Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 70 v harrastaa seksiä?

Vierailija
03.01.2017 |

Tuli mieleen kun näin 44 v naisena rakastan seksiä että milloin siitä joutuu luopumaan?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas mites sitten kun naisena estrogeeninpuute teki sen ettei enää pysty seksiä harrastamaan. Paikat niin kuivat vaikka liukkaria olisikin käytetty niin verta tulee ja kaupan päälle virtsatulehdus. Ei enää nappaa kun joka kerta saa ab-kuurin syödä. Ostin miehelle seksikaupasta vaginan paremman puutteeseen ja että hakee nuoremman vaimokseen kun minä en enää pysty seksiä harrastamaan.

Mikset käytä estrogeenivalmisteita kun niitä suosittelee kuiville limakalvoille kaikki gynet. Suojaa muutenkin emätintä terveysongelmilta ja sitä paitsi se vähäinenkin estrogeeni parantaa vaihdevuosien tai ikääntymisen vaimoja. Kannattaisi vähän kuukeloida tai kysyä gyneltä jos et usko. Mitään jälkeä kärsiä kuivista limakalvoista kun asia on helposti hoidettavissa. 

Vierailija
102/117 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä, onneksi on nuorempia miehiä, jotka haluavat elämäänsä jotain extraa ;)

En tarkoita rippikouluikäisiä

No mistäpäin oket?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas mites sitten kun naisena estrogeeninpuute teki sen ettei enää pysty seksiä harrastamaan. Paikat niin kuivat vaikka liukkaria olisikin käytetty niin verta tulee ja kaupan päälle virtsatulehdus. Ei enää nappaa kun joka kerta saa ab-kuurin syödä. Ostin miehelle seksikaupasta vaginan paremman puutteeseen ja että hakee nuoremman vaimokseen kun minä en enää pysty seksiä harrastamaan.

Mikset käytä estrogeenivalmisteita kun niitä suosittelee kuiville limakalvoille kaikki gynet. Suojaa muutenkin emätintä terveysongelmilta ja sitä paitsi se vähäinenkin estrogeeni parantaa vaihdevuosien tai ikääntymisen vaimoja. Kannattaisi vähän kuukeloida tai kysyä gyneltä jos et usko. Mitään jälkeä kärsiä kuivista limakalvoista kun asia on helposti hoidettavissa. 

Kielen päälä olen rouvan pillunporttia kostutellut nykyisi niin kauan, että suosiolla olen saanut kalun sisään luistamaan. Tosin kyllä hän Vagifemiä ja Embeasiniä myös käyttää.

Vierailija
104/117 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä 60-v naisia riittää myös yli 60 v miehille. Vanhemmalla iällä kaikki on paljon rennonpaa ja hauskaa.

Vierailija
105/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaahan onko sex sama kuin nainnix-hyväilyjen ajaa ja tanssin ajaa siveettömyyteen-sex erotisex, monotonisex = masturbatio, samaisia synonyymejä - ällöö ällöö ällöö öööh, yksi nainen tarjoaa "naikaa minua" nainnin kokemusten puuttuessa minä ehdotan paremman vaihto ehdon olevan olla naimatta

Vierailija
106/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äitini 70 harrastaa vielä seksiä silloin kun sitä saa. Valittelee että sulhoja alkaa olla niin vähän vapaana ja ovat aika huonokuntoisia. Olisi vakiintunut jo, mutta samanikäiset miehet joko pyörittävät montaa naista tai ovat liian usein kännissä.

Siis ihanko totta, että 70v. miehet pyörittävät useaa naista. Huh huh. mitä karjuja. 

Vierailija
107/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Minulla, M67, halukas ja haluttava samanikäinen vaimo joka alkaa kyllä keloutua sisäänpäin ja käyttää sitä hormonitonta salvaa, toisaalta minulla ei auta sirde ja tada, korkeintaan saan puolipainetta puolitankoon. Iltalypsytyyppinen tyhjennys toimii ja Satisfyer surisee. Näin meillä! Toisaalta osamme kyllä elää tilanteen kanssa kun naimisissa jo vuodesta -78.

Pyysin omalääkäriä muun labratouhun yhteydessä tsekkaamaan tuon teston, ja tulos 13. Tuomio tuli että kun testo on yli 12 niin korvaushoitoa ei aloiteta. Pyysin mennä viikolla kokeeksi vardenafiiliä mutta vielä ei ole näkynyt lääkemääräystä OmaKannassa.

Vierailija
108/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äitini 70 harrastaa vielä seksiä silloin kun sitä saa. Valittelee että sulhoja alkaa olla niin vähän vapaana ja ovat aika huonokuntoisia. Olisi vakiintunut jo, mutta samanikäiset miehet joko pyörittävät montaa naista tai ovat liian usein kännissä.

Siis ihanko totta, että 70v. miehet pyörittävät useaa naista. Huh huh. mitä karjuja. 

En yhtään ihmettele. Luontoa se enempi vaatii, että yhdessä pysyy ja on uskollinen.

Vierailija
109/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin seksistä kovasti vaihdevuosiin asti, mutta sitten kiinnostus hiipui. En kaipaa sitä. Monet varmaan harrastaa seksiä vanhanakin, eli tämä ei ole yleispätevä esimerkki.

Eihän sun tarvitse siitä luopua, jos et halua, vai oletko yksineläjä, joka joutuu pokaamaan seksikumppanit? Ja ajattelet, että 70-vuotiaana ei enää flaksi käy? Jos olet suhteessa, niin parinkymmenen vuoden päästä miehelle sininen pilleri huuleen.

Vierailija
110/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi osaa mennä itse seksikauppaan?

Luulen, että hän arvostaisi enemmän kuin irtovaginaa sitä, että antaisit kunnon käsihoidon levittäen vulvasi samalla hänen katseltavakseen. Vai mitä miehet sanoo? nainen 68 v

Vierailija
111/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne harrastaa seksiä  69 asennossa.

Vierailija
112/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi osaa mennä itse seksikauppaan?

Luulen, että hän arvostaisi enemmän kuin irtovaginaa sitä, että antaisit kunnon käsihoidon levittäen vulvasi samalla hänen katseltavakseen. Vai mitä miehet sanoo? nainen 68 v

Aivan niin !  Mutta onkohan tuossa vielä muutoinkaan kaikki konstit koitettu. 

Vierailija
113/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuun vain sais vittua

Vierailija
114/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi harrastaa?? 

Vierailija
115/117 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne harrastaa seksiä  69 asennossa.

Me harrastetaan vaikka missä asennoissa.,mihin aikaan päivästä tahansa. 

Vierailija
116/117 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jonkinmoinen sivusuhde 70+ sinkkurouvan kanssa. Meillä on hyvä yhteys ja samanlainen huumori, ja vaikka rouvan vartalossa ikä jo näkyy, pimppi on tiukka ja liukas. Ahnas myös suustaan, omalta vaimolta sitä ei saa.

M5x

Vierailija
117/117 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä aloittajan tartte ihan heti luopua. Minä panin 54 vuotiaana 69 vuotiasta rouvaa, jonka tapasin tansseissa. Kyllä oli halut tallella ja nainen ja pillu timmissä kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi