Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä perheessä ja kaksi viikkoa kipeänä kovan flunssan murtamana. Missä vaimon empatiat?

Vierailija
01.01.2017 |

Olen siis 43v mies kahden alle kouluikäisen lapsen isä. Joululoma meni sairastellessa ja vieläkin on kova kuume.
Olen käytännössä ollut vuoteen omana pari viikkoa ja käyn lähinnä syömässä ja palaan takaisin petiin. Vaimo ei ole tullut lainkaan vastaan vaan jouduin makailemaan kuumehoureisena sängyssä ilman vettä puoli päivää (ja tätä jatkui monta päivää), kun huomautin asiasta niin alkoi tiuskiminen siitä etten ole osallistunut mihinkään jouluvalmisteluihin ja aatonkin makasin vain sängyssä.

En saanut yhtää lahjaakaan.
Huomiona siihen miten kipeä olen oikeasti ollut niin en ole koskenut parvekkeella oleviin koffin salkkuihin yhtään. Varasin kaksi laatikkoa kaljaa pyhiksi. Huomautin että eikö hän huomaa miten kipeä olen kun yleensä minulle kyllä oluet maistuu. Minulla on edelleen kuumetta 38.8 ja sairaslomaahan tästä tuli. Oli muuten aika raskasta mennä bussilla ensiapuun kun vaimo ei viitsinyt heittää autolla. En oikein ole ajokunnossa kun huimaa ja jalat ei kanna yhtään. Maitopurkin nostaminenkin ottaa voimille.
Mitenkä teillä. löytyykö myötätuntoa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ostaa laatikkotolkulla kaljaa voi hypätä samantien parvekkeelta alas, en kattelis päivääkään. T. alkoholistin lapsi

Vanhemmat silti kelpasi vai?

Vierailija
22/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee lapsen miehelle joka flunsaisenakin tekee kuolemaa??

Meillä Suomessa ei tehdä lasta miehelle tai vanhemmille yleensäkään vaan lapsi syntyy itsestään ilman suvun jatkamisen tarkoitusta. Eriasia on sitten aavikkokultuureissa mutta ap ei vaikuta aavikkokultuurin mieheltä. Hänellähän on kaljaa parvekkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö niillä syöntireissuilla oo pystynyt ottamaan samalla sitä juotavaa reilusti pedin vierelle? 

Vierailija
24/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse olet toiminut, kun vaimo on ollut kipeänä?

Olen luonnollisesti huolehtinut että hän saa tarvittavasti lepoa ja usein tuonut sänkyynkin ruokaa ja juomaa että jaksaa paremmin toipua. Esimerkiksi kerran toin kusilaarin sängynvierelle ettei tarvitse kävellä vessaan asti. Minä toivoin vain tyhjää limupulloa niin oli kuulemma no hyi!

:( Raahauduin sitten jalat hoippuen kalpeana vessaan pissille.

Annan anteeksi vaimolleni. Hänellä on raskasta kun on raskaana neljävitosena. Tunteetkin vähän heittelehtii. Silti vähän ihmetyttää miksei voi tuoda vesilasia lähes kuolinvuoteella makaavalle armaalleen. Vaan minun pitää itse raahautua kuuden tunnin kuluttua hanan ääreen jalat hoippuen ja kädet täristen. Tiputin glögitölkinkin lattialle kun yritin etsiä mehua ja en minä sitä saanut lattialta puhtaaksi kun olin niin voimaton.

Joku kyseli olutsalkuistani ja kyseli jotain muutakin että oikeilla vastauksilla vastatessani voisin ostaa hänen myötätuntonsa.. En oikein ymmärrä tuollaista moraalia. Kun ihminen on sairas niin kyllähän sitä pitää hoivata ja sääliä vaikka olisi olutta ostettu hyvissä ajoin parvekkeelle jäähtymään.

Vai että kuolinvuoteella. Jaksat kuitenkin tänne vauvapalstalle pitkät romaanit kirjoitella joten varmaan se pikainen pissillä käyntikin onnistuu. Ei jatkoon!

Vierailija
25/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnollisesti huolehtinut että hän saa tarvittavasti lepoa ja usein tuonut sänkyynkin ruokaa ja juomaa että jaksaa paremmin toipua. Esimerkiksi kerran toin kusilaarin sängynvierelle ettei tarvitse kävellä vessaan asti. Minä toivoin vain tyhjää limupulloa niin oli kuulemma no hyi!

Annan anteeksi vaimolleni. Hänellä on raskasta kun on raskaana neljävitosena. Tunteetkin vähän heittelehtii. Silti vähän ihmetyttää miksei voi tuoda vesilasia lähes kuolinvuoteella makaavalle armaalleen. Vaan minun pitää itse raahautua kuuden tunnin kuluttua hanan ääreen jalat hoippuen ja kädet täristen. Tiputin glögitölkinkin lattialle kun yritin etsiä mehua ja en minä sitä saanut lattialta puhtaaksi kun olin niin voimaton.

Joku kyseli olutsalkuistani ja kyseli jotain muutakin että oikeilla vastauksilla vastatessani voisin ostaa hänen myötätuntonsa.. En oikein ymmärrä tuollaista moraalia. Kun ihminen on sairas niin kyllähän sitä pitää hoivata ja sääliä vaikka olisi olutta ostettu hyvissä ajoin parvekkeelle jäähtymään.

Vai että kuolinvuoteella. Jaksat kuitenkin tänne vauvapalstalle pitkät romaanit kirjoitella joten varmaan se pikainen pissillä käyntikin onnistuu. Ei jatkoon!

Jaksan jaksan eilen ensiavusta hakemani resepti antibiootteja tekee jo tehtävänsä. Olen jo alkanut lirkuttelemaan vaimollekin, kunhan hän pääsee töistä niin keitän kahvit. Minulla on samsungin 3 älypuhelin jolla voi olla kätevästi nettissä. Olen kyllä pettynyt miten vihamielisesti te minua kohtelitte.

Koska vaimoni on nainen ja käyttäytyi kuten te niin saatampa ottaa saikkua vielä viikon ja jätän antibiootit syömättä. Makailen vain pimeässä huoneessa ja toivon kuolevani pois.

Saa nähdä tuleeko vaimolla sitten parempi mieli kun armas on poissa.

Tätä kirjoittaessa silmäni vettyivät vähän liikaa. Te olette energiasyöppöä sakkia.

Kun paranen niin ai että ne oluet odottaa.

Vierailija
26/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekä tähän selvään provoon.

Vierailija
27/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tuon miehen sairaus ole mitään kuukautisten rinnalla. Niistä on kirjoitettu romaaneja monta kirjastollista.

Oi, oi kun kramppaa taas!

Vierailija
28/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kusilaari ja kuinka sellaista käytetään? Käyttikö vaimosi sitä sairaana ollessaan, vai menikö vessaan asti pissalle?

Meillä kyllä kipeälle puolisolle viedään juotavaa ja särkylääkkeitä yms. sänkyyn ja luonnollisesti hänet vapautetaan kotitöistä. Mutta pissalle pitää mennä vessaan. Jos siihen ei kykene, on mielestäni sairaalahoidon tarpeessa.

Vierailija
29/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me lähdetäkään,mutta onhan tätä silti hauska lukea.AP ei saa riittävästi päänsilityksiä miesflunssassa,joten lintsaa töistä ja "toivoo kuolevansa pois". Ei antibiootit muuten auta virustauteihin,että sinänsä ihan sama syökö ap niitä vai ei.

Vierailija
30/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me lähdetäkään,mutta onhan tätä silti hauska lukea.AP ei saa riittävästi päänsilityksiä miesflunssassa,joten lintsaa töistä ja "toivoo kuolevansa pois". Ei antibiootit muuten auta virustauteihin,että sinänsä ihan sama syökö ap niitä vai ei.

antibiootteja määrätään virustaudin hoitoon usein siksi että bakteeritartunnat iskevät äärimmäisen herkästi jälkitautina ja se voi viedä oikeasti hengen tai halvaannuttaa. Oma mieheni vähätteli antibioottikuuria ja toisteli maneeria että antibiootteja otetaan liian herkästi. No hänelle iski virustaudin päätteeksi paha tulehdus aivoihin joka lähti nenäontelosta ja tuloksena puoli vartaloa halvaantui. Joutui hyvä työmies eläkkeelle todella nuorena.

Vierailija
31/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän kirjoittaja ole nainen :))

Vierailija
32/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama olla niin paskaa porvoo teksti, etta mina ei usko. Mina halua laittaa sulle mittarikuume peppureikaan!! :)

Vierailija
33/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika hauska... tykkään.

Vierailija
34/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ostaa laatikkotolkulla kaljaa voi hypätä samantien parvekkeelta alas, en kattelis päivääkään. T. alkoholistin lapsi

Minä heittäisin tuollaisen ämmän parvekkeelta ja raamatun saisit myös viedä mukanasi.

En nimittäin katso raittiita naisia hetkeäkään. Suoraan kadulle ykköskerroksesta kulkematta rappukäytävän kautta.

Vierailija
35/38 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap kuolla flunssaan kun juttu lopahti niin lyhyeen.

Vierailija
36/38 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man flue!! Nehän ressukat tekee kuolemaa aina kun on pipinä

Vierailija
37/38 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä heittäisin tuollaisen ämmän parvekkeelta ja raamatun saisit myös viedä mukanasi.

En nimittäin katso raittiita naisia hetkeäkään. Suoraan kadulle ykköskerroksesta kulkematta rappukäytävän kautta.

Eihän sinun tarvitse heittää ketään minnekään, kun ei tuollainen nainen tule edes käymään luonasi. Sinä pystyt selvittämään toisen kannan alkoholiin kymmenessä sekunnissa.

Vierailija
38/38 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo tauti jatkuu vielä. Onko ap parantunut jo?