Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla on fetissi?

Vierailija
01.01.2017 |

Esimerkiksi jalkafetissi. Mies kiihottuisi erityisesti varpaitten imemisestä ja jalkojen hieromisesta ja esim käsihoitoa jaloilla (ns footjob). Jos mies toivoisi että voisitte ottaa joitakin näitä asioita osaksi teidän päivittäistä seksielämää, suostuisitko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
2/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ,jos se olisi ihan oikeasti koulutettu jalkahoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Tuntuisi hankalalta ajatus päivittäisestä footjobista, se kun ei näytä kovin helpolta. Viikottain voisi onnistua. Ylipäätään liika on kuitenkin liikaa, joten en varmaan jaksaisi mitään fetissiä pidemmän päälle.

Vierailija
4/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma ei tosin sitten toimi jos toisella on fetissi ja toinen suhtautuu siihen vain tyyliin "joo no okei whatever kyl se mulle käy" eikä itse koe minkäänasteisia erityiskiksejä samasta asiasta.

t. gummifetisti

Vierailija
5/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, jäänköhän sitten ilman kumppania...

Ap

Vierailija
6/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma ei tosin sitten toimi jos toisella on fetissi ja toinen suhtautuu siihen vain tyyliin "joo no okei whatever kyl se mulle käy" eikä itse koe minkäänasteisia erityiskiksejä samasta asiasta.

t. gummifetisti

En näe, miksi ei toimisi. Kumppanillani on fetissinsä, eikä minulla ole niitä kohtaan sen kummempia intohimoja. Minä saan kiksini siitä, kun kumppanini nauttii.

Vierailija
7/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi, jos seksissä ei keskityttäisiin vain siihen fetissin vaan huomioitaisiin tasapuolisesti molempien toiveet. Minun miehelläni on eräs fetissi ja se tarkoittaa että mies EI sitten koskaan ikinä milloinkaan kiihotu kuin vain siitä yhdestä asiasta. Pidemmän päälle se on kumppanista äärettömän tylsää. Naiset yleensä haluaa, että mies kiihottuu heistä. Mieti sitä naisen kannalta; kumppanisi ei kiihotu ikinä niistä asioista mistä sinä itse. Seksi pyörii vain sen yhden teeman ympärillä, kun on kymmenen vuotta syönyt samaa suklaakakkua tekee mieli välillä myös mansikkakakkua...

Eli jos kumppanisi suostuu joustamaan, pidä huoli että itsekin kiihotat naista esim heittäytymällä rooliin minkä tiedät naistasi kiihottavan, jos kerran naisesi tekee näin vuoksesi!

Vierailija
8/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisi, jos seksissä ei keskityttäisiin vain siihen fetissin vaan huomioitaisiin tasapuolisesti molempien toiveet. Minun miehelläni on eräs fetissi ja se tarkoittaa että mies EI sitten koskaan ikinä milloinkaan kiihotu kuin vain siitä yhdestä asiasta. Pidemmän päälle se on kumppanista äärettömän tylsää. Naiset yleensä haluaa, että mies kiihottuu heistä. Mieti sitä naisen kannalta; kumppanisi ei kiihotu ikinä niistä asioista mistä sinä itse. Seksi pyörii vain sen yhden teeman ympärillä, kun on kymmenen vuotta syönyt samaa suklaakakkua tekee mieli välillä myös mansikkakakkua...

Eli jos kumppanisi suostuu joustamaan, pidä huoli että itsekin kiihotat naista esim heittäytymällä rooliin minkä tiedät naistasi kiihottavan, jos kerran naisesi tekee näin vuoksesi!

Tottahan toki toteuttaisin kumppaninikin toiveet! Osaan kyllä kiihottua siitäkin kun nainen antaa esim perus käsihoitoa, mutta koen jalkaseksin kiihottavammaksi kun perinteinen yhdyntä.

Ap

Vierailija
9/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, lopetin kun fetissi tuli enemmän esille. Haluan miehen, en jotain sinne päin.

Vierailija
10/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin, lopetin kun fetissi tuli enemmän esille. Haluan miehen, en jotain sinne päin.

Fetissillä ei ole mitään tekemistä miehuuden kanssa.

Vierailija
11/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksen voisi?  Ja voinkin. Miehelläni on fetissi lihaksikkaita naisia kohtaan, ja minä olen se. Olen hänen unelmansa.  

Vierailija
12/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon mikä fetissi. Jos liittyy millään tavalla lapsiin, niin se on ehdoton ei.

Oikeestaan kaikki muut fetissit menee

Vierailija
13/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän siinä tuppaa käymään. Suhteen alussa ollaan huomaavaisia mutta kun suhde arkipäiväistyy, niin seksissäkin osa miehistä alkaa pyöriä vain sen oman navan ympärillä ja jos seksuaaliset intressit ei kohtaa niin on todellinen haaste saada homma toimimaan, se vaatii molemmilta joustoa ja epäitsekkyyttä. Vahvasti fetissoinut ei ehkä kykenekään pidemmän päälle seksiin ilman "omia intressejä" esim muna ei vaan nouse kuin fetissileikeissä ja jaksaako kumppani sitten aina vaan niitä yksiä leikkejä katsella vuodesta toiseen?

Vierailija
14/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksen voisi?  Ja voinkin. Miehelläni on fetissi lihaksikkaita naisia kohtaan, ja minä olen se. Olen hänen unelmansa.  

Ha ha! Sitten, kun sun miehes tapaa ensi kerran lihaksikkaan 15-vuotiaan bodaajamisun... Sitten sä oot miehelles menneen talven lumia! :D

Vierailija
15/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helvetti, jäänköhän sitten ilman kumppania...

Ap

Kyllä jäät. SEURAAVA KYSYMYS - NEXT!

Vierailija
16/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
17/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä fetissi. Esim jos jalkafetissi voisin, mutta Uloste leikeistä en tykkää, joten en usko että silloin toimisi

Vierailija
18/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, itsellänikin on fetissejä

N22

Vierailija
19/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ei ongelmaa. Tekisitkö usein jalkahoierontoja?

Vierailija
20/28 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan fetissistä tietenkin. Jos miehellä ei ottaisi eteen muulloin kuin silloin kun olisin vaikka jossain tietyssä asussa/roolissa, saattaisi jäädä panot vähiin kun en itse kuitenkaan jaksaisi joka ikinen kerta vetää jotain roolia. Jos taas olisi vaikka joku kakkapissafetissi, luulen etten syttyisi siitä ollenkaan ja se jäisi pariin kertaan ja se suhde siihen.

Sen sijaan voisin kyllä aina välillä harrastaa jotain erilaista, kuten nyt vaikka noita jalkajuttuja, jos se ei tarkoittaisi sitä että minun täytyisi uhrata kuitenkaan omat mieltymykseni tai että joutuisin jatkuvasti tekemään jotain sellaista mistä en nauti yhtään. On minullakin omat mieltymykseni mistä pidän ihan erityisesti, mutta harrastan silti ihan tavallistakin seksiä ilman tätä omaa lempparia. Riittää, että molemmat nauttivat vähintään siitä toisen nautinnosta eikä kummankaan mieltymyksiä jätetä huomiotta kokonaan.