Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli eilen kännissä kotiin ja kertoi suukotelleensa jonkun naisen kanssa

Vierailija
01.01.2017 |

.......

Näitä ku saannu lukee täältä harva se päivä, ja suurimman osan leimannu provoiksi, niin sit osuukin omalle kohalle, enkä tiiä vituttaakoa mua vai onko mun olo jotenki neutraali.

Ensinnäkin oli lähtenyt johonkin bailuihin siskonsa kanssa ja hänen kavereitten, eikä ollu mulle ees mitään viestiä laittanu että oli ees mennyt. Luulin et omalla asunnollaan nukkumassa, kun viimeksi iltapäivällä toivotin yöt, kun hänen päätään särki niin hän otti siihen torkut ja minä kävin nukkumaan, koska unirytmini on ihan sekaisin.
No heräsin enne puolta yötä ja yritin soittaa miehelle, no ei vastannu. No ei jotenki viel yllättäny, koska sen puhelimes on aina jotain vitun häikkää, yritin soittaa jotain kuus kertaa ennen puolta yötä et oisin voinu uudet vuodet siin tasalta toivottaa, NO EI VASTANNU. Aattelin et joo se varmaa sit nukkuu, koska miten ei huomais muka mun soittoja jos tunnin ajan yritin soitella ainakin??
Tuli sit aamul melkee kuudelt kotiin, ja sano et se oli tuol juhlimas ja oli muka kertonnu mulle että ehkä menee sinne siskonsa ja hänen kavereitten kans, ja laittanu mulle viestiä siskonsa puhelimen kautta vuoden vaihtues, mut vittuakaa mulle oo tullu mitään. Onks tää jotain suoranaista kusetusta päin naamaa? Kuulemma puhelimes oli viel lukenu et "toimitettu".
No ei sillä et mua ois jo siin vaihees vituttannu kun ei voi ees kertoo et onki lähtent johonki ku oon ollu siin uskos et on kotonaan nukkumas päänsärkyään, niin et se alko kertoon kuinka sen siskon kaveri oli alkannu lähenteleen ja halunnu suukotella häntä ja muitakin, niin miehen sanoman mukaan olis muka vaan poskelle sit suukotellu, mut mä en sit tiiä uskonko ees tohon. Miks antais ees poskelle suukottaa? En meinaa mitää hiton ranskalaisia pusuja

Ää kuolen tähän. Eka mul ei tuntunu missää, mut nyt kun tarkemmin ajattelen, niin muahan vituttaa ihan olan takaa. Oisko tää teille ihan ok vai mit ihmet? Hääsin sen omaan kotiinsa nukkumaan ja eio kuulunu mitää nyt 12h. Alkaa jo ahistaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, perus provoltahan se tämäkin kuulostaa. Kohta mies alkaa muistaa lisää: 1) oho, taisi se pusu vähän suullekin osua 2) ainiin, ja se kielisuudelma 3) taisin mennä sen asunnollekin, mutta muija pakotti! 4) nukuin sitten kyllä ihan sohvalla 5) tai sitten en... 6) pantiin koko yö villisti

Puhukaa. Miksi muuten eri asunnot? Oletteko vasta alkaneet seurustelemaan?

Vierailija
2/4 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, perus provoltahan se tämäkin kuulostaa. Kohta mies alkaa muistaa lisää: 1) oho, taisi se pusu vähän suullekin osua 2) ainiin, ja se kielisuudelma 3) taisin mennä sen asunnollekin, mutta muija pakotti! 4) nukuin sitten kyllä ihan sohvalla 5) tai sitten en... 6) pantiin koko yö villisti

Puhukaa. Miksi muuten eri asunnot? Oletteko vasta alkaneet seurustelemaan?

Heko heko, ei kiinnosta tuhlata aikaa provoiluun. Jos tänne palstalle teen mitään keskusteluja, niin niissä puran tunteitani. Eri asunnot koska eri kaupunki, 2v.

Ja nytkun tässä sain miehen kiinni, ja kun tässä vituituksissani olen niin kysyin melkein heti ekaksi ketä se on pussailu, ja se närkästy ja sanoo ettei ketään, että kun HÄNTÄ pussailtiin, ei toisin päin.

Oisko tää teille oikeesti ihan ok, oon aivoton sosiaalisissa kanssakäymisissä, mut ei toi mun mielest ainakaa tunnu missään määrin kivalta.

Joten mitä vittua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi mikään paha juttu ole, jos oikeasti on noin käynyt.

Kysymys on luottamuksesta.

Vierailija
4/4 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahaltahan toi kuulostaa. Vakavasti harkitsisin suhteen päättämistä. Ei pelkästään pusuttelun takia, mutta ylipäätään toi ettei viitsitä mitään ilmoittaa jne. Ja toi viestin laittaminen kuulostaa kyllä kusetukselta. Tosta pusuttelusta vaikeaa sanoa juuta tai jaata. Sinänsä voihan se olla viatontakin jos muitakin pusutellut, mutta kyllä miehesi olisi silti pitänyt sille sanoa ettei sellainen peli vetele koska hän seurustelee. Jos ei osaa tuohon rajaa vetää niin ei varmaan muuhunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi