Tein tyhmän virheen
Olen satuttanut itseäni tahallisesti eikä puolisoni tykkää yhtään jos tietäisi niin tapahtuneen. Jäljet näkyvät, ei vakavat, pintanarmuja. Puolison kanssa sovittu tapaaminen illalle. Näin on käynyt ennekin, joten tiedän miten hän suhtautuisi. Hänellä on aavistus että olen tehnyt niitä ja aikoo varmasti tarkastaa!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sovit "tapaamisia" oman puolisosi kanssa?
Ei olla nähty toisiamme päivällä ja illalla hän tulee kotiin, eli ei tavallaan edes ole tapaaminen.
ap
Hävettää paljon jos joudun tunnustamaan tekoni.
ap
Paras vain ottaa vastuu tekemisestään, itselläni monesti sama tilanne :( monesti olen ollut kun ei olisi mitään ja kyllä se jossain vaihessa tulee sieltä "kyllä minä näen mitä oot tehny, kerros miksi"
Ei sun tarvitse tunnustaa. Puoliso kyllä näkee ne naarmut ihan itse.
Mitä te tekisitte jos olisitte vaikka syöneet ison paketellisen suklaata ilman lupaa? Varmasti tulisi häpeä teon jälkeen. Jos teko on toistunut muutaman kerran, ei toisen suhtautuminen ole enää yhtä rento. Pelkään mitä tästä seuraa. Olisi pitänyt pitää hihat ylhäällä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paras vain ottaa vastuu tekemisestään, itselläni monesti sama tilanne :( monesti olen ollut kun ei olisi mitään ja kyllä se jossain vaihessa tulee sieltä "kyllä minä näen mitä oot tehny, kerros miksi"
Totta. ei sitä pakoon pääse :( Puolisollani on jo epäilys teosta ja varmasti aikoo pyytää näyttämään jäljet. Joskus olen pystynyt pitämään ne piilossa käyttämällä pitkähihaisia paitoja ja riisumalla vasta pimeässä.
ap
Voi jestas sentään taas. Kuka tarvii luvan suklaan syömiseen? Itsensä viiltely on kyllä ääliömäistä, turha sitä suklaan syömiseen on verrata.
Kuule, sun murheista tuo puolison reagointi on nyt pienin. Saatko sä mitään oikeaa apua noihin ongelmiin? Sun kannattaisi vaikka ihan päivystyluonteisesti mennä ensiapuun.
Siis mitä olet tehnyt? Satuttanut itseäsi? Miksi ihmeessä, mitä järkeä sellaisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sun murheista tuo puolison reagointi on nyt pienin. Saatko sä mitään oikeaa apua noihin ongelmiin? Sun kannattaisi vaikka ihan päivystyluonteisesti mennä ensiapuun.
Ei jäljet ole vakavia, pieniä pintanaarnuja jotka eivät edes vuoda. Mielestäni ei ole kovin iso ongelma jos vähän raapaisee itseään kun kokee surua ja vihaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä olet tehnyt? Satuttanut itseäsi? Miksi ihmeessä, mitä järkeä sellaisessa on?
Tehnyt pintanaarmuja ihoon surun ja vihan vuoksi.
ap
Anteeksi nyt, mutta oletko sä teini? Ja se "puoliso" on poikaystävä, samoin teini?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta oletko sä teini? Ja se "puoliso" on poikaystävä, samoin teini?
Nuoria aikuisia olemme molemmat. Ei itsensä satuttaminen ole teinien yksinoikeus. Tavan opinkin vasta täysi-ikäisenä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria aikuisia olemme molemmat. Ei itsensä satuttaminen ole teinien yksinoikeus. Tavan opinkin vasta täysi-ikäisenä.
ap
Monesti toivon että olisi vain teinien yksinoikeus, N27 ja itsensäsatuttaminen jatkunut kohta 15vuotta. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti miehesi ymmärtää eikä syyllistä sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Ei jäljet ole vakavia, pieniä pintanaarnuja jotka eivät edes vuoda. Mielestäni ei ole kovin iso ongelma
ap
Jätä sitten niin tyhmä miesystävä, joka ei tajua, ettei sinulla oikeasti olekaan ongelmaa, vaikka viiltelet itseäsi.
Tai ehkä sittenkin hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Monesti toivon että olisi vain teinien yksinoikeus, N27 ja itsensäsatuttaminen jatkunut kohta 15vuotta. Tsemppiä sinulle! Toivottavasti miehesi ymmärtää eikä syyllistä sinua :)
"Eikä syyllistä sinua"! "Syyllistää" tarkoittaa sitä että saa jonkun toisen tuntemaan (tarkoituksella tai tarkoittamatta) syyllisyyttä. Nykyisen pullamössösukupolven höpökieltä,jolla oma vastuu/syyllisyys pyritään siirtää toisten tilille. Ja itsemurhalla kiristäminen on halveksittavaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tekisitte jos olisitte vaikka syöneet ison paketellisen suklaata ilman lupaa? Varmasti tulisi häpeä teon jälkeen. Jos teko on toistunut muutaman kerran, ei toisen suhtautuminen ole enää yhtä rento. Pelkään mitä tästä seuraa. Olisi pitänyt pitää hihat ylhäällä.
ap
No minä ainakin olen aikuinen ihminen enkä tarvitse kenenkää lupaa ison suklaapaketillisen syömiseen. Että ei hävettäisi yhtään. Minkälaisessa suhteessa oikein elät, kun höpötät tuollaisia luvista ja häpeästä?
Käytkö terapiassa? Toivottavasti miehesi pakottaa sinut hoitoon.
Miksi sä sovit "tapaamisia" oman puolisosi kanssa?