Onko täällä n.70v eläkeläisiä? Mitäs teet tänään?
Kommentit (11)
kattelen ranskan ympäriajoa telkkarista.
Pe on siivouspäivä. Olen jo ollut lenkillä ja käynyt lähikaupassa ruokaostoksilla. Nyt on lounasruoka tulossa, ruokailun jälkeen imurointi yms.
Kävin kasvimaalla keräämässä kesäkurpitsat ja kurkut, kastelin terassin isot kukkapöntöt. Kävin baarissa kahveella ja hakemassa bensaa autoon. Nyt rupeen painepesurilla putsaamaan terassin kivilaatttoja. Ensin tietty teen tuoreesta kesäkurpitsasta hyvät ruoat. Kello 17 juon kahvit ja sitten en tee enää mitään hommia. 73N.
Töihin olen kohta lähdössä. Teen yhä keikkoja entisessä työpaikassani. Niitä riittää etenkin näin kesäaikaan, tälläkin viikolla joka päiväksi.
Syön kultalusikallani mansikoita 🌞
Aamu uinti meressä. Iltapäivällä puntti sali. Huomenna tanssimaan
Aamukahvit; minä 1.5 h aikaisemmin kuin mies, kevyt aamupala molemmille. Kävimme aamukävelyllä ja samalla kaupassa hakemassa vkonlopun ruokatarvikkeet. Mies meni päikkäreille, itse tein nettikirpparille ilmoituksia. Lämmitin eilistä ruokaa ja tein viereen tuoreen salaatin. Tiskasin. Pyyhin pölyt, kursorisesti. ;) Vaihdoin petivaatteet ja pyyhkeet, laitoin pyykit pyörimään. Mies lähti varastoa järjestelemään. Kohta päiväkahvit ja jäätelöä, viimeiset pakastevatut siihen seuraan. Otin pakkasesta lihaa sulamaan huomista varten. Poika on tulossa lounaalle ja auttamaan parissa isommassa jutussa, joita en saa itse tehtyä. Kohta jatkan kirjan (jännäri) lukemista ja odotan, että pääsen ripustamaan pyykit. Illemmalla mies katsoo fudista, minä yhtä sarjaa ja lueskelen.
Join sukulaiseni kanssa valkkaripullon puoliksi ja juteltiin mukavia ja vakavia asioita. Sitten kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt otetaan pienet tirsat. Hyvä päivä ollut, rentoa oleilua mökillä järven rannalla. Miehet puuhastelivat omia hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin olen kohta lähdössä. Teen yhä keikkoja entisessä työpaikassani. Niitä riittää etenkin näin kesäaikaan, tälläkin viikolla joka päiväksi.
Minäkin olen kesätöissä.
Ajattelin katella vähän kaappeja läpitte ja laittaa turhaa eteenpäin.
Mutta ensin päikkärit.