Tein uuden vuoden lupauksen etten puhu miehelle vuoteen enkä anna seksiä.
Kommentit (22)
No nyt tajuan, vaimo teki uuden vuoden lupauksen vuonna 2010 ja se on jäänyt päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain eroa?
Miksi eroaisin? ap
Mitä ajattelit miesvihallasi ja passiivis-aggressiivisuudellasi saavuttaa?
Miehen maksama asunto ja miehen lompakko estää eroamisen?
Ei sitten kannata yllättyä, kun mies alkaa viihtyä ylitöissä kun kotona ei otota lämmin syli.
En mä kyllä tajua aloittajaa. Jos mun pitäis edes miettiä moista ns. lupausta niin varmaan ois jo lievää suurempi syy laittaa suhde kokonaan poikki ja olla yksin. Miksi olla ihmisen kanssa joka ei välitä ja josta ei välitä? Mitä järkeä sellaisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain eroa?
Miksi eroaisin? ap
Susta on siis kiva elää puhumattomana ja ilman seksiä?
Lupasin ostaa vaimolle suukapulan.
Tuollainen käyttäytyminen olisi mielestäni jonkinasteista pahoinpitelyä. Onko päätökseesi jokin syy, vai onko se pelkkää v-mäisyyttä?
Oletko jotenkin masokisti? Elät ihan vapaaehtoisesti suhteessa, jonka toiselle osapuolelle et halua edes puhua, saati harrastaa seksiä hänen kanssaan?
lupasin antaa tulevalle 20 vuotiaalle venäläiselle vaimolleni seksiä ja jatkaa sukua niin että vauva syntyy heti syyskuussa
Katoin redditistä hassun japanilaisen pätkän, jossa perheen isä ei ollut puhunut vaimolleen toisen lapsensa syntymän jälkeen. Eli 23 vuoteen. Tuohon siis vielä tehtynä yksi lapsi, eihän seksissä puhetta tarvitse olla mutta outoa... :D
Nää lapset olivat ilmoittaneet vanhempansa siihen ohjelmaan. Äiti on kyllä isälle aina välillä puhunut, mutta isä ei ole kommentoinut mitään. Asuvat yhdessä yhä.
Olihan tälle miehelle vaikea avautua toimittajallekin, mutta sai sanottua, että häntä kiukutti,kun vaimolla meni niin paljon aikaa toisen vauvan kanssa. Ei huomannut häntä, joten hän alkoi murjottamaan! 23 vuotta ja yhdessä yhä.
Saivat sen muurin purettua ja kun mies alkoi puhumaan, niin läpätti kerralla puoli tuntia. Rakastaa vaimoaa ja arvostaa tätä taivaisiin. Kun murjottaminen alkoi, niin eihän sitä voinut sitten enää lopettaa. Periaatteen vuoksi.
Ap onnea valitsemallasi tiellä. Katotaan pystytkö pidempään. Mikä sun syysi oli?
Heh. No, seuraavana uutenavuotena sun ei tarvitse enää lupaustasi uusia. Mies on häipynyt jo kauan ennen sitä.
Tyypillinen nainen, tingitään vaikka omasta mukavuudesta jotta toisella on vielä huonompi olla.
Kiusa se on pienikin kiusa jne.
No teillähän loistava parisuhde on. Kukapa tuollaisesta haluaisi erota.
Lupaukseni on, etten mene naimisiin, ellen rakasta miestä ja hän minua. Pätee myös kaikkiin tuleviin vuosiin.
Miehesi pitäisi kasvattaa pallit ja opettaa lehmää tavoille. Jos menisit tuollaista minulle lupaamaan, saisit laskea housusi alas ja pyllistää.
Tämän aloituksen luettuani olen todella tyytyväinen että olen eronnut.
M
Niin mikä olikaan se syy tuollaiselle lupaukselle?
Miksi et vain eroa?