Mitä teit sinä hetkenä kun vuosi vaihtui?
Mitä teit, missä olit ja kenen kanssa viime yönä klo 00.00?
Kommentit (111)
Skoolattiin ystävien kanssa ja paukuteltiin raketteja.
Lopetin pelaamisen ja menin laittamaan itselleni ruokaa.
Katsoin pää kallellaan taivaalle raketteja ystävien pihalla, ystävien ja oman perheen seurassa.
Ystäväni häissä, suutelin miestäni. Aika lällyä siis :)
Skoolattiin kavereiden kanssa mökillä ulkona, mulla bikinit päällä. En muista paljoakaan koska myrkytystila oli jo aikamoinen.
Meni nukkumaan. Mies räyhäsi viinipäissään kun en valvonut hänen kanssaan. Erokorttiakin vilautti. Ei napannut mies eikä uusi vuosi
Kotona miehen ja kahden lapsen kanssa. Imuroin tuolloin lasten huoneesta sipsit pois matolta ja sen jälkeen innostuin imuroimaan muun asunnon. Niin se vuosi vaihtui. :) Raketit ammuttiin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Skoolasin kahden ystäväni kanssa kun mieheni oli ulkona tupakalla häntä illan mittaan pokailleen naisystävämme kanssa. Nämä kaksi pussailivat mm. siinä olohuoneessa meidän kaikkien nähden ennen kuin menivät ulos. Molemmat hyvässä kännissä; vähän jäi matala mieli vaikka olenkin sitä mieltä, että se joka haluaa mennä, menee ja myös menköön.
No, mies tuli kanssani kotiin enkä halua edes kuulla, mitä siellä röökaillessa on puhuttu ja miten pussailtu - kovasti on tänään pitänyt miehen minulle rakkauttaan vakuutella... Jotain hyytävää jäi sisimpään minulle nyt tästä kuitenkin, ei vähiten siksi että vähän tunnustelevan tekstarin tämä mieheni pussailukaveri lähetti aamulla ja arveli olleensa turhan juopunut. Nyt mies meni nukkumaan pidettyään taas yhdet ylistyslaulut siitä, miten ihana minä olen. Paska fiilis, ei mahda mitään. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Hyvää uutta vuotta kaikille tästä kohdalleni osuneesta sheissesta huolimatta!
Alkusoittoa vasta. Mies tulee pettämään muutenkin kuin pusimalla. Lähde jos voit. Jos ei lapsia niin voit. Miehesi on munansa kuljetettavissa, eikä sellainen mies ole hyvä. Koskaan!
Kilistelimme ystäväperheen kanssa kuohuvalla ja katsoimme Suomi100-juhlaa TV1:ltä.
Haahuilin pihassa katselemassa raketteja.