Miksi jotkut teinitytöt seisovat kuin heitä vaivaisi skolioosi?
Selkäranka vinossa seistään lonkan päällä ja perse työnnetty taaksepäin
Kommentit (13)
Oleellisempi kysymys on, miksi itse näet aikuisena ihmisenä hirveästi vaivaa joidenkin random teinityttöjen seisomisista?
Mulla on skolioosi mutten mitenkään huomattavasti oleskele....
No siks varmaan ku pitää saaha se perse näyttämään mahollisimman isolta. Tuon järjettömän isoperse-muodin takia.
Ne yrittää saada peban näyttämään isommalta ja pyöreämmältä. Tyhmän näköistä, duck face -tasoa.
Minun tytölläni on skolioosi ja monet kriisit on siitä kehittänyt. Päivittäin jumpataan. Toivottavasti hän ei näe tälläisiä kirjoituksia netissä. 😐
Pitää saada perse näytille eli luukulle ja tiskille, että muhametti löytää kohteen mihin livauttaa ympärileikattu nilkki kyrpä. Aukastaan vähä koipee kun halutaan eksotiikkaa eli mustaa magiaa makiaa.
Koska se on seksikästä.
Aika usein saa muuten tuntea myötähäpeää kun suomalainen nainen ei osaa edes seistä korkokengissä, saatikka kävellä. Seisoo selkä kyyryssä, olkapäät edessä. Ja kun kävelee, kävelee kuin tankki, jalat leveästi, maata vihaisesti talloen, paino kantapäillä. Vähän kuin metsuri joka yrittää demonstroida vihaansa maata kohti. Eikä ole edes pissiksiä, vaan ihan aikuisia.
Jos ei osaa kävellä korkokengissä, pitäisi opetella tai jättää käyttämättä, näyttää niin typerältä muuten.
Häh, en minä ainakaan osaa luontevasti seistä muulla tavalla kuin juuri noin, paino toisella jalalla. :D
N. 30
Ite ainaki siks että mulla on skolioosi :)
Eipä se skolioosikaan mikään harvinainen vaiva ole.