Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vaikka itse vanhenen blaa blaa unelmakumppanina"... Voihan puurot ja vellit, huoh..

Vierailija
02.01.2017 |

Naismaku ja unelmakumppani eivät ole sama asia. Kyllä minäkin katselen mielelläni nuoria miehiä mutta ei tulisi mieleenkään että minua kymmenen vuotta nuorempi pullistelija olisi unelmakumppani.
Yllättävän usein vaan miehelle riittää kumppanin kriteereiksi ulkonäkö. Parisuhteen sisältö, no ehkä kaikki eivät sitä kaipaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten tehdä uusi aloitus asiasta? Et voinut vastata siihen ketjuun, jossa tästä aiheesta keskustellaan?

Vierailija
2/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen. Kaikki oman ikäiset naiset ovat vaikuttaneet niin aikuisilta. Itse taas en ole kauheasti muuttunut teinivuosistani. Paitsi nyt on paljon enemmän rahaa ja voi ostaa kalliita leluja ilman säästämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mun miehelle ei riitä. Ei perusta kana-aivoista tai pinnallisista naisista.

Vierailija
4/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestäni 9 vuotta vanhempi. Voisko päätellä että mun miehelle ei sitten ulkonäkö merkkaa. Tosin tykkää mun ulkonäöstä. Sanoo että oman ikäiset on aina tuntuneet tosi lapsellisilta.

Vierailija
5/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin henkisiä arvoja arvostavalle tavisnaisella oikeus vaatia sitä rikasta, komeaa ja menestyvää kumppanikseen. Ulkonäkökeskeinen tavismies, jolle kelpaisi nainen kuin nainen on tunnetusti säälittävä runkkari.

Vierailija
6/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mennään heti metsään taas siinä oletuksessa että perikumppinen on aina kaunis ja vanhempi ruma. Olen nähnyt niiden tyttöjen profiilikuvia facebookissa joista monia vuosia sitten jättämäni exä tykkäilee, mutta he kaikki ovat kyllä todella onnettomia, eivät mitään missejä. Mitään oikeasti kauniita sellaiset ulimieheksi jääneet eivät uskaltaisi edes lähestyä vaan heitä kiehtoo nimenomaan se avuttomuus ja huono itsetunto, koska oikeasti hyvännäköistä, nuorta tai vanhaa he eivät voisi saada enää.

Vierailija
7/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan ne unelmakumppanin kriteerit vasta kiveenhakatut ja utopistiset ovatkin!

Toki mikäpä sii, jos unelmakumppanille asetetut vaatimukset hyväksyttäisiin nimenomaan _unelmaksi_, eikä välttämättä realistiseksi pakoksi. Ainahan sitä haaveilla saa, mutta kannattaisi myös ymmärtää, että tuolla ulkonakin on vain ihmisiä.

Vierailija
8/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin henkisiä arvoja arvostavalle tavisnaisella oikeus vaatia sitä rikasta, komeaa ja menestyvää kumppanikseen. Ulkonäkökeskeinen tavismies, jolle kelpaisi nainen kuin nainen on tunnetusti säälittävä runkkari.

On se kieltämättä vähän elähtänyttä käydä täällä uhoamassa että haluaa täydellisen 20 v misukan vaikka todellisuudessa kelpaisi joku yli 40 v alkkis tai ihan kuka vaan kenet sattuu saamaan.

Vierailija
9/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihellanlettas kirjoitti:

Naisillahan ne unelmakumppanin kriteerit vasta kiveenhakatut ja utopistiset ovatkin!

Toki mikäpä sii, jos unelmakumppanille asetetut vaatimukset hyväksyttäisiin nimenomaan _unelmaksi_, eikä välttämättä realistiseksi pakoksi. Ainahan sitä haaveilla saa, mutta kannattaisi myös ymmärtää, että tuolla ulkonakin on vain ihmisiä.

Jostain syystä ne on aina miehiä jotka näitä utopistisia aloitukia kumminkin tänne tekevät.

Vierailija
10/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, äijät on katsoneet tulevaa impotenssiaan ja sen takana häämöttävää hautaa suoraan silmiin ja panoikointi purkautuu uhona.

Vierailija
11/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mennään heti metsään taas siinä oletuksessa että perikumppinen on aina kaunis ja vanhempi ruma. Olen nähnyt niiden tyttöjen profiilikuvia facebookissa joista monia vuosia sitten jättämäni exä tykkäilee, mutta he kaikki ovat kyllä todella onnettomia, eivät mitään missejä. Mitään oikeasti kauniita sellaiset ulimieheksi jääneet eivät uskaltaisi edes lähestyä vaan heitä kiehtoo nimenomaan se avuttomuus ja huono itsetunto, koska oikeasti hyvännäköistä, nuorta tai vanhaa he eivät voisi saada enää.

Jos esteenä kauniiden saamiseen on liian alhainen taso, niin kysehän ei ole huonosta itsetunnosta, vaan terveestä realismista. 

Vierailija
12/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, äijät on katsoneet tulevaa impotenssiaan ja sen takana häämöttävää hautaa suoraan silmiin ja panoikointi purkautuu uhona.

Ikuisesti viehkeällä naisellahan ei mitään muutosta seksuaalisuudesta tapahdu, mitä nyt römpsä pölisee ja rahisee kuivuuttaan, mutta naisellahan on oikeus vaatia sitä täydellistä kumppania.

Nainen ei ole ikuisesti viehkeä mutta kyllähän luonto tarkoituksenmukaisesti toimii. Keski-iässä miehen mulkku rupeaa kuihtumaan ettei mies saisi siitettyä mielellään enää sitä omaa vaimoaankaan, jolla puolestaan testosteronin ja estrogenin suhde muuttuu miestyyppisempään suuntaan, niin että naisella lisääntyy hinku käyttää viimeiset munasolunsa viriilimmän ja nuoremman miehen kanssa. Jonka puolestaan luonto on järjestänyt kykeneväksi innolla paukuttaa myös sitä keski-ikäistä puumaa. Mies taas haluaa aina ja iänikuisesti pissis-Jenniä, jonka taas luonto on järjestänyt pysymään kaukana keski-ikäisen miehen heikkenevästä siemenestä. Ja jotenkin tässä kuviossa miehet kuvittelevat vetäneensä pidemmän tikun.

Vierailija
13/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihellanlettas kirjoitti:

Joo naisilla on kyllä ihan vastaavia typeriä kriteerejä. Oikein naurattaa että vain miehiä syyllistetään.

Vierailija
14/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen. Kaikki oman ikäiset naiset ovat vaikuttaneet niin aikuisilta. Itse taas en ole kauheasti muuttunut teinivuosistani. Paitsi nyt on paljon enemmän rahaa ja voi ostaa kalliita leluja ilman säästämistä

Ja nainen olis kiva lisä siihen lelujen listaan. Ymmärrän....

Vierailija
15/15 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on liian tottuneita siihen lällätykseen että öhö öhö olet vanha, meikäpoika on 40+ vee ja haluaa vain nuorrrta liihaaaa (tosin ei saa mutta ei anneta sen häiritä). Olisi aika tuoda vähän tasapuolisuutta tähän keskusteluun. Sillä lailla, että evoluution tuoksinassa asiat ovat järjestyneet niin, että naisen munasoluille on aina tarjolla naista nuorempaa siemennystä, niin kauan kuin munasoluja on tarjolla. Ja miehen siemenellä taas päinvastoin, se kelpaa käytännössä miesten himoitsemalle kohderyhmälle vain muutaman vuoden, samanikäisenä kuin parikymppiset naiset itse. Naisten pitäisi herätä käyttämään tilannetta hyväkseen, sen sijaan että istumme kuuntelemassa setämiesten ilkkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi