Miten ihmeessä saan erään tietyn naisen ymmärtämään että olen kiinnostunut hänestä?
Näin tumpelo mies minä nyt sitten oon.
Koko syksyn katselin harrastusryhmässä erästä naista ja haaveilin hänestä. Joka viikko päätin että nyt sen teen, menen pyytämään treffeille. Ja joka viikko kävelin harrastuksesta pois uskaltamatta tehdä asialle mitään.
Nyt harrastus alkaa taas parin viikon kuluttua ja mun on todellakin tehtävä tälle asialle jotain.
Kokemattomuudestakaan ei pitäisi olla kiinni, olen jo 47v ja tämä nainen oletettavasti samaa ikäluokkaa. Itsellä avioero takana ja muutama lyhyempi suhde mutta nyt en saa tätä naista mielestäni millään.
Hän on myös eronnut ja olen ymmärtänyt että olisi vapaa. Mutta mistä tiedän että hän olisi valmis uuteen suhteeseen?
En nyt haluaisi pilata tätä hätiköimällä. Olisi kamalaa jos hän antaisi pakit tai jostain syystä ei voisikaan aloittaa suhdetta.Mutta pelkään että jos en tuo tunteitani esiin, joku muu ehtii ensin.
Mitenkä minun pitäisi nyt toimia?
Miten saisin hänet huomaamaan minut ja ymmärtämään että minulla on tunteita häntä kohtaan?
Harrastus on tavallaan fyysinenkin joten ajoittain pääsen hänen lähelleen.
Millainen käytös tai ele olisi sopivan hienovarainen mutta silti sellainen että siitä ymmärtää että olen kiinnostunut hänestä?
Kommentit (50)
ai miten ihanaa. ihanan romanttista. kuule, kyllä hyvät asiat aina palkitaan. pyydä nainen vaikka kahville. jos se nainen on sua varten, niin se hoksaa lähteä mukaan.
kaikkea hyvää!
No naisethan rakastaa sitä että saavat huomiota.
Nyt alat sitten huomioimaan tätä naista joka kerta kun näette pikkuisilla mutta tarpeeksi näkyvillä eleillä.
Jos pääset häntä lähelle, voit vaikka ohimennen, kuin huomaamatta sipaista hänen hiuksiaan hellästi. Ei niin että kaikki huomaavat välttämättä mutta hän huomaa sen. Samalla katsot häntä silmiin hellästii ja annat katseen viipyä hetken hänen silmissään.
Pyydä tätä naista vaikka konserttiin. Sanot että sulla on kaksi lippua jollekin keikalle ja kaveri jonka piti lähteä onkin estynyt. Sääli heittää lippua hukkaan. :)
Konserttireissulla pääset lähempään yhteyteen ja voit tunnustella löytyykö kipinää vastapuoestakin.
Jos ei löydy niin ainakin voit saada kivaa konserttiseuraa jatkossakin.
Sun pitää antaa jakamaton huomiosi hänelle. Ystävällinen toki täytyy olla kaikille mutta jotenkin sun täytyy keksiä miten saat annettua luontevasti hänelle enemmän huomiota kuin muille.
Ja jos meette konserttiin, siellä sä keskityt sitten ihan vaan häneen! Et vilkuile ketään muita vaikka millaisia daameja kävelisi vierestä.
Hyvä että tunnette jo sen verran että hän tietää ettet ole mikään kammottava hörhö kenellä voi joku päivä olla lääkkeet ottamatta.
Ton ikäisillä naisila on yleensä jo kokemusta miehistä eikä ne aina ole pelkästään positiivisia.
Mutta tunnette sen verran että hän uskaltaisi kanssasi esim konserttiin lähteä.
Multakin pisteet konserttipyynnölle.
Mutta sen verran yritä ottaa selvää jostain millaisesta musiikista hän pitää.
Tunteeko joku ryhmän naisista esim jo hänet sen verran paremmin tässä asiassa? Voisit vähän kysellä ja tehdä taustatyötä. :)
Mitenkä sä oot saanut aikaisemmat naisesi?
Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä sä oot saanut aikaisemmat naisesi?
Huoh...
Ap vastaa.
No sepä tässä niin kummallista onkin. Ei mulla oo ikinä ollut ongelmia tämän asian kanssa.
Mutta ehkä se tieto että oon sössinyt kaikki aikaisemmat suhteeni vaikuttaa käytökseeni ja ajatuksiini.
Tätä kun en haluaisi ihan alkuun ainakaan sössiä.
Eli siis vapaita molemmat? Entä jos kysyisit häntä vaikka kahvilaan kahville, teelle tai paikkaan jossa voisitte jutella kahdestaan esim. sen harrastustuokion jälkeen? Kysy, haluaisiko hän ja onnistuisikohan se? Miltä kuullostaa tällainen? Mut minusta ainakin voisit kertoa hänelle jo sen, että sinusta on kiva kun hän käy samassa harrastuksessa kanssasi, katso siitä jo vähän hänen reaktioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis vapaita molemmat? Entä jos kysyisit häntä vaikka kahvilaan kahville, teelle tai paikkaan jossa voisitte jutella kahdestaan esim. sen harrastustuokion jälkeen? Kysy, haluaisiko hän ja onnistuisikohan se? Miltä kuullostaa tällainen? Mut minusta ainakin voisit kertoa hänelle jo sen, että sinusta on kiva kun hän käy samassa harrastuksessa kanssasi, katso siitä jo vähän hänen reaktioitaan.
Itse naisena en niin välittäisi tuosta kahvilajutusta. Ne on niin vaivaannuttavia...
Mutta tykkäisin jos joku pyytäisi konserttikaveriksi.
Ja jos joku kertoisi että on kiva kun minä käyn samassa harrastusryhmässä niin mun polvet varmaan pettäisi. Oisin tosi otettu.
Miksi mun harrastuksissa ei ole tuollaisia miehiä...
n48
Vierailija kirjoitti:
No naisethan rakastaa sitä että saavat huomiota.
Nyt alat sitten huomioimaan tätä naista joka kerta kun näette pikkuisilla mutta tarpeeksi näkyvillä eleillä.
Jos pääset häntä lähelle, voit vaikka ohimennen, kuin huomaamatta sipaista hänen hiuksiaan hellästi. Ei niin että kaikki huomaavat välttämättä mutta hän huomaa sen. Samalla katsot häntä silmiin hellästii ja annat katseen viipyä hetken hänen silmissään.
Tuohiuksiin koskeminen annattaajättää kyllä kahdenkeskiseen hetkeen. ;)
Paitsi jos ootte jossain teatterikurssilla. Siellä se ehk menee roolihahmon piikkiin.
Mutta silmiin kannattaa kyllä katsoa. Sitten katsot vaan kun hän joko kääntää päänsä pois heti tai hukkuu sun silmiis.
Älä "sipaise hiuksia" ilman lupaa.
Jos nainen onkin kaverifiiliksellä, saat lääppijän maineen. Ei kiva. Tämä riippumatta siitä oletko oikeasti rehti ja mukava, voit pilata mahiksesi oudolla hiplaamisella.
Parempi pyytää kahville/kävelylle/konserttiin tai jotain.
Joo pyydä se johkin mukaan esim just konserttiin yms mutta älä missään nimessä ala lääppimään. Ainakaan omin päin.
Mä myös jättäisin nuo koskemiset siihen kun ootte kahdestaan jossain ja oot varma ettei nainen siitä säikähdä. Voi luulla sua vaikka pervoksi.
Mutta hellät katseet... jees.
Vierailija kirjoitti:
Suora toiminta.
Tarkennusta?
No oisko ihan mahdoton ajatus että kysyisit ihan suoraan kiinnostaako?
Ennen harrastuksen alkua menet kyselemään kuulumisia, huomioi ekstrapaljon, mutta esim. paria valittaessa anna tilaa (eli älä ole iholla koko ajan). Siitä sitten luontevasti Facebook-kavereiksi jne.
Itse "lämmittelisin" tutustumalla ja juttelemalla etukäteen ennen kahvi/konsertti/treffikutsua. :) Naisenkin kiinnostus herää kun hän miettii että puhuuko mies mulle enemmän kuin ennen, huomioiko eri tavalla... onkohan kiinnostunut... ;) :)
Sano suoraan?Oikeesti,ootko joku teini?Uskomatonta nössöilyä.
Tsiiiisu kirjoitti:
Sano suoraan?Oikeesti,ootko joku teini?Uskomatonta nössöilyä.
No onpa ihmeellistä käytöstä täällä! Onko se nyt ilkeilyn paikka jos aikuinen mies on päästänyt itsensä rakastumaan eikä osaa enää toimia rationaalisesti.
Miksei voi antaa ihan asiallisia neuvoja?
Ap lisää: Olen tietysti ollut hänelle ystävällinen ja huomaavainen mutta tässä ryhmässä kaikki ovat ystävällisiä toisilleen. Myös tämä nainen minulle.