Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä äidistä joka ei halua tavata tytärtään?

Vierailija
02.01.2017 |

kirjoitin jo aiemmin mutta aloitus katosi jonneki. mieheni on lastensa yh. ex vaimo suuttui tästä ja hylkäsi lapset. tytär kaipaa äitiä mutta äiti ei pidä mitään yhteyttä ja on myös kieltänyt sukuaan , myös lasten aikuisia sisaruksia, pitämästä yhteyttä. Miksi katkeruus puretaan lapseen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta? Miksei äiti ottanut tytärtään asumaan mukaansa, jos vituttaa että exä otti tytön

Vierailija
2/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi jäi isälle lastensuojelun päätöksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni ei halua tavata äitiäni, minua tai vuoden vanhaa tytärtäni, koska emme ole Jehovan todistajia, kuten hän on. Emme ole ikinä edes keskustellut elämänkatsomuksestamme hänen kanssaan, vaan hän on ainoastaan sanonut saaneensa ohjeen karttamiseen seurakunnasta. Ja sitten vielä kehtaa harmitella tyttäreni kuolemaa maailmanlopussa. Paska uskonto!

Vierailija
4/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut sivustakatsojana vastaavassa tilanteessa. Mies jätti vaimonsa minun takia ja heidän yhteinen lapsensa olisi halunnut muuttaa äitinsä luo. Lapsen äiti ei tähän suostunut, koska halusi "nuorenparin elävän oikeaa lapsiperhearkea". 

Miehellä ja exällään oli yhteishuoltajuus, mutta käytännössä saattoi mennä useita viikkoja niin, ettei lapsi tavannut äitiään ollenkaan. Pitkän tauon jälkeen äiti sitten haki tyttärensä viikonlopun viettoon perjantai-iltana, mutta sovitun sunnuntai-illan sijaan, hän palauttikin lapsen jo lauantaiaamuna. Useamman kerran kävi niin, että olimme esim. mökillä, kun itkuinen 10-vuotias soitti, että olikin tullut jo kotiin, kun äidillä oli menoa. Samaan aikaan äiti tapasi kuitenkin säännöllisesti kahta edellisestä liitosta ollutta lastaan, jotka asuivat pääsääntöisesti isällään.

Ymmärrän kyllä, että ex halusi purkaa raivoaan minuun temppuilemalla tuolla tavalla, mutta kamalaa oli lohdutella pientä tyttöä, joka itki, ettei äiti rakasta häntä yhtä paljon kuin veljiä. Mulla ei ole itsellä lapsia, mutta en voi ymmärtää minkälainen äiti voi käyttää lastaan tuolla tavalla koston välikappaleena.

Tyttö on nyt aikuinen, eikä käytännössä missään tekemisissä äitinsä kanssa. Toivottavasti ex miettii joskus, että kannattiko. Minulla ja tytöllä on edelleen läheiset välit vaikka suhde mieheen on loppunut jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi