Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori poikaystävä tuo ulkonäköpaineita

Vierailija
01.01.2017 |

Olen 45-vuotias nainen ja nyt pari kuukautta seurustellut 24-vuotiaan nuoren miehen kanssa. Aiemmat mieheni ovat olleet ikäisiäni tai vanhempia, mitä nyt pari yhden yön juttua ollut kymmenisen vuotta nuorempien miesten kanssa.

Poikaystäväni on todella huomaavainen, eikä koskaan ota ikäeroamme puheeksi. Hän on todella komea ja hyvärunkoinen, mikä on alkanut nyt tuoda minulle ulkonäköpaineita. Olen kyllä ollut miesten suosiossa ja pidän itseäni kauniina, mutta en tietenkään ole enää 24-vuotiaan näköinen.
Kun muutama kuukausi sitten tutustuin poikaystävääni, nautin hänen näköisensä miehen huomiosta. Olin heti valmis häntä varten kun hän otti vain paidan pois. ;)
Nyt kuitenkin seksistä nauttiminen on vähentynyt hänen kanssaan, koska tunnen itseni vanhaksi. Olen alkanut urheilla enemmän ja ystäväni ovatkin sanoneet nuoren miehen tehneen minusta nuoremman. Tietty ahdistus ei silti ole vähentynyt, koska en vain koe olevani hänen tasoisensa. Poikaystäväni ei tee mitään väärin ja hän puhuu minulle todella kauniisti. Siksi hän ei myöskään tiedä itsetunto-ongelmastani mitään, kun en halua hänen siitä tulevan surulliseksi.
Hän myös teki alussa kaikki aloitteet, eli tiedän kyllä hänen haluavan tätä.

Ajatus myös siitä että hän on toista poikaani 9 vuotta vanhempi ja toista 11 vuotta vanhempi, on alkanut mietityttää. Näytänkö muiden mielestä naurettavalta kun mieheni on niin nuori?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä naurettavalta etkä ole, mutta unohda häpeä ja kaaaikki muukin se ettei suhde kaadu siihen. Ole rohkeasti itsesi ja oman ikäisesi.

Vierailija
2/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti suhteesta, olet onnekas! Ei kannata stressata yhtään tuosta ikäerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten mammat reagoi, kun ikäero näin päin. Jos mies olisi vanhempi, niin suhtautuminen olisi ollut aivan erilaista.

Vierailija
4/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 45v kutsuu miesystävää poikaystäväksi -mietin vain...

Vierailija
5/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kalastelee mahdollisuutta sanoa: "jos sukupuolet olisi ollet toisinpäin..."

Vierailija
6/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukan samanlaisia tuntemuksia, vaikka ikäero ei olekaan niin suuri. Urheillut olen aina eli sen määrä ei ole lisääntynyt, mutta muuten olen satsannut enemmän ulkonäkööni. Olen miettinyt paljon, onko miehillä samanlaisia ajatuksia, jos ikäero on toisinpäin. Vai ajattelevatko miehet vain olevansa  tyylikkäästi vanhentuneita. Asiallisia kommentteja olisi kiva kuulla miehiltä, eikä mitään ikuista lässytystä ikäeroista.  Joskus vain käy niin, että pariskunnalla on ikäeroa. Tämä minunkin suhde lähti miehen aloitteesta. Hän luuli minua nuoremmaksi kuin olen ja minä luulin häntä hiukan vanhemmaksi.