Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesari vitsailee taas Vihreistä

Vierailija
02.01.2017 |

Vihreät ovat määrätietoisesti luoneet puolueestaan kuvaa hillittyjen, ­hyväkäytöksisten ja sivistyneiden ihmisten puolueena, ainakin mitä tulee puo­lueen valtavirtaan. Jos vihreät väittelevät, he pyrkivät argumentoimaan väitteensä ra­tionaalisesti.

- HS tänään

HUUTONAURUA!!! Mikään näistä ei voisi olla kauempana todellisuudesta!!! No, ok, ehkä he ovat yrittäneet. .... mutta tulokset eivät ole - kuten missään mitä Vihreät tekevät - todellakaan onnistumista lähelläkään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seuraamaan Facebookissa "Vihreä populismi" -sivustoa, päivän huumorit saa aina sieltä. Vihreät on vitsi.

Vierailija
2/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rationalismia löytyy.

Näin viime aikoina eniten olen hämmentynyt Ode Soininvaarasta, jota olen pitänyt jokseenkin tolkun miehenä vihreeksi. Odehan meni murjaisemaan, että Keskuspuiston pienentäminen kerrostaloja rakentamalla on perusteltu, koska "talot suojaavat puistoa".  Siis uudestaan: kerrostalot suojaavat Keskuspuistoa. 

Vihreiden isoin vale on kuitenkin heidän ilmastonmuutospolitiikkansa. Maapallon isoin ja akuutein ongelma on ilmaston lämpiäminen, joka vihreiden mukaan saadaan hanskaan polttamalla lisää fossiilisia polttoaineita. Puhdasta ydinenergiaa ei edelleenkään voi käyttää, koska se on paha ja vaarallista, vaikka se ei tapa 300 000 ihmistä joka vuosi kuten hiilen, kaasun ja öljyn polttaminen tekee. 

Voisi myös puhua kaikesta siitä tuhosta, mitä vihreät ovat suomalaiselle teollisuudelle ja sen hävittämiselle tehneet, sekä liikennekyttäyssysteemin,  liikenteen kaikinpuolisen vaikeuttamisen ja Helsingin keskustan autioittamisen agendasta, mutta olkoon nyt tällä erää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreille tuntuu olevan vaikea yhtälö säilyttää luonto koskemattomana ja samaan aikaan pitäisi saada paljon asuntoja, että äänestäjillään olisi varaa asua Helsingissä.

Vierailija
4/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat aiheuttaneet ja aiheuttavat ihan hemmetisti tuhoa Suomelle. Teollisuuden ja viennin tuhoaminen on ehkä pahin, mikä on toteutettu järjettömällä energiapolitiikalla. Mm. tuet tuulivoimalle, rikkidirektiivi ....

Ja tuo Keskuspuiston tuhoaminen kyllä todistaa tyhmimmällekin, että ainakaan luonnosta ei olla kiinnostuneita.

Vierailija
5/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän linjan viherhörhö, olin jo silloin kun siitä ei puhuttu.

Olen myös aina ollut kiinnostunut eri kulttuureista ja olen saanut paljon ystäviä eri kulttuureista. Silti minua ällöttää suvaitsevaisuuden toitotus. Suvaitsevaisuus sanana sisältää viestin siitä että se jota pitää suvaita on jotenkin huonompi ja alempi arvoltaan. Se on aivan eri asia kuin tasavertaisina ihmisinä kohtaaminen.

Rajat-kiinni-öyhöksi minutkin on leimattu. Vain koska en suvaitse vaan pidän ihmisiä tasa-arvoisina ihmisarvon, oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen. Sehän on nykyään rasismia. Ei ole velvollisuuksia eikä sääntöjä kun pitää vain suvaita.

Ja se käytös mitä viime aikoina on nähty ja kuultu vihreiden puolelta on saanut minut jopa häpeämään vihreitä arvojani (niitä luontoon liittyviä pehmeitä arvoja ja luonnon kunnioittamista) , en missään nimessä halua tulla sekotetuksi siihen porukkaan.

Vierailija
6/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seuraamaan Facebookissa "Vihreä populismi" -sivustoa, päivän huumorit saa aina sieltä. Vihreät on vitsi.

Kiitos vinkistä! Laitetaan seurattavaksi

Vierailija
7/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit on tulossa eli toimittajien on mahdollisuuksiensa mukaan laitettava kivoille puolueille ilmaisia mainoksia artikkelien ja kolumnien nimissä.

Vierailija
8/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimyllyt on oikein malliesimerkki vihreiden tyhmyydestä. Mitään muuta energiaratkaisua Suomeen ei kannata edes suunnitella kun propellit saa niin paljon tukea. Itse asiassa tuulimyllyjen lapoja kannattais pyörittää sähkömoottoreilla. Rahaa tulis silti sisään enemmän kuin menee sähkölaskuihin.

Vierailija
9/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulimyllyt on oikein malliesimerkki vihreiden tyhmyydestä. Mitään muuta energiaratkaisua Suomeen ei kannata edes suunnitella kun propellit saa niin paljon tukea. Itse asiassa tuulimyllyjen lapoja kannattais pyörittää sähkömoottoreilla. Rahaa tulis silti sisään enemmän kuin menee sähkölaskuihin.

Niitä pyöritetään sähkömoottorilla tietyissä tilanteissa ettei koneisto vikaannu, lisäksi niissä on lämmitys kylmällä ilmalla ettei lapoihin kerry jäätä.

Vierailija
10/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden panos ilmastotalkoisiin ja energiansäästöön on vaatia mahdollisimman monen ihmisen maahantuomista matalaenergiakulttuureista yhteen maailman korkeaenergisimpään kulttuuriin kun laskee kulutettuja watteja per lärvi per päivä.

Vierailija
11/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän linjan viherhörhö, olin jo silloin kun siitä ei puhuttu.

Olen myös aina ollut kiinnostunut eri kulttuureista ja olen saanut paljon ystäviä eri kulttuureista. Silti minua ällöttää suvaitsevaisuuden toitotus. Suvaitsevaisuus sanana sisältää viestin siitä että se jota pitää suvaita on jotenkin huonompi ja alempi arvoltaan. Se on aivan eri asia kuin tasavertaisina ihmisinä kohtaaminen.

Rajat-kiinni-öyhöksi minutkin on leimattu. Vain koska en suvaitse vaan pidän ihmisiä tasa-arvoisina ihmisarvon, oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen. Sehän on nykyään rasismia. Ei ole velvollisuuksia eikä sääntöjä kun pitää vain suvaita.

Ja se käytös mitä viime aikoina on nähty ja kuultu vihreiden puolelta on saanut minut jopa häpeämään vihreitä arvojani (niitä luontoon liittyviä pehmeitä arvoja ja luonnon kunnioittamista) , en missään nimessä halua tulla sekotetuksi siihen porukkaan.

Nyt ei voi kyllä muuta sanoa kuin että tuon keksit ihan itse.

Vierailija
12/21 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä ei ole myöskään mitään pitävää linjausta maapallon väestönkasvun ehkäisemiseksi. Kaikki tuulivoima ja joukkoliikenne on silkkaa näpertelyä, jos maapallon väkiluku jatkaa kasvua Afrikassa ja Aasiassa nykyistä tahtia.

Vierailija
13/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Vihreä populismi on ollut ilmiö jo jonkin aikaa. Lankesin itsekin äänestämään Vihreitä ja ihan fiksu oma ehdokkaani onkin. Mutta varsinainen agenda tuntuu olevan hukassa. Kaiken vastustaminen oppitiosta on "se juttu " ilman kunnollisia vaihtoehtoisia ehdotuksia. Eikä pidä unohtaa että Vihreiden hallituskaudella tehtiin järkyttäviä virheitä mm.Heidi Hautalan toimesta. Tuulimyllyt on vain yksi munaus johon valtio upottanut miljoonia vaikka näiden todellinen energian tuotto on kuitenkin pientä siihen nähden millainen tarve esim teollisuudessa on. Pienet kotitaloudet voivat hyötyä aurinko - ja tuulienergiasta suotuisalla säällä mutta vain rajoitetusti.

Vastenmielistä on mm. se valehtelu mitä Emma Kari on harjoittanut. Helsingissä kuvattu haastattelu jossa väittää turvapaikanhakijoiden keskuudessa olevan naisia ja lapsia oli täydellinen poliitikon valhe. Olin paikalla ja aikuisia siellä on. Aiemmin Vihreistä eronnut Saloniemi kyllästyi populismiin ja ihmettelee mm Emma Karin väitteitä että Sipilän hallitus haluaa gunekologikäynnit maksullisiksi vaikka oli kyse vain raportista jossa POHDITAAN Kela -maksuasiaa. Jne jne.

Ei voi enää äänestää Vihreitä, ylimielinen asenne on myös suuresti ärsyttävä piirre monilla puolueen edustajilla ja valitettavasti myös monilla heidän kannattajillaan.

Vierailija
14/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo oli. Vihreiden äänestäjissä on paljon akateemisesti koulutettuja ja opiskelijoita. Ammatiltaan asiantuntijoita, virkamiehiä yms. Ehkä juuri tuon Hesarin esiintuoman näkökulman takia pelko esim persuleirissä onkin niin suurta, koska persuthan ovat lähinnä kunnostautuneet möläytyksissä, muiden halveksunnassa, vääristelyssä ja muiden vähättelyssä, kun eivät asiallisella keskustelulla ja faktoilla pärjää. Jälkimmäinen tulee hyvin esille myös ap:n avauksen sisällössä ja tyylissä.

Vierailija
15/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luoneet kuvaa...

Tämähän on eri asia kuin mitä ne oikeasti ovat. 

Vierailija
16/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä ei ole myöskään mitään pitävää linjausta maapallon väestönkasvun ehkäisemiseksi. Kaikki tuulivoima ja joukkoliikenne on silkkaa näpertelyä, jos maapallon väkiluku jatkaa kasvua Afrikassa ja Aasiassa nykyistä tahtia.

Aika harvalla on. Tosin Trumpin linja oli että kielletään aborttien ja valistuksen rahoittaminen ja tätä samaa tyyliähän persut ovatkin ajaneet tosin höystettynä vielä sillä että ensin kielletään valistus ja rahoitus ja sitten kielletään kehitysapu että syntyvätkin lapset kuolevat :( Aika kylmää politiikkaa persuilla ja Trump vaikuttaa jopa humaanilta kun kerran muu apu sentään on mahdollista. Onneksi rahoitusta saatiin kuitenkin vähän hankittua lisää vaikka persut sitä vastustivatkin.

Vierailija
17/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tämä. Ja annas olla jos sanot olevasi eri mieltä esim. sosiaalisessa mediassa niin miljoona aivospestyä kaakattajaa ilmestyy someraivoamaan todella heppoisin argumentein. Tärkeintä on tietysti kiihko ja "vääräuskoisten" lyttääminen. Olen akateeminen mies ja äänestän tällä hetkellä persuja ihan vaan siksi, että saadaan tuolle tekopyhälle viherpiipertelylle vastavoima.

Vierailija
18/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tämä. Ja annas olla jos sanot olevasi eri mieltä esim. sosiaalisessa mediassa niin miljoona aivospestyä kaakattajaa ilmestyy someraivoamaan todella heppoisin argumentein. Tärkeintä on tietysti kiihko ja "vääräuskoisten" lyttääminen. Olen akateeminen mies ja äänestän tällä hetkellä persuja ihan vaan siksi, että saadaan tuolle tekopyhälle viherpiipertelylle vastavoima.

Minä ole akateeminen mies ja äänestän faktojen en tunteen perusteella ja siksi en voisi ikinä äänestää persuja vaan äänestän vihreitä, joka on erinomainen vaihtoehto. Luulisi että fiksu mies olisi jo nähnyt mitä Persujen populismi on.

Vierailija
19/21 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys on jo pitkään ollut laskusuunnassa globaalisti. Väestönkasvu tuskin on mikään ongelma.

Vierailija
20/21 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Vihreä populismi on ollut ilmiö jo jonkin aikaa. Lankesin itsekin äänestämään Vihreitä ja ihan fiksu oma ehdokkaani onkin. Mutta varsinainen agenda tuntuu olevan hukassa. Kaiken vastustaminen oppitiosta on "se juttu " ilman kunnollisia vaihtoehtoisia ehdotuksia. Eikä pidä unohtaa että Vihreiden hallituskaudella tehtiin järkyttäviä virheitä mm.Heidi Hautalan toimesta. Tuulimyllyt on vain yksi munaus johon valtio upottanut miljoonia vaikka näiden todellinen energian tuotto on kuitenkin pientä siihen nähden millainen tarve esim teollisuudessa on. Pienet kotitaloudet voivat hyötyä aurinko - ja tuulienergiasta suotuisalla säällä mutta vain rajoitetusti.

Vastenmielistä on mm. se valehtelu mitä Emma Kari on harjoittanut. Helsingissä kuvattu haastattelu jossa väittää turvapaikanhakijoiden keskuudessa olevan naisia ja lapsia oli täydellinen poliitikon valhe. Olin paikalla ja aikuisia siellä on. Aiemmin Vihreistä eronnut Saloniemi kyllästyi populismiin ja ihmettelee mm Emma Karin väitteitä että Sipilän hallitus haluaa gunekologikäynnit maksullisiksi vaikka oli kyse vain raportista jossa POHDITAAN Kela -maksuasiaa. Jne jne.

Ei voi enää äänestää Vihreitä, ylimielinen asenne on myös suuresti ärsyttävä piirre monilla puolueen edustajilla ja valitettavasti myös monilla heidän kannattajillaan.