Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kolmen lapsen vanhemmille!

Vierailija
02.01.2017 |

Ovatko kaikki kolme lastanne tasaisesti yhtä läheisiä keskenään ja yhtä hyviä kavereita keskenään vai onko jollekin teistä käynyt niin, että on "pari" ja sitten yksi "vähän ulkopuolinen" lapsi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiskaksoset ja yksi kolme vuotta myöhemmin syntynyt. Kaikki poikia. Kaksoset eivät onneksi identtisiä, joten erotettiin toisistaan ja erottivat toisensa omiksi persoonikseen. Kaksoset olivat tietysti enemmän yhdessä ja kuopus yritettiin aina eksyttää. Yhdessä haukuttiin rääpäleeksi. Jos menin väliin, äiti lelli. Mutta myös kaksosilla oli omat hankauksensa, kun olivat eriluontoisia.

Nyt ovat nuoria aikuisia. Toinen kaksosista kaveeraa kuopuksen kanssa ja kauemmas muuttanut on enemmän yksinään, kun tulevat kotiin käymään. Tilanne tuntuu kuitenkin elävän. Ihan kiva, kun surin monta vuotta, että eivät oikein tule toimeen keskenään. Pidin tosin myös puheita, joissa toivoin heidän pitävän yhteyttä ja huolehtivan toisistaan. Sanoin suoraan, että pidän itseäni epäonnistuneena, jos eivät osaa tulla toimeen keskenään. Ehkä se tepsi!

Vierailija
2/3 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmesta tytöstä keskimmäinen ja kolmas pyörä. Isosisko simputti ja simputtaa. Pikkusiskoon minulla on kohtuuvälit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä 3,5 vuoden sisällä syntyneinä. Peruskuviona ovat hyvin läheisiä keskenään kaikki. Elämäntilanteista riippuen vähän vaihtelee, ketkä ovat milloinkin enemmän tekemisissä toistensa kanssa. Pieninä vanhimmat olivat kuin paita ja peppu, kun ikäeroa on vain vuosi.  Myöhemmin on ollut aikoja, jolloin keskimmäinen ja kuopus ovat henganneet enemmän yhdessä. Nyt taas kuopus ja esikoinen, kun keskimmäinen opiskelee kauempana. Mutta  pääosin siis samaa klaania ehdottomasti kaikki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan