Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
3.3.2006 parasta ennen päivämäärä sipseissa, ovatko vielä syötäviä?
14.03.2006 |
Siis syödään ne kuitenkin joka tapauksessa mutta onko maku muuttunut jo tässä ajassa.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap:lla rahat loppu kun pitää syödä KUUSI VUOTTA vanhoja sipsejä?
Joku nostanut hieman vanhan viestin..
Mukava odottaa illan herkkuhetkeä jos kerta ovat vielä aidon makuisia.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
keskusteluja samasta aiheesta osastolta