Olen mieheni puhelimessa nimellä Paskapää
Viime vuosi oli meille tosi rankka, mutta ollaan rämmitty eteenpäin ja tuntui siltä että kyllä tämä tästä ja kohta meillekin alkaa hyvät ajat.
Mies köllöttelee sängyllä vauvan vieressä, ja luulin että sillä oli puhelin joten laitoin sille viestejä kaikenlaisesta yleisestä. Huomasin sitten että puhelin onkin olohuoneessa, joten vein puhelimen miehelle. Vauva nukkuu paremmin jos sen vieressä on joku, mutta tylsähän siellä on maata jos itse sattuu olemaan hereillä.
Puhelin oli sitten kädessäni kun viimeinen viesti meni perille, ja ruutuun lasahtaa naamani ja sen viereen sana Paskapää.
Toisaalta ja toisaalta. Miestä on sen oma isä lapsuudessa nimitellyt paskiaiseksi jonkinlaisena hellittelynä, mutta tuli tosi paha mieli tosta :(
Kommentit (54)
Olisit onnellinen! Paskapää on kauniimpi nimi kuin Maho Luuska
Kutsun heikkoja länsimaalaisia miehiä loisiksi ja ameeboiksi :D
Loinen. Ameeba. Kertoo kaiken heistä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu ihan rauhassa. Ei sinuun burkhassasi kukaan kiinnitä mitään huomiota. Paitsi ehkä Supo.
Talletat miehen numeron nimellä motherfucker. Sehän pitää teknisesti paikkansakin. Don't get mad, get even.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu ihan rauhassa. Ei sinuun burkhassasi kukaan kiinnitä mitään huomiota. Paitsi ehkä Supo.
Minua kyllä luultiinkiin muslimimaahanmttajaksi kun kiedoin huivin päähäni.
Pakko myöntää että Lähi-Idän miehet ovat miehiä. Realistinen arvioni on, että se r o t u säilyy vielä.
Nimen näkee vain mies. Jotkut laittavat "hellyttelynä" soittoääneksi puolisolleen manaajan tunnarin, niin työkaveritkin kuulevat minkälaisena puolisoa pitää.
Mies joka nimittelee rumasti naisia, on yksi monista asioista joilla hän todistaa r o t u n s a rappion.
Hän pelkää paljastuvansa, koska sisimmässään tietää sen tosiasian, että hänen r o t u n s a on rappeutunut.
Naiset tietävät sen ja näkevät heidän lävitseen.
Oikea asu länsimaiselle miehelle on hame.
He ovat hameväkeä.
Jotkut ovat epäilleet, että muutokset auringossa ovat tehneet miehistä feminiinisiä.
Eikö Läskipää olisi hyvä nimi tällaiselle "miehelle" puhelimessasi?
Toivottavasti eivät ole enää yhdessä kuin lapsen huoltoon liittyvissä asioissa.
mulla oli puhelimessa aikoinaan nimi etupxxxlu josta tiesin mitä on tarjolla mutta joskus oikea nimi unohtui ja piti kiertää ja kaartaa kun ei tullut mieleen
toinen hyvä oli naisen mieltymyksiin tukeva nimi mitä nyt en tähän laita mutta kuvasti hyvinkin paljon mitä hän aina halusi.