Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa nimellä Paskapää

Vierailija
01.01.2017 |

Viime vuosi oli meille tosi rankka, mutta ollaan rämmitty eteenpäin ja tuntui siltä että kyllä tämä tästä ja kohta meillekin alkaa hyvät ajat.

Mies köllöttelee sängyllä vauvan vieressä, ja luulin että sillä oli puhelin joten laitoin sille viestejä kaikenlaisesta yleisestä. Huomasin sitten että puhelin onkin olohuoneessa, joten vein puhelimen miehelle. Vauva nukkuu paremmin jos sen vieressä on joku, mutta tylsähän siellä on maata jos itse sattuu olemaan hereillä.

Puhelin oli sitten kädessäni kun viimeinen viesti meni perille, ja ruutuun lasahtaa naamani ja sen viereen sana Paskapää.

Toisaalta ja toisaalta. Miestä on sen oma isä lapsuudessa nimitellyt paskiaiseksi jonkinlaisena hellittelynä, mutta tuli tosi paha mieli tosta :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Kyselet miesvihapalstalla neuvoja, erotako sen takia mitä miehen puhelimessa lukee.

Kyllä, olet paskapää. Mies joutui tässäkin tapauksessa siis vain siitoskoneeksi ja lompakoksi loiselle.

Eikö edes hävetä?

Vierailija
22/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä mies millimunaksi ja rupea käyttämään sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet olleet vaikeita... Ja pykäsitte sitten vauvan keskelle riitelyä? Paskapäitä.

Vierailija
24/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on oikeassa. Kyselet miesvihapalstalla neuvoja, erotako sen takia mitä miehen puhelimessa lukee.

Kyllä, olet paskapää. Mies joutui tässäkin tapauksessa siis vain siitoskoneeksi ja lompakoksi loiselle.

Eikö edes hävetä?

Olen koko yhdessäoloaikamme ollut se enemmän ansaitseva tässä suhteessa. Kyllä, vanhempainpäivärahanikin ovat isompia kuin miehen ansiot.

Voi tietty olla että tämä ei ole toimiva asetelma, mutta loisimisesta minua ei voi syyttää.

Vierailija
25/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuodet olleet vaikeita... Ja pykäsitte sitten vauvan keskelle riitelyä? Paskapäitä.

Oliko mitään oikeata lisättävää?

Sinäkö tulet jälkiabortoimaan lapsemme? Ei kannattais, on oikein kiva otus vaikka vanhemmat ovatkin vähän niin ja näin.

Vierailija
26/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes hävetä?

Taas tämä yksi uli itkee sylki roiskuen näppikselle. 

Eikä ilmeisesti edes hävetä.

Vierailija
27/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sylttyosaston tuotos. Semikauhea.

Vierailija
28/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
29/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s: en kysele neuvoja erotako vai ei.

Olen epävarma ihminen, tarkistan mitä mieltä muut ovat tällaisesta nimittelystä. Henkinen tuki on myös avuksi, ja sitä täältä olen saanutkin, kiitos vaan.

Vierailija
30/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tyyppiä, jotka on vastaavasti nimenneet puolisonsa.

Eipä voi muuta kuin miettiä, mikä pitää kiinni suhteessa, jossa kunnioitusta ja arvostusta ei ole tippaakaan jäljellä.

Vierailija
31/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut lempinimeltään paskiainen, sehän on samaistumista, että sinä olet samaa sarjaa. Kun vielä kirjoittaa sen isolla, sehän on kunnioitusta.

Siis en nyt pelkästään vitsaile. Onhan tuossa vissi psykologinen kikka käytössä miehellä. Jos siinä ruudussa lukisi Rakas, mutta suhde on ristiriitainen, niin sitten vihlaisisi kiukku ja pettymys aina kun puhelin soi tai piippaa. Että tuommoista pikkupiruako minä Rakkaaksi nimitän, onpa vanhentunut tieto. Nyt mies paremmalla tuulella ollessaan yllättyy aina myönteisesti, että no onhan siinä eukossa nyt hyvätkin puolensa. Huonolla tuulella hän taas kokee jonkun edes ymmärtävän, olkoonkin vain puhelin. Eli kysymys on siitä, onko lasi puolityhjä vai puolitäysi. Älä puutu liikaa toisen kiukunpurkamiskeinoihin. Yritä keskittyä itse asioihin. Eli miksi hän pitää sinua paskapäänä ollenkaan. Missä määrin sinä olet oikeasti ymmärtämätön. Tai onko välillänne paljonkin asioita, joita ei kuulukaan ymmärtää.

Toki sopii suuttua nimittelystä, mutta ei kannata käyttää suuttumusta kilpenä torjumaan miehen näkemystä siitä, mikä mättää. Jos hän on väärässä ja sinulla on kaikki oikeus olla vihainen, et sinä kilpiä tarvitse.

Vierailija
32/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 32!

Joku muukin on käynyt terapiassa näemmä :)

T:ap

Vierailija
33/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ainakin loukkaantuisin. Kokeile ap laittaa miehen nimeksi pikkukulli ja katso mikä on reaktio.

Paskapää ja Pikkukulli on aika eri lailla ilkeitä nimityksiä.

Mies ei sentään ollut nimennyt vaimoaan "Lattarinnaksi" tai "Löysäpilluksi".

M29

Vierailija
34/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Toisekseen, toki tekisi mieli alkaa nimitellä miestä, mutta se johtaa vain tilanteen eskaloitumiseen.

Vierailija
35/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitää? Kai kysyit mieheltä suoraan asiaa?

Jos miestä on itse lapsena kutsuttu "paskiaiseksi" hellyttelynimenä, ei mikään ihme ettei ymmärrä, ettei tuollaisten hellyttelynimien antamaminen ole ns normaalia

"Hellittelynimi"? Ei ole,ei! Hellittelynimellä kutsutaan rakasta tai viitataan tähän, tässähän on kyseessä salainen koodinimi kun se saatiin selville toisen foonia nuuskimalla. Kertoo jotakin puolison mielentilasta ja tuntemuksista. Nimike kyllä mutta hellittelystä tuskin on kyse. Jaksamisia ja parempaa uutta vuotta AP:lle

Vierailija
36/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paskapää" ei ole hellittelyä, vaan epäkunnioittava salainen koodi.

Vierailija
37/54 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavuosi ja pikkulapsiaikahan yleensä onkin parisuhteelle sitä rankinta aikaa ja syö suhdetta..

Vaatisin kuitenkin mieheltä kunnon selitystä asiaan. Toivottavasti olisi vain tuosta paskiaisesta johdettu lempinimi tms. kyseessä.

Vierailija
38/54 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
39/54 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua onpa kamalaaa.... Ei käynyt mielessä että olis läpällä laittanut nimeksesi paskapää? Ei tollaista jokatapauksessa kannata itseensä ottaa (:

Läpällähän kaikki tyhmä on tehty kun jää kiinni

Vierailija
40/54 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tyypillinen heikko länsimaalainen mies.

Tämä r o t u  katoaa evoluution myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi