Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pientä lisäansiota kotona ollessa?

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä muut kotiäidit on tehneet saadakseen jotain lisäansiota? Olen kotona päivät, iltaisin voisin tehdä jotain työtä. Pääseekö esim. kaupan kassalle tuuraamaan ilman työkokemusta kaupan alalta? Entä johonkin pieneen pubiin missä työnä on enimmäkseen kaljan laskeminen?
Entä onko kenelläkään tietoa onko olemassa verkossa jotain työtä mitä vois tehdä koneella? Lasten päiväuniajan voisi käyttää hyödyksi sillä tavalla.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata myös mystery shopping-yritykset ja tutkimusfirmat. Joku tutkimushaastattelujen tekeminen kotoa on aika helppoa, tekee vaikka lasten päiväuniaikaaan. Ei siitä mitään älyttömiä määriä rahaa saa, mutta jotain kuitenkin!

Mystery shoppingilla saa yleensä vaan pitää sen tuotteen mitä on ostanut tai jonkun ihan pienen palkkion.

Vierailija
42/47 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täyttelen tälläsiä kyselyitä: https://yougov.fi/refer/xVTrtKQvruYRFGQGdMFMng/

(rekisteröitymislinkki, mun tilille tulee pari pistettä jos rekisteröidytte sitä kautta)

Niistä saa palkinnoks jotain lahjakortteja ym, ei paljoo mut ei tohon paljoo vaivaa menekään. Varsinaiseksi tulonlähteeksi tosta ei kyllä oo, lähinnä sellasta aivotonta "vastaan nyt tähän tutkimukseen käyttämämme vessapaperin laadusta samalla kun hörpin aamukahvia, mutta saanpahan vietyä koko perheen Raxiin näillä höpöhöpöpaneelin lahjakorteilla" :D

Mä oon kyllä tän aiemminkin jo kirjoittanut johonkin tai jopa pariin av:n mistä tienestejä-ketjuun, en jaksanut selata oliko joku jo tähän tästä vinkannut, sori jos tuli toistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livejasmin on toiminut tällä mammalla :)

Vierailija
44/47 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu harkinnut chattityöskentelyä tai onko jollain siitä kokemusta? Siiks seksi-chatti. :D Onkohan ihan kamalaa jos näpyttelisi vastauksia samalla kun on kotona vauvan kanssa tai kun vauva nukkuu? Yritys maksaa tietyn summan per kirjoitettu viesti. Vaikuttaa työltä mitä voisin tehdä, olen hyvä feikkaamaan kiinnostunutta ja kiinnostavaa.

Vierailija
45/47 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruppee laatimaan sanaristikoita. Mun yks tuttu (tai tutuntuttu oikeastaan) tienasi muutaman satasen sillä tavalla. Teki pohjat excelillä, sitten piirsi kuvat ja skannasi ne ja käytti jotain piirto-ohjelmaa.

Vierailija
46/47 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala myymään persettä

Vierailija
47/47 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä livejasmin? Joku kamerahomma vai? :D Mistä niitä chattihommia sais?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi