Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit sinä hetkenä kun vuosi vaihtui?

Vierailija
01.01.2017 |

Mitä teit, missä olit ja kenen kanssa viime yönä klo 00.00?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotimme serkkujen, mieheni ja kavereiden kanssa ulkona taksia ja halailtiin keskenämme kun kello löi tasan :D kiva uusivuosi pitkään aikaan!

Vierailija
42/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla perheen ja miehen kanssa, katsellen raketteja ja toki se "pakollinen" uuden vuoden suudelma (joka epäonnistui kun nauroin samalla). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin, luultavasti mies nukkui vieressä, en tosi ole kysynyt monelta se tuli nukkumaan..

Vierailija
44/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ulkona kun mies sytytti meidän ainoan uudenvuoden tulitteen ja koitettiin bongailla lähiseudun muita ilotulituksia. Teini pelasi mielummin kaverinsa kanssa Overwatchia omassa huoneessaan.

Vierailija
45/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttelin kissaa kun sitä pelotti rakettien paukkuminen.

Vierailija
46/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, mies ja lapsi nukkui. Etsin kuumeisesti mp3-soitintani kuunnellakseni ekan satunnaisessa soitossa tulevan biisin, joka kuvaa uutta vuottani, mutta en löytänyt koko vehjettä. Mitä lie povaa tälle vuodelle... :-/

Vierailija
47/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kuin uppotukki yksin kotona omassa sängyssäni.

Vierailija
48/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin olohuoneen ikkunasta raketteja. Lapset olivat miehen kanssa ampumassa raketteja ja vauva nukkui.

Keskiyöllä avasin parvekkeen oven uuden vuoden tulla ja päätin että tästä tulee hyvä vuosi.

Vierailija
49/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nukahtaa, peittäen korvat tyynyllä kun ei ollut korvatulppia.

Vierailija
50/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoolasin kahden ystäväni kanssa kun mieheni oli ulkona tupakalla häntä illan mittaan pokailleen naisystävämme kanssa. Nämä kaksi pussailivat mm. siinä olohuoneessa meidän kaikkien nähden ennen kuin menivät ulos. Molemmat hyvässä kännissä; vähän jäi matala mieli vaikka olenkin sitä mieltä, että se joka haluaa mennä, menee ja myös menköön.

No, mies tuli kanssani kotiin enkä halua edes kuulla, mitä siellä röökaillessa on puhuttu ja miten pussailtu - kovasti on tänään pitänyt miehen minulle rakkauttaan vakuutella... Jotain hyytävää jäi sisimpään minulle nyt tästä kuitenkin, ei vähiten siksi että vähän tunnustelevan tekstarin tämä mieheni pussailukaveri lähetti aamulla ja arveli olleensa turhan juopunut. Nyt mies meni nukkumaan pidettyään taas yhdet ylistyslaulut siitä, miten ihana minä olen. Paska fiilis, ei mahda mitään. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa? Hyvää uutta vuotta kaikille tästä kohdalleni osuneesta sheissesta huolimatta!

Vierailija
51/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin meidän kotona keittiön pöydän ääressä juttelemassa. Minä, puolisoni ja kolme kaveria. Juotiin viiniä ja syötiin sipsejä :)

Yhtäkkiä sitten vuosi oli vaihtunut. Huomattiin se ehkä viisi yli puolenyön.

Vierailija
52/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin lääkkeiden voimalla suljetulla.

Vierailija
53/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin. Ihan itsekseni.

Vierailija
54/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelun "väärää miestä". Luulin, että hän oli mieheni, mutta olikin naapurin mies. Naapurin akka veti pultit ja hyökkäs mun kimppuun. Josta seuras "kissatappelu". Lopulta naapurin akka halus suudella miestäni ja mieheni kysymättä minulta suostui, joten aamulla allekirjoitutin avioeropaperit. Mies ei oikeesti usko, että vien ne huomenna käsittelyyn. Oikeesti tämä oli vain se viimeinen naula suhteemme arkkuun.

Vierailija
55/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vauvalle vaippaa :D

Vierailija
56/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datailin.

Vierailija
57/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin parisängyssä, jonka toisella puoliskolla oli mieheni.

Vierailija
58/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppasin Darudea ja join skumppaa Manskulla kavereiden kanssa. :)

Vierailija
59/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilisteltiin kavereiden kanssa kuohuvaa ja katseltiin ikkunasta raketteja. Poikaystävä oli kainalossa ja pussattiin.

m35

Vierailija
60/111 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin. Valot päällä, ettei koira näkisi ilotulitusten välkettä. Hieman puolen yön jälkeen sammutin valot ja jatkoin uniani. Koira nukkui joko nojatuolissa tai sänkyni jalkopäässä. Itsekseni olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan