain hyvässäkin lähiössä.  Eli monet silti asuvat mieluummin keskeisellä paikalla ison tien varressa verrattuna siihen lähiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme