Nolasin itseni todella pahasti..
Ihan alkuun haluan ilmoittaa, että vaikka tämä saattaa kuulostaa provolta, niin sitä tämä ei ole.
Olin eilen kavereiden kanssa uudenvuoden kunniaksi muutamilla baarissa. Kaikilla kavereillani on tyttöystävät, mutta minulla ei, eikä ole koskaan ollutkaan. Noh, siinä kun oltiin muutamat bisset juotu naamaan, niin kaverini alkoivat vinkkaamaan, että iske joku tyttö kiinni. En ole semmoinen tyyppi ja olen tosi epävarma itsestäni, eikä tulisi kuulonkaan, että minä uskaltaisin mennä iskemään ketään tyttö baarissa, edes humalassa.
Siinä kuitenkin kävi niin, että kaverieni painostuksesta menin juttelemaan jollekkin tytölle. Vähän aikaa juteltuani huomasin että ei tämä olekaan niin hankalaa, ja huomasin että meillähän synkkaa ihan hyvin. Juotiin siinä muutamat vielä ja tutustuttiin toisiimme. Huomattiin että kello oli jo aika paljon, ja hän ehdotti, että mitä jos saattaisin hänet kotiin, kun lähdemme baarista. Mieleeni pompahti heti se, että nyt menetän neitsyyteni. Minua alkoi jännittämään aivan älyttömästi, mutta keräsin kuitenkin itseni kokoon, ja mumisten vastasin että mikäs siinä.
Nyt en mene yksityiskohtiin, mutta päästyämme heille, hän teki aloitteen, ja päädyimme sänkyyn.. Kaikki miehet varmasti tietää tän fiiliksen ekalta kerralta, että eihän se kauaa kestä.. Laukesin ennenkuin ehdimme aloittaa yhdyntää. Minua hävettää aivan tajuttomasti! Selvisi, että kyseinen tyttö on vieläpä samasta koulusta kun minä! En tiedä mitä tehdä, tuntuu että minusta alkaa leviämään jotain juoruja kohta.. Lähdin laukeamiseni jälkeen ahdistuneena mitään sanomatta kotiin kiireen vilkkaa. Emme vaihtaneet edes numeroita tai mitään.
Mitä teen? Ilkkujat/vitsailijat voi jättää kommentoimatta..
Kommentit (42)
Joskus menee homma niin kutsutusti reisille...
Siis eteneeköhän Ap nyt hilppasen liian nopeasti suhteessaan....?!?