Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pientä lisäansiota kotona ollessa?

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä muut kotiäidit on tehneet saadakseen jotain lisäansiota? Olen kotona päivät, iltaisin voisin tehdä jotain työtä. Pääseekö esim. kaupan kassalle tuuraamaan ilman työkokemusta kaupan alalta? Entä johonkin pieneen pubiin missä työnä on enimmäkseen kaljan laskeminen?
Entä onko kenelläkään tietoa onko olemassa verkossa jotain työtä mitä vois tehdä koneella? Lasten päiväuniajan voisi käyttää hyödyksi sillä tavalla.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä kaupoista. Jotkut tekee puhelinmyyntiä päiväuniaikoina tai jos esim mies on iltavuorossa. Kotimyyntiä tiedän myös joittenkin kotiäitien harrastavan (tupperware, vaatteet jne)

Vierailija
2/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole varsinaista työtä, mutta itse olen pitänyt aika mielenkiintoisena tätä ja näpytellyt silloin tällöin vastauksia näihin tutkimuksiin. Onpa noilla lahjakorteilla välillä jotain osteltu tai käyty mäkkärissä syömässä. :) Eli siis kyselytutkimuksiin vastaaminen, vastaamalla saa pisteitä ja pisteillä lahjakortteja. Yllättävän helposti pisteet kertyy kun vastailee aina noihin kyselyihin. Kyselyt on joskus jopa mielenkiintoisia. PIENTÄ lisäansiota, mutta kuitenkin. :D

https://yougov.fi/refer/xVTrtKQvruYRFGQGdMFMng/  (linkki on ref-linkki eli saan jotain pisteitä siitä jos sen kautta rekisteröityy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkien-lelujen myyntiä? Tietääkö joku tarviiko siinä hankkia joku aloituspakkaus ensin itse, eli siis maksaa siitä että tekee sitä työtä?

Vierailija
4/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkien-lelujen myyntiä? Tietääkö joku tarviiko siinä hankkia joku aloituspakkaus ensin itse, eli siis maksaa siitä että tekee sitä työtä?

just luin työkkärin sivuilta ilmoitusta jossa luki ainakin jotain että aluksi hankit esittelysalkun tms....

Vierailija
5/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löysin yhden vinkin, jolla tienaan. En tosin tässä halua kertoa, minkä... :)

www.ansaitsekotona.info

Vierailija
6/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löysin yhden vinkin, jolla tienaan. En tosin tässä halua kertoa, minkä... :)

www.ansaitsekotona.info

Pidät itse tota blogia ja ansaitset mainostuloja kun ihmiset klikkailee linkkiä? :D

Vierailija
7/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko tarpeeksi englantia?

Olen ostanut Gigantista puolen vuoden sisään neljä erilajista laitetta eikä missään ole ollut suomenkielistä ohjetta, vaikka Suomen lakien mukaan Suomessa tai nettikauppojen kautta suomalaisille myytävissä tuotteissa (jos nettisivut ovat suomenkieliset) kuuluu olla suomenkielinen käyttöohje. Netistäkään ei ole löytynyt ohjetta, ei myöskään Gigantista pyytämällä. Voisit tarjota palveluksiasi Giganttiin ja ehdottaa, että suomennat kaikkien laitteiden käyttöohjeet, jotta he voivat sitten antaa niitä kopioina asiakkaille.

Gigantin toimitusjohtajar sai palkkatuloina 1 800 000 euroa, josta puolet meni veroihin. Luulisi, että jäljelle jäävistä 900 000 eurosta voi lohkaista hiukkasen nöyrälle suomentajalle, ennen kuin joku tekee ryhmäkanteen Giganttia vastaan jatkuvasta laittomasta toiminnasta käyttöohjeiden suhteen.

Tämä myös vinkkinä kääntämistä opiskeleville henkilöille, jotka pohtivat gradun aihetta.

Vierailija
8/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

freelancer.comista kokemuksia? onko kukaan koskaan saanut sitä kautta töitä? miten verotus yms?

Vierailija
10/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks enää olemassa niitä seksilinjoja :D tai saako cam-girlinä tienestejä ja jos niin mistä :D jotain kotona tehtävää, mutta kuitenkin kohtuullisen hyvin maksavaa hommaa olis kiva löytää

Vierailija
12/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun koulutus on? Tein itse koulutustani vastaava työtä vauvan päiväunien aikana. Kotona ja koneella. En päässyt rikastumaan mutta pysyi ammattitaito freesinä.

Vierailija
13/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssistä. Myös suuret tulot mahdollisia.

I ❤️💰

Vierailija
14/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogia monet tuntuvat pitävän. Luvassa todennäköisimmin pieniä ja epävarmoja hiluja, mutta eihän sitä koskaan tiedä. :)

Vierailija
15/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipokeri ja huoraaminen

Vierailija
16/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogien kanssa on ehkä se että niitä on niin hemmetin paljon nykyään. Joka toisella on blogi. Ja aika harvalla on antaa sille minkäänlaista mielenkiintoista sisältöä. :/

Vierailija
17/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta romurautaa ja vala siitä kahvakuulia. Myyt tori.fi

Vierailija
18/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla webbikameraa ja viihdytkö kotona vähissä vaatteissa?

Vierailija
19/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla webbikameraa ja viihdytkö kotona vähissä vaatteissa?

Joo ja joo. Olisko tässä nyt mun tuleva kotiäitiajan urani? :'D

Vierailija
20/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on puhtaasti provikkapalkkaista työtä. Tietääkö joku, paljonko esittelijä saa myynnistä, siis prosentteina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan