Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pientä lisäansiota kotona ollessa?

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä muut kotiäidit on tehneet saadakseen jotain lisäansiota? Olen kotona päivät, iltaisin voisin tehdä jotain työtä. Pääseekö esim. kaupan kassalle tuuraamaan ilman työkokemusta kaupan alalta? Entä johonkin pieneen pubiin missä työnä on enimmäkseen kaljan laskeminen?
Entä onko kenelläkään tietoa onko olemassa verkossa jotain työtä mitä vois tehdä koneella? Lasten päiväuniajan voisi käyttää hyödyksi sillä tavalla.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipokeri ja huoraaminen

Myös suuret tulot mahdollisia!

I❤️💰

Vierailija
22/47 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta poliisihuutokaupasta polkupyöriä, korjaat ja fiksaat ne ja myyt torissa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta poliisihuutokaupasta polkupyöriä, korjaat ja fiksaat ne ja myyt torissa ?

Tämä.

Vierailija
24/47 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kiinasta kamaa ja myy ne fb-kirppiksellä? meidän kaupungissa yks akka tekee sitä. En tiä tuleeko voittoa oikeesti.

Vierailija
25/47 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne vaan heitteleen verkkoja vesille :)

http://www.clixsense.com/?10414935

Ja noita sivuja on paljon muitakin!

Vierailija
26/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeli.net on kanssa yks tollanen kyselypaikka. Jotain hesen lahjakortteja sieltä on saanut, täyttelen kyselyt kahvikupin ääressä vähän vasemmalla kädellä, eli ei oo ollut kamalan vaivalloista.

Vierailija
27/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeli.net on kanssa yks tollanen kyselypaikka. Jotain hesen lahjakortteja sieltä on saanut, täyttelen kyselyt kahvikupin ääressä vähän vasemmalla kädellä, eli ei oo ollut kamalan vaivalloista.

Jos johonkin aikoo rekisteröityä niin suosittelen kyllä sitä YouGovia, on jotenkin mukavampi täytellä niiden tutkimuksia. Tosin paneelinetissä on enemmän vaihtoehtoja mitä ottaa palkkioksi, YouGovissa on ainoastaan se Superlahjakortti mikä kyllä käy aika moneen paikkaan.

Vierailija
28/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivujen tekeminen? Ei ole järisyttävän vaikeaa jos omaa normaalin älykkyyden ja kaiken voi opetella kotisohvalta käsin. Tai jossain kurssilla.

Vierailija
29/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettisivujen tekeminen? Ei ole järisyttävän vaikeaa jos omaa normaalin älykkyyden ja kaiken voi opetella kotisohvalta käsin. Tai jossain kurssilla.

Nettisivujen tekeminen kenelle? Luulen että nykyään jokaisen nyrkkipajankin omistaja osaa tehdä firmalle nettisivut, jos ei muuta niin sellaiset ysärihenkiset. :D Ja kuvittelee ettei tarvitsekaan parempia.

Vierailija
30/47 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettisivujen tekeminen kenelle? Luulen että nykyään jokaisen nyrkkipajankin omistaja osaa tehdä firmalle nettisivut, jos ei muuta niin sellaiset ysärihenkiset. :D Ja kuvittelee ettei tarvitsekaan parempia.

Usko mua, ihan kivasti sillä työllistää itsensä :)

Vierailija
31/47 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy käytettyjä pikkareita

Vierailija
32/47 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Jos minulle olisi joku kertonut kotona ollessani että vitamiinien myynnistä voi saada kivat rahat olisin aloittanut jo kauan sitten...no nyt niitä kumminkin myyn ja palkkaa tulee kivasti.Työ ei kamalasti vaadi eikä ole raskasta. Tällä hetkellä tampereella olen mutta muissa kaupungeissakin tämä onnistuu. Ota reippaasti yhteyttä jos kiinnostaa. T. Marianne 050-339 6371

Vierailija
33/47 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee uskoa että vitamiinien myynnillä saa tuloja, ellei vitamiinit oo sit ihan sikahintaisia. :S Toi on joku pyramidi, anteeksi, verkostojuttu kuitenkin eikös oo?

Vierailija
34/47 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ANSIOTA sekin! KYllä siitä jotain saa!!!!

Vierailija
35/47 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin just 30 euron superlahjakortin kotiin ekaa kertaa tuolta YouGovista, saa nähdä tuleeko oikeesti perille. Onks kellään kokemusta noista? Voiko sen 30 € lahjakortin siis käyttää mihin vaan kun siinä oli tyyliin H&M, Stadium. Mäkkäri, Hese yms niitä vaihtoehtoja. Aika kiva jos niin :D Tuli meinaan aika helposti täyteen noi pisteet kun kävin tosta ekalla sivulla olevasta linkistä rekisteröitymässä ja naputtelin kaikki tutkimukset mitkä mulle lähetettiin :D

Vierailija
36/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lahjakortti tuli perille ja on käytettykin jo :) Voin suositella!

Vierailija
37/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli koittaa hakea jotain pientä työtä opiskelun ohelle , mutta meneekö kaikki tuet sitten ? Tutkimuksista ja vitamiineista ei saa niin paljoa rahaa kun tarvitsen . Onko täällä puhelinmyyjiä ? Onko helppoa hommaa ? Voiko sitä tehdä kotona ? Voiko tehdä vaan sen verran ettei opintotuet mene ?

Vierailija
38/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvedonlyönnillä!!

Vierailija
39/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mua, ihan kivasti sillä työllistää itsensä :)

Mistä hankit asiakkaat?

Vierailija
40/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli koittaa hakea jotain pientä työtä opiskelun ohelle , mutta meneekö kaikki tuet sitten ? Tutkimuksista ja vitamiineista ei saa niin paljoa rahaa kun tarvitsen . Onko täällä puhelinmyyjiä ? Onko helppoa hommaa ? Voiko sitä tehdä kotona ? Voiko tehdä vaan sen verran ettei opintotuet mene ?

Muutaman ilmoituksen olen nähnyt, joissa työtä voi tehdä kotona, mutta useimmiten ne taitaa olla jossain konttorissa.

Katso mol:in sivuilta. Siellä niitä on pilvin pimein, esim. myyntineuvottelijan nimellä. Luulisin, että suurin osa työntekijöistä on nuoria opiskelijoita, ja noissa firmoissa on totuttu siihen, että töitä tehdään vain sen verran, ettei tuet mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi