Jännittää... ensimmäinen puhelu miehen kanssa illalla
Tunnen itseni teini-ikäiseksi vaikka ikää on jo yli 30v... Olen kirjoitellut jonkin aikaa miehen kanssa ja se on helppoa ja ihanaa. Mies haluaa nyt "syvemmän yhteyden" ja jutella puhelimessa. Soittaa illalla ja jostain syystä olen ihan jäässä! Jännittää ihan hirveästi!!! Auttakaa.
Kommentit (10)
Minulla meni puhelu hyvin, mutta kun mies näki kuvani, hän oli pettynyt. Ei tavattu. Luuli minua aivan erilaiseksi ääneni perusteella. Ihastui jopa ääneeni.
Olen ihan kaunis ja saanut muuten miehiä kivasti, mutta näinkin voi käydä, kun odotukset eivät kohtaa. Tuo mies odotti ääneni perusteella minulta paksua meikkiä, irtoripsiä, leveää lantiota ja tuoksuvaa parfyymia, mutta olen enempi tällainen urheilullinen, sopusuhtainen ja vähämeikkinen typsykkä...
Onnea yritykseen!
Toi on niin ihana vaihe! :) Nauti siitä <3
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei hyvältä vaikuta.. Sellanen kutina on persiissä.
Olen samaa mieltä. Jos odotukset ovat jo tuossa vaiheessa noin kovat ja tunteita investoitu mukaan, niin todellisuus livenä tavattaessa tuottaa suurella todennäköisyydellä pettymyksen. Ihminen ihastuu liikaa niihin mielikuviin, jotka on itse ehtinyt kehittelemään vastapuolesta, eikä todellisuus sitten ylläkään samalle tasolle kuin fantasiat. Tai voi olla, että vaikka millaista sielujen sympatiaa puhelimessakin olisi, niin toinen ei yksinkertaisesti sytytä fyysisesti, kun lopulta tavataan.
Kiitos :-)
Kuvia ollaan vaihdettu puolin ja toisin, joten sitä en jännitä. Lähinnä vaan miten saan juteltua rennosti ja omana itsenäni kun näin jännittää...
Entäs jos sillä on tosi kamala ääni, tyyliä Repe Sorsa.
Ollaan nähty kerran isossa porukassa. Ja muistamme siitä toisemme vaikka silloin ei ollut mitään meneillään. Vähän tapauksen jälkeen vaan aloimme kirjoitella ja siitä se sitten lähti..
Muistaakseni ääni oli ihan normaali 😂
Ihanaa näiden kirjoittelu ja lukeminen vähentää jännitystä jo vähän ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nähty kerran isossa porukassa. Ja muistamme siitä toisemme vaikka silloin ei ollut mitään meneillään. Vähän tapauksen jälkeen vaan aloimme kirjoitella ja siitä se sitten lähti..
Olette siis jo tavanneet aiemmin, ymmärsinkö oikein? ap:lle tämä kysymys
Sormetatko ja hierot klittaa samalla kun puhut puhelimessa ?
Nyt ei hyvältä vaikuta.. Sellanen kutina on persiissä.