Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyväntahtoinen psykopaatti tai jotain muuta persoonallisuushäiriötä sairastava.

nefia
02.01.2017 |

hei. onko olemassa hyväntahtoisia psykopaatteja? olen miettinyt jo varmaan vuoden, että olenko psykopaatti. Pääsääntöisesti olen hyväntahtoinen, eli toivon ihmisille vain hyviä asioita. Yritän ns. ''iskeä'' kaikki. Olen aikamoinen hurmuri. :D Olen aika tunteeton, mutta esitän parhaan mukaan kaikkien ystävää, koska tulee hyvä mieli kun muillakin on hyvä mieli varsinkin jos se johtuu minusta :) minut on koko ikäni aliarvioitu. paitsi perhe. Mutta toisaalta tuntuu että KUKAAN ei ymmärrä oikeaa minääni. Olen aika avautuva ihminen jotta ihmiset ymmärtäisi minua. ei, ei onnistu. Ärsyttää kun kukaan ei ikinä huomioi minun mielentilaani, kaikki vain varastavat omaisuuttani, esim. lääkkeitä, paras kaverinikaan ei vastaa syvällisiin avautumisiinikaan kuin ''jep''. Kaikki ovat aina kohdelleet minua väärin. Kukaan ei ymmärrä että haluan olla kaikkien ystävä. Vähitellen on tullut välillä ajatuksia että miten kostan ihmisille satuttamatta heitä. Miten voin olla voittaja. Parisuhteessa olen hiukan erilainen, en suutele/pussaa ikinä. saatan pitää kädestä tai muutenvain jotenkin olla kosketuksessa koska se tuntuu hyvältä. Olen aina jättänyt tyttöystäväni yhtäkkiä ilman syytä. en vain jaksa. Liian vaativaa kun pitää kokoajan olla mieliksi vaikka siihenhän olen aina pyrkinytkin mutta parisuhde on iso asia. Minulla tulee välillä energianpuuskia milloin tekisi mieli esim. potkaista tai lyödä tai heittää vaikka tavaralla ihmistä joka on seurassani. Olen ollut myös itsetuhoinen sen takia kun kukaan ei ymmärrä mitä minä haluan, mihin minä pyrin. Kukaan muu kuin perhe ei välitä minusta. Ärsyttää! mitä minun pitäisi tehdä? Ja sekin on yksi syy miksi olen ajatellut psykopatiaa, koska hoitajani on suurimman osan kerroista sanonut ensin psyko, kun olisi pitänyt sanoa psykoosi. Auttakaa! Haluan tietää elämäni tarkoituksen!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka taisin antaa sellaisen ymmärryksen että oikeasti tahdon pahaa ihmisille niin näin ei ole. Olen erittäin huomaavainen ja empatia kykyinen mutta se ei taoda olla kovin aitoa koska tilanteissa missä pitää olla empatiaa niin mietin lähinnä sitä että minkä vaikutelman annan. En kai ole hyvä enkä paha mutta enemmän hyvä. Vähän vaikea asia selittää

Vierailija
42/43 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot aloitusviestissä, kuinka "avaudut" kaikille jne. Ja nyt tällä sivulla, kuinka menet tuntemattomille huutelemaan baarissa, että kuka olet.. ja silti väität, että et ole "avoin"? Sanan negatiivisessa merkityksessä.

Huomionhakuisuus ei näköjään lähde kamalan helposti, sillä jos olisin sinä, niin näiden tekstien jälkeen tutustuisin ITSEENI. Sinä et tunnu olevan edes olemassa, ilman että olemassaolosi olisi suhteessa muiden sinun huomioimiseesi.

Suosittelen sitä terapiaa, koska vaikka sinulla tuli jotakin silmien avautumista nyt, niin sen työstäminen on vähän pidempi prosessi kuin että menee baariin huutelemaan.. Joka nyt on edelleen ihan tyypillistä huomionhakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä yrittänyt aika kauan jo tutustua itseeni ja sen avulla pääsin tännekkin avautumaan. Prosessi ei ole kyllä vielä valmis... Vielä on paljon etsittävää. Olen kyllä huomannut, että olen hiukan muuttunut tässä lähiaikoina, siis itseeni tutustumisen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi