Mitä teit sinä hetkenä kun vuosi vaihtui?
Mitä teit, missä olit ja kenen kanssa viime yönä klo 00.00?
Kommentit (111)
Olin kotona miehen kanssa. Seisottiin ikkunan ääressä katselemassa raketteja, pussattiin ja mies kiitti minua siitä, että olen siinä.
Miehen kanssa omassa sängyssä nukuttiin syvässä unessa :).
Oltiin ampumassa raketteja kavereiden kanssa. Tasan 00.00 suudeltiin mieheni kanssa.
Katsoin Star Wars IV ja mietin Leiaa. Ja pelotti että raketti tulee ikkunasta.
Olin yksin kotona, olin sammuttanut valot ja telkkarin niin näin paremmin ikkunasta ilotulituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin yksin ikkunan ääressä katselemassa raketteja, kuuntelin telkkarista musiikkia ja join skumppamaljan itselleni ja nukkuvalle pojalleni, sekä toivoin, että ensi uusi vuosi olisi onnellisempi.
Peukutus minulta oli onnellisemmaksi vuodelle.
Kiitos <3
Itkin, koska joudun olemaan taas yksin.
Seisoin kaupunkimme näköalapaikalla satojen muiden kanssa katsomassa ilotulitteita kuusi koululaista seuranani. Hienolta näytti. :)
Nukuin täydessä unessa. Yksin. Tietämättä tuon taivallista tämän maailman menosta.
Siemasin vaaleanpunaista kuohuviiniä, katselin taajaman muiden asukkaiden raketteja kotipihalla. Minä, mies, 9v ja naapuritkin oli tulleet tähän meidän pihaaan.
Otin keskulaskimokatetrista verinäytettä, huuhdoin , laitoin 7 lääkeinfuusiota takaisin päälle ja huikkasin hyvät uudetvuodet kun lähdin potilashuoneesta
Nukuin, kun olin sammunut joskus alkuillasta.
Sytytin raketteja ulkona ja vaimo ja lapset katselivat niitä.
Kävimme kävelyllä miehen kanssa, näimme tähdenlennon juuri ennen kaupungin ilotulituksen alkua, suutelimme. Tunnen syvää onnellisuutta. Mennyt vuosi oli hyvä ja toivon, että tämä vuosi olisi yhtä hyvä.
Kohotin shottilasit kavereiden kanssa baarissa.
Meillä taisi exän kanssa olla menossa kiihkeä keskustelu politiikasta just silloin :) Lapsi meni kaverilleen uudeksivuodeksi ja meillä exän kanssa kummallakaan ei ollut suunnitelmia tai seuraa, joten päätettiin viettää ilta yhdessä. Oli mukavaa, juteltiin kaikenmaailman asioista :)
Istuin yksin sohvalla, ja katselin telkkaria. 8-vuotias nukkui jo - halusi itse mennä aiemmin nukkumaan. Muu perhe oli vielä ulkona, mutta en jättänyt nuorinta yksin sisälle. Siinä syy.
Ulkona pojkeystävän kanssa pussasimme.