Tsemppausketju meille tavallisten, köyhien miesten vaimoille
Meille joilla ei ole rikasta jääkiekkoilijaa tai ralliautoilijaa tms puolisona. Me jotka asumme vaatimattomasti ja miehelle on pienet tulot. Löytyykö ketään tsemppaajaa?
Kommentit (20)
Outo aloitus, AP. Onko tämä provo?
Vaikka puoliso sattuisi olemaan pienituloinen, niin aina on mahdollisuus kehittää omaa ammatillista osaamista ja pyrkiä sitä kautta paremmille ansioille. Siis hankkia itse niitä tuloja, jos se on itselle merkityksellistä. Aivan kivikautista odottaa ja olettaa, että joku muu tienaisi sinulle sen elintason, jota toivot.
Money is not a true element of man.
Teitä on kuitenkin kaksi. Kaksi kertaa pienet tulot = ihan kohtalaiset tulot. Tai pienet tulot + suuret tulot = oikein kivat tulot.
Ei siis erityisempää tsemppiä täältä. :)
Missä pitää tsempata? Kyllä me ainakin pärjätään, saadaan maksettua laskut ja on ruokaan varaa jne. Ei tarvita mitään ylellisyyksiä. Onni tulee ihan muusta. En edes haluaisi olla rikas.
Hm. Kuinka monella naisella oikein ajattelet olevan puolisona rikkaan jääkiekkoilijan tai ralliautoilijan.
Aivan. Me muut tienataan tulomme ihan itse.
http://didthesystemcollapse.com/
Here u can follow if the money system is collapsing or not. Then u dont have to work so much anymore.
Ai köyhien miesten vaimot? Mistä oikein kirjoittelet, 1800-luvulta? Mikäs on oma panoksesi teidän talouteen?
Sä määrittelet itsesi "köyhän miehen vaimona"? Kai sä muutakin olet kuin jonkun vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Sä määrittelet itsesi "köyhän miehen vaimona"? Kai sä muutakin olet kuin jonkun vaimo?
Olen. Olen yrittäjä,äiti yms.
Älä sysää vastuuta perheen (pienistä) tuloista miehen hartioille. Itse vastaat yhtä lailla perheenne toimeentulosta. Mies voisi yhtä hyvin pyytää tsemppiä, kun joutuu elämään "köyhän vaimon" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älä sysää vastuuta perheen (pienistä) tuloista miehen hartioille. Itse vastaat yhtä lailla perheenne toimeentulosta. Mies voisi yhtä hyvin pyytää tsemppiä, kun joutuu elämään "köyhän vaimon" kanssa.
Meillä se menee niinpäin että minä olen rikkaampi joten en ole sysinyt kaikkea miehen vastuulle.
Joo voi meitä sorrettua vähemmistöä jolle ei riittänytkään puolisoksi NHL-miljonääriä :D
Mun mies on todella pienituloinen mutta elellään kivasti kun itse tienaan sen verran että saan kustannettua meille haluamani elintason. Tsempit vaan sinnekin ja tee perässä jos harmittaa, ei ole mitenkään erityisen hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
vaimo ja äiti, mitäs sitä nainen muutakaan olisi? jos ei ole älyllä siunattu.
Tämän aloittajan mies toimii hänen patriarkaarisena edunvalvojana. Ja kyllä miehen täytyy hänen maailmassaan tienata ja lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se menee niinpäin että minä olen rikkaampi joten en ole sysinyt kaikkea miehen vastuulle.
No sittenhän sä voit ihan vapaasti hankkia teille paremman asunnon ja leveämmän elämän, jos kerran olet perheen pääelättäjä. Miksi edes teit tämän aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän sä voit ihan vapaasti hankkia teille paremman asunnon ja leveämmän elämän, jos kerran olet perheen pääelättäjä. Miksi edes teit tämän aloituksen?
En mä missään sanonut ettei tultaisi toimeen. Eikö saisi harmitella ettei kaikille riitä miljonäärejä miehiksi?
Tsemppiä sulle ap. Sovimme mieheni kanssa, että yritämme lasta. Jos tuntuu, että rahat riittävät, niin ehkä vielä toistakin. Joistain unelmistaan ei tarvitse luopua! Hyvin menee mutta menköön!
itsensä elättäjät
Hmmm... Se sun yrityksesi taitaa olla R-kioski tai hoitokoti...?
Aka suunnilleen kaikki. Samanlaisia löytyy, tsemppaajia tuskin paljon koska enempää on aika turha odottaakaan.