Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pettämistä ei tapahdu jos asiat on kunnossa"

Vierailija
02.01.2017 |

Päivän typerin kommentti -kilpailun johdossa tässä vaiheessa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsessä täytyy jotain olla pielessä jos satuttaessaan toista ja pettäessään toisen luottamuksen, ei näe siinä mitään epänormaalia. 

Onko joku väittänyt muuta?

No, itse asiassa minä väitän: pettäminen on normaalia toimintaa. Paljon epänormaalimpaa käyttäytymistä on täydellinen uskollisuus. Tämä on siis fakta, ei mielipide.

Mikä on lähteesi tälle "faktalle"?

Vierailija
22/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suhteen alkuhuumassa ollu puoli vuotta jo, ku kävi ilmi, että mies oli salaa pitäny koko sen ajan yhteyttä exäänsä ja salannu kaiken multa. Olin umpirakastunu, käyttäydyin siis koko ajan todella hyvin - syytä tuollaiseen ei siis ollut. Siihen loppui alkuhuuma ja luottamus. Yhteen jäätiin, mutta mikään ei koskaan enää ollu samoin. Ja jotenkin koko suhteen pohjakin mureni alta. Se vakaa pohja, alkuhuuma ja muu, johon voisi palata mielessään pitkässä suhteessa. Eihän sitä ole, kun se oli petosta jo alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa uskoa, että jotkut ovat uskollisia ja ihan tyytyväisiä elämäänsä? Kateutta?

Vierailija
24/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pettää jos on petturi ja epärehellinen luonteeltaan.

Vierailija
25/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö ei petä. Vain noin joka kolmas.

Vierailija
26/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas on siis epärehellinen luonne ja huono ihminen. Paska.

Vierailija
27/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän voi tietää? Ymmärrän kyllä että kyselyistä vedetään johtopäätöksiä ja julkistetaan tuloksia, mutta eihän se mitenkään takaa että kyselyyn vastanneet eivät valhdelleet.

Vierailija
28/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu kulttuurista, latinot esim eivät itsekkään pidä kulttuuri sidonnaisesta "normaalista" pettämis meiningistään, vaikka sitä innolla harjoittavatkin kun tilaisuus koittaa. Taitaa kuitenkin moraali kolkuttaa. Sosiopaatit yleensä perustelevat tekemisiään muiden(kin) syyllisyydellä eivätkä halua ottaa vastuuta omista teoistaan. Minulle ei ole vaikeaa kävellä tilanteesta pois ja päättää itse millaista elämää minä haluan elää.

Vierailija
29/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, pettämistä ei tapahdu jos asiat ovat kunnossa.

Toi ei pidä paikkaansa ollenkaan. Monet pettävät vaikka ovat erittäin onnellisiakin liitossa.

Vierailija
30/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän voi tietää? Ymmärrän kyllä että kyselyistä vedetään johtopäätöksiä ja julkistetaan tuloksia, mutta eihän se mitenkään takaa että kyselyyn vastanneet eivät valhdelleet.

No nih. Silleen. Tutkipa sitten paremmin ite.

Vierailija
31/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin puolet. Koska se on puolet kummastakin sukupuolesta niin äärettömän harvassa liitossa ei petetä.

Kiinni jääminen on toinen asia

Vierailija
32/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on luonnostaan moniavioinen eikä suinkaan yksiavioinen. Yksiavioisuus on päätös eikä mitään muuta. Se että pettää, on usein vain ja ainoastaan tilaisuus, jonka käytti hyväksi. Ei siihen liity välttämättä muuta kuin voimakas kiihottumisen ja itsekurin pettäminen. Osassa tapauksia voi tietysti olla muutakin, kuten rinnakaissuhde vaikka, mutta ei ne asiat niin yksinkertaisia ole kuitenkaan.

Vierailija
33/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta käyttää pettämiskorttia tai mutku muutki selitystä ja en myöskään väittäisi että on ihan luonnollista satuttaa muita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi