Uskotteko että parien jotka julkisesti lääppivät koko ajan toisiaan ovat todella onnellisia?
Tuli mieleen tuosta onnellisuudenhehkutusketjusta sellainen asia, jota ainakin minun ystäväpiiristäni löytyy muutamia. Nimittäin pareja, joiden isossa porukassa ollessaan on pakko olla toistensa kimpussa koko ajan ja " kullitella" ym toisille imelään sävyyn. Ei siinä mitään tietenkään pahaakaan ole, mutta onko se pakko tehdä aina mahdollisimman näkyvästi?? Itse rakastan miestäni ylikaiken ja hellittelemme päivittäin, emme kumpikaan ole silti mitään seurassa pussailijoita. Yksi tällainen pariskunta ystäväpiiristämme erosi hiljattain ja heidän ero tuli monille aikamoisena shokkina, koska heidät oli totuttu näkemään aina niin vastarakastuneen oloisina. Minulle ero ei tullut yllätyksenä, koska olin tiennyt jo pitkän aikaa ystäväni puheista päätellen että heillä meni tosi huonosti. Miksiköhän sitten isossa seurueessa täytyi yrittää viestiä muuta?
Kommentit (27)
jotka sitten alkavat siinä keskellä käytävää suutelemaan muka-intohimoisesti! Lähinnä naurettavan ja säälittävän näköisiä!
Ja useimmat näkemistäni pareista semmoisia yli 30, eikä mitään teinipareja.
rakkauden tunnustukset niin sanoin kun teoin missä ja millon vaan ovat meille vaan niin luonnollisia asioita kun rakastamme toisiamme...
Toiset toisella tavalla, me näin
Se on osa luontaista kanssakäymistä, vaikea kuvitellakaan päivää ilman suukkoja ja kosketuksia. Silti peitetään se oikeastaan aina muiden seurassa, kohteliaisuussyistä.
Hellyyttä ja rakkautta siis piisaaa.. varsinaisen seksin kanssa sitte onki vähän niin ja näin.
no me ollaan ainakin onnellisia ja ei pelätä näyttää sitä muille...
Eli jos ei julkisesti nuohoa niin pelkää näyttää, että on onnellinen.
Vierailija:
no me ollaan ainakin onnellisia ja ei pelätä näyttää sitä muille...Eli jos ei julkisesti nuohoa niin pelkää näyttää, että on onnellinen.
Minun ei nimittäin tarvitse todistella sitä kenellekään. Ajatelkoot muut meidän suhteesta mitä huvittaa, pääasia, että itse tiedetään missä mennään.
no me ainakin ollaan onnellisia ja yleensäkki pussaillaa missä sattuu :) ollaan kyllä oltu aika monta vuotta yhdessäkin mut ainakin näin meillä...:) tuskinpa kukaan haluu huviksee pusutella jos ei yhtää oo onnellinen!