Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä perheessä ja kaksi viikkoa kipeänä kovan flunssan murtamana. Missä vaimon empatiat?

Vierailija
01.01.2017 |

Olen siis 43v mies kahden alle kouluikäisen lapsen isä. Joululoma meni sairastellessa ja vieläkin on kova kuume.
Olen käytännössä ollut vuoteen omana pari viikkoa ja käyn lähinnä syömässä ja palaan takaisin petiin. Vaimo ei ole tullut lainkaan vastaan vaan jouduin makailemaan kuumehoureisena sängyssä ilman vettä puoli päivää (ja tätä jatkui monta päivää), kun huomautin asiasta niin alkoi tiuskiminen siitä etten ole osallistunut mihinkään jouluvalmisteluihin ja aatonkin makasin vain sängyssä.

En saanut yhtää lahjaakaan.
Huomiona siihen miten kipeä olen oikeasti ollut niin en ole koskenut parvekkeella oleviin koffin salkkuihin yhtään. Varasin kaksi laatikkoa kaljaa pyhiksi. Huomautin että eikö hän huomaa miten kipeä olen kun yleensä minulle kyllä oluet maistuu. Minulla on edelleen kuumetta 38.8 ja sairaslomaahan tästä tuli. Oli muuten aika raskasta mennä bussilla ensiapuun kun vaimo ei viitsinyt heittää autolla. En oikein ole ajokunnossa kun huimaa ja jalat ei kanna yhtään. Maitopurkin nostaminenkin ottaa voimille.
Mitenkä teillä. löytyykö myötätuntoa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse olet toiminut, kun vaimo on ollut kipeänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi olisi tuossa samassa taudissa niin saisiko hän levätä laakereillaan kaksi viikkoa ja käydä vain syömässä? Not! Niin mä vähän arvelinkin.

Vierailija
4/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyltä kyllä kuulostaa, mutta jos olet perusterve ihminen, niin pärjäät kyllä ilman hoitajaa.. niin pärjää monet yksinäisetkin. Sinuna kyllä juttelisin vaimon kanssa suhteen tilasta aika tiukastikin.

Vierailija
5/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyly akka. Kun tervehdyt anna useampi terävä vyönisku paljaalle perseelle niin oppii käytöstapoja.

Vierailija
6/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa 😂

Vierailija
7/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä luulet yksinasuvien ja yksinhuoltajien pärjäävän. Jos kerta pystyit menemään syömään, Mikset vienyt samalla vettä makuuhuoneeseen?

Vierailija
8/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoivataan kumpikin sairasta tarvittaessa niin mies naista kuin nainen miestä.

Apn tapauksessa hieman "särähtää" muutama juttu

- kuinka aikaisin ap on koffinsa hommannut jos sairastunut jo kaksi viikkoa? Siitäkö ap tosiaan aloittaa "jouluvalmistelut"?

- montako lahjaa ap mahtoi hommata? Et nimittäin kertonut sitä vaan vain ettet itse saanut (vinkki joulupukkia ei ole oikeasti olemassa)?

- miten ap tapaa hoitaa vaimoa kun tämä sairas?

-itsekin myönnät että olut maistuu tavallisesti eli liittyisiköhän vaimon väkinpitämättömyys siihen että juot yleensä olutta etkä hoida osuuttasi kodin arjesta terveenäkään?

Kerropa noihin ensin vastaukset niin mietitään sitä myötätuntoa sitten...

Vierailija
9/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan ensiapuun😁

Vierailija
10/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Niin se minäkin painan 7kk vauvan ja 3v kanssa yksin ku mies töissä. Kuumetta ja flunssaa täälläkin ja hauskaa tästä tekee se että vauva myös kipeä. Eli hoito 100kertaa vaikeampaa kun mikään ei ole hyvä.

Silloin kun mies kipeä niin hänhän ei nouse mihinkään jos mittari värähtääkin lähelle 37, mutta kun minä nuorena naisena olen niin vitun tomera niin KYLLÄ MINÄ JAKSAN!

Pointti siis , että kyllä kannattaa huomioida kunppania in sickness and in health. Kyllä sen muistaa jos on hyvänä pidetty.

Vierailija
12/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko niin sairas, että et ymmärtänyt taksilla mennä?

Vierailija
13/38 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paha astma vai miksi piti "ensiapuun" lähteä?

Vierailija
14/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnollisesti huolehtinut että hän saa tarvittavasti lepoa ja usein tuonut sänkyynkin ruokaa ja juomaa että jaksaa paremmin toipua. Esimerkiksi kerran toin kusilaarin sängynvierelle ettei tarvitse kävellä vessaan asti. Minä toivoin vain tyhjää limupulloa niin oli kuulemma no hyi!

:( Raahauduin sitten jalat hoippuen kalpeana vessaan pissille.

Annan anteeksi vaimolleni. Hänellä on raskasta kun on raskaana neljävitosena. Tunteetkin vähän heittelehtii. Silti vähän ihmetyttää miksei voi tuoda vesilasia lähes kuolinvuoteella makaavalle armaalleen. Vaan minun pitää itse raahautua kuuden tunnin kuluttua hanan ääreen jalat hoippuen ja kädet täristen. Tiputin glögitölkinkin lattialle kun yritin etsiä mehua ja en minä sitä saanut lattialta puhtaaksi kun olin niin voimaton.

Joku kyseli olutsalkuistani ja kyseli jotain muutakin että oikeilla vastauksilla vastatessani voisin ostaa hänen myötätuntonsa.. En oikein ymmärrä tuollaista moraalia. Kun ihminen on sairas niin kyllähän sitä pitää hoivata ja sääliä vaikka olisi olutta ostettu hyvissä ajoin parvekkeelle jäähtymään.

Vierailija
15/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnollisesti huolehtinut että hän saa tarvittavasti lepoa ja usein tuonut sänkyynkin ruokaa ja juomaa että jaksaa paremmin toipua. Esimerkiksi kerran toin kusilaarin sängynvierelle ettei tarvitse kävellä vessaan asti. Minä toivoin vain tyhjää limupulloa niin oli kuulemma no hyi!

:( Raahauduin sitten jalat hoippuen kalpeana vessaan pissille.

Annan anteeksi vaimolleni. Hänellä on raskasta kun on raskaana neljävitosena. Tunteetkin vähän heittelehtii. Silti vähän ihmetyttää miksei voi tuoda vesilasia lähes kuolinvuoteella makaavalle armaalleen. Vaan minun pitää itse raahautua kuuden tunnin kuluttua hanan ääreen jalat hoippuen ja kädet täristen. Tiputin glögitölkinkin lattialle kun yritin etsiä mehua ja en minä sitä saanut lattialta puhtaaksi kun olin niin voimaton.

Joku kyseli olutsalkuistani ja kyseli jotain muutakin että oikeilla vastauksilla vastatessani voisin ostaa hänen myötätuntonsa.. En oikein ymmärrä tuollaista moraalia. Kun ihminen on sairas niin kyllähän sitä pitää hoivata ja sääliä vaikka olisi olutta ostettu hyvissä ajoin parvekkeelle jäähtymään.

Kuka tekee lapsen miehelle joka flunsaisenakin tekee kuolemaa??

Vierailija
16/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sairasta pitäisi sääliä tai erityisesti hoivata?

Vierailija
17/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ap. Jos oikeasti olisit niin sairas mitä väität, et kykenisi kirjoittamaan av:lle.

Nimim. Kokemusta on, 39 astetta kuumetta, kykenin vain nukkumaan...

Ei kovin hyvä provo, sanoisin -3/5.

Vierailija
19/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ostaa laatikkotolkulla kaljaa voi hypätä samantien parvekkeelta alas, en kattelis päivääkään. T. alkoholistin lapsi

Vierailija
20/38 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ap. Jos oikeasti olisit niin sairas mitä väität, et kykenisi kirjoittamaan av:lle.

Nimim. Kokemusta on, 39 astetta kuumetta, kykenin vain nukkumaan...

Ei kovin hyvä provo, sanoisin -3/5.

Kaikki ei ole samanlaisia, mulla oli kuumetta 39,3 8 päivää putkeen enkä tehnyt kuolemaa... Toki aika voimaton olin mutta pystyin käymään vessassa ja juomassa ja pakko oli myös käydä pari kertaa lääkärissä ja labrassa.