Vieläkö 70 v harrastaa seksiä?
Tuli mieleen kun näin 44 v naisena rakastan seksiä että milloin siitä joutuu luopumaan?
Kommentit (132)
Naapurissa asuu hiukan yli 70v pariskunta.
Aloittajan (kohta 10 vanhaan) kysymykseen vastauksena; nainen harrastaa, mies ei. Satun vaan tietämään....
M49
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu hiukan yli 70v pariskunta.
Aloittajan (kohta 10 vanhaan) kysymykseen vastauksena; nainen harrastaa, mies ei. Satun vaan tietämään....
M49
Kyllä ne himot lähtee, kun kilju loppuu.
kaisa 26 kirjoitti:
oon aina luullu että ei 4kymppisetkään enää harrasta.
Sithän se vasta alkaa...
Olen 80-vuotias mies. Seksi ei ole ainakaan vähentynyt iän myötä. Vaikka joka päivä, jos/kun partneri löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen 80-vuotias mies. Seksi ei ole ainakaan vähentynyt iän myötä. Vaikka joka päivä, jos/kun partneri löytyy.
Minä oon 100- vuotias. Halut eivät ota vanhemmuuten loppuakseen. Nimittäin vaikka latva käy lahoamaan, oksa sen kun kovuu.
Tiedän liki 80-vuotiaita leidejä, joilla on vielä aktiivista seksielämää heitä nuorempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän liki 80-vuotiaita leidejä, joilla on vielä aktiivista seksielämää heitä nuorempien miesten kanssa.
Sama juttu. Ovat yhä joka suhteessa aktiivista elämää viettäviä leidejä.
ei milloinkaan, jos miesseuraa löytyy
Ei, eturauhanen on höylätty. Sydänkään ei kestä enää.
Kävin 70 v entisen tyttöystävän luona jonka tapasin kun hän oli 50. Itse olin silloin kolmekymppinen. Kyllä tuo pano onnistui ihan pois poikkeen. Pikkusen käytettiin liukkaria ja hyvin puristi kullista kun sai orkut. Sitten lastit sisään.
Nainen menettää seksuaalisuutensa täysin vaihdevuosissa, kun munasarjoissaan olevat munat ovat ehtyneet, tyypillisesti ollessaan 40+ ikäinen. Miehen biologiassa ei ole vaihdevuosia.
Tämä siis kommentti monen naisen pyörittämisestä