Puolikuppirintsikat eli "seksiasurintsikat"
Onks kukaan käyttänyt noita ihan normaalissa arjessa, toimivatko? En ole vauvan syntymän jälkeen käyttänyt liivejä lainkaan ja kun yritän, niin nännit vaan kutiaa enkä enää jotenkaan osaa pitää niitä. Toimisko nuo puolikupit vähän kuin kompromissina? Toisivat vähän tukea, muttei kutittaisi rintojen päältä?
Kommentit (22)
Se toivottavasti olisi bonusta, että mies tykkäis. :) Huomasin selatessani valikoimia, että jotenkin alkaa ihan jo ajatus noista liiveistä innostuttaa itseänikin, vaikka olen ollut aika haluton vauvan tulon jälkeen!!
Ihan oikeasti, huomaako noista paita päällä, että ne on seksirintsikat? Kehtaanko mennä vaikka vauvamuskariin sellaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, huomaako noista paita päällä, että ne on seksirintsikat? Kehtaanko mennä vaikka vauvamuskariin sellaisilla?
Mistä seuraa myös kysymys että miksei paita sitten ärsytä nännejäsi? Vai leikataanko paitaankin aukot :D
Näkyykö vai eikö näy riippuu tietysti monesta seikasta kuten millaista mallia rintasi ovat ja miten piukkaa paitaa meinaat pukea.
Mä käytän balconetteja sekä muitakin kauniita liivejä aina. Silkkiä, pitsiä jne. Rakastan kauniita alusvaatteita eikä ne tunnu sen oudommilta kuin muutkaan vähän tuetut liivit
B kupin rinnat joten näihin on helppo löytää liivejä
En tiedä kun ei tissit pysy normaaleissakaan rintsikoissa.
Minulla on isot rinnat ja tykkään balconeteista. Aina kun kumarrun, ne pullahtavat ulos. Toimiihan se... Kun aina ryöntää takaisin.
En tiedä miksei paita ärsytä. Ehkä siksi kun liivit on niin tiiviisti kropassa kiinni ja paita ei. Mulla on varmaan jonkinlainen tuntoyliherkkyys... Noissa liiveissä olisi mahdollisimman vähän kangasta, siksi mietin että ne vois olla hyvät. :) Eikö kukaan ole kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän balconetteja sekä muitakin kauniita liivejä aina. Silkkiä, pitsiä jne. Rakastan kauniita alusvaatteita eikä ne tunnu sen oudommilta kuin muutkaan vähän tuetut liivit
Ap taitaa tarkoittaa tässä liivejä, jotka jättävät nännit esille, eli peittävät vain rinnan alaosan. Hieman eri asusteesta kyse siis kuin balconette 😬
No eipä nuo nyt maltaita maksa, osta ja kokeile. Onpahan ainakin jotain "herkkiin hetkiin" jos ei arjessa toimi.
Puolikupin liivit ei edes ole niitä jotka varsinaisesti jättää nännit esille, vaan lähelle reunaa kurkistemaan. Reilusti nännit esiin jättävät ovat ns. varttikupin liivit joilla alkaakin sitten olla enemmän estetiikan ja vähemmän tukemisen kanssa tekoa.
Mutta voi tietysti boobseja koittaa paimentaa puolikupin liiveihin niin että nipat jää esiin.
Noin muuten olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava ja tämä on hyvin mielenkiintoinen ketju.
M
Vierailija kirjoitti:
Puolikupin liivit ei edes ole niitä jotka varsinaisesti jättää nännit esille, vaan lähelle reunaa kurkistemaan. Reilusti nännit esiin jättävät ovat ns. varttikupin liivit joilla alkaakin sitten olla enemmän estetiikan ja vähemmän tukemisen kanssa tekoa.
Mutta voi tietysti boobseja koittaa paimentaa puolikupin liiveihin niin että nipat jää esiin.
Noin muuten olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava ja tämä on hyvin mielenkiintoinen ketju.
M
Mikä Karthago?
Toimiiko nuo tuollaiset, jos on kokoa 75-80/E-G mallista riippuen? Onko jätettävä vain kotikäyttöön? Noloa, jos tissit pullahtaa ulos ja toinen jää roikkumaan rintsikoiden ulkopuolelle eikä heti pääse minnekään korjaamaan niitä? Onko noita edes tarkoitettu tavalliseen käyttöön?
Voisikin olla kiihottavaa kulkea tuollaisissa koko päivä töissä... Kotiin tullessa voisi olla jo halut korkealla! Sellaiset rako haaroissa -pikkarit vielä töihin myös... Vai olisikohan liikaa? Alkoisiko kiiman haju vahingossa levitä jo työpaikalla.......?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko nuo tuollaiset, jos on kokoa 75-80/E-G mallista riippuen? Onko jätettävä vain kotikäyttöön? Noloa, jos tissit pullahtaa ulos ja toinen jää roikkumaan rintsikoiden ulkopuolelle eikä heti pääse minnekään korjaamaan niitä? Onko noita edes tarkoitettu tavalliseen käyttöön?
Voi toimia jos on _erittäin_ kiinteä rintakudos ja pystyt rinnat, muuten ei. Tuossa koossa harvemmin niin on. Kyseessä siis tämän näköisellä kupilla varustetut liivit
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0209/2618/products/IMG_6140.jpg?v=1431…
Tykkäisittekö miehet, jos naiset käyttäisi noita enemmän? Käyttävätkö vaimonne koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa tarkoittaa tässä liivejä, jotka jättävät nännit esille, eli peittävät vain rinnan alaosan. Hieman eri asusteesta kyse siis kuin balconette 😬
aa:) Ok, no sellaisille ei ole tarvetta. Mulle/meille riittää nuo normaalit kauniit rintsikat antamaan maustetta makuuhuoneeseen, mitään pelleilykamppeita ei harrasteta
G- kupit ja omistan parit 1/2 kupin liivit... Pysyy hyvin päällä, mutta mä en niitä kyllä käytäkään arkena, vain juhla-asujen kanssa joissa on hieman syvempi kaula-aukko ja yläosa vaattessa on tykoistuva joten ei ne tissit edes voi pulpahtaa pois liiveistä.
Omistan myös varttiliivit jotka oli imetysaikana aika kivat kotioloissa, mutta ei niitä voi julkisesti käyttää edes nykyään kun ei imetä... Paitsi jos käyttäis sellaisia nänniteippejä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Mikä Karthago?
Googleta. Yleissivistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aa:) Ok, no sellaisille ei ole tarvetta. Mulle/meille riittää nuo normaalit kauniit rintsikat antamaan maustetta makuuhuoneeseen, mitään pelleilykamppeita ei harrasteta
Niistä seuraa ihan jotain muuta kuin pelleilyä :D mun mies rakastaa sitä kun saa tilata mulle kaikkea
No ukkos ainakin tykkäis.