Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä tupakasta erossa pysymiseen

Vierailija
01.01.2017 |

Olen nyt ollut polttamatta siitä asti kun tein positiivisen raskaustestin, siitä on nyt vähän alle vuosi. Ehdin polttaa 15vuotta, yhdellä puolenvuoden tauolla. Raskauden aikana minulla ei ollut mitään vaikeuksia olla tupakoimatta ja lopetinkin heti alussa kerrasta, mutta koko raskauden ajan himoitsin tupakkaa aivan käsittämättömästi, aivan kun jotain himoitsemiani ruokia tuolloin. Vesi herahti kielelle kun joku kaupungilla vastaantulija puhalsi savut naamalleni. :D Vauva on nyt melkein kolme kuukautta, enkä ole synnytyksen jälkeenkään polttanut. Mutta se himo on jokapäiväistä, ja tuntuu että kasvaa vaan. En ole koskaan ollut nikotiinista riippuvainen, vaan juurikin siitä tavasta ja yhdistän tupakoinnin tiettyihin hetkiin ja se herättää niin paljon kivoja muistoja... Huoh. Olen aikaisemmin yrittänyt lopettaa joitain vuosia sitten ja onnistuinkin olemaan puoli vuotta ilman, mutta sitten sorruin siihen yhteen tupakkaan kauniin päivän kunniaksi, ja siitä se vaihtuikin samantien taas siihen melkein askiin päivässä.. En halua joutua samaan rumbaan enää, voin niin paljon paremmin ja rahaa on säästynyt tosi paljon. Mutta mun pääkoppa himoitsee sitä tupakkaa oikeasti niin paljon, että ei pidä noita minkäänlaisena motivaationa yrittää olla tupakoimatta :( Ja tiedän, että jos siihen yhteen sorrun niin se ei jää viimeiseksi.

Vinkkejä oiskos kenelläkään, mitä olette itse kokeneet toimivaksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan