Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukeeko Venäjä epävakautta ja terrorismia Turkissa?

Vierailija
01.01.2017 |

Aina ei tarvitse sotia. Riittää kun tukee riittävän hulluja aseilla ja räjähteillä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuule ihan Turkki ja Erdogan itse jotka sitä tukee

Vierailija
2/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä islamisti Erdoganista, en suurvalta-aseman palauttamisesta haaveilevasta Putinista, mutta tässä tapauksessa en pidä edes Yhdysvalloista, jotka eivät oikein tunnu tietävän, kenen puolella ovat ja miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tarvitse sotia. Riittää kun tukee riittävän hulluja aseilla ja räjähteillä

Mielenkiintoinen ajatus. Epävakaus alueella on tosiaan kiristynyt venäläiskoneen pudottamisen jälkeen. Eikä Venäjän lähettilääm kuolema Turkissa lisää vakautta.

Vierailija
4/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on itse aiheuttanut terroriteot omalla terrorillaan iän kaiken kurdeja vastaan. Sieltä puolen kostajia riittää. Lisäksi Turkki ei ole selvästi tuominnut Isistä ja muita äärijärjestöjä, jotka pesivät Syyrian rajoilla ja kun Turkki nyt muka on mukana Isistä vastaan, totta kai se iskee Turkin kaupunkeihin. Siis:Turkin politiikka on niin sekavaa, että iskut taatusti jatkuvat.

Vierailija
5/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Venäjä niin tekisi? Hehän ovat taas hyvää pataa Turkin johdon kanssa ja heillä on totta kai intressi houkutella Turkkia kauemmas USA:sta. Enemmän minua ihmetyttää USA:n kummallinen saamattomuus Isis:in vastaisessa taistelussa. Jos olisi tosi kyyninen, ajattelisin että tämä liittyy siihen, että Iran on sekä USA:n että Isis:in verivihollinen.

Vierailija
6/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ja Turkki on bestiksiä. Ei luo Putler epävakautta Turkissa ellei voi jotenkin sitä suunnata Eurooppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme