Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko että parien jotka julkisesti lääppivät koko ajan toisiaan ovat todella onnellisia?

Vierailija
14.03.2006 |

Tuli mieleen tuosta onnellisuudenhehkutusketjusta sellainen asia, jota ainakin minun ystäväpiiristäni löytyy muutamia. Nimittäin pareja, joiden isossa porukassa ollessaan on pakko olla toistensa kimpussa koko ajan ja " kullitella" ym toisille imelään sävyyn. Ei siinä mitään tietenkään pahaakaan ole, mutta onko se pakko tehdä aina mahdollisimman näkyvästi?? Itse rakastan miestäni ylikaiken ja hellittelemme päivittäin, emme kumpikaan ole silti mitään seurassa pussailijoita. Yksi tällainen pariskunta ystäväpiiristämme erosi hiljattain ja heidän ero tuli monille aikamoisena shokkina, koska heidät oli totuttu näkemään aina niin vastarakastuneen oloisina. Minulle ero ei tullut yllätyksenä, koska olin tiennyt jo pitkän aikaa ystäväni puheista päätellen että heillä meni tosi huonosti. Miksiköhän sitten isossa seurueessa täytyi yrittää viestiä muuta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me ainakin ollaan onnellisia ja yleensäkki pussaillaa missä sattuu :) ollaan kyllä oltu aika monta vuotta yhdessäkin mut ainakin näin meillä...:) tuskinpa kukaan haluu huviksee pusutella jos ei yhtää oo onnellinen!

Vierailija
22/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitten alkavat siinä keskellä käytävää suutelemaan muka-intohimoisesti! Lähinnä naurettavan ja säälittävän näköisiä!

Ja useimmat näkemistäni pareista semmoisia yli 30, eikä mitään teinipareja.

Vierailija
24/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauden tunnustukset niin sanoin kun teoin missä ja millon vaan ovat meille vaan niin luonnollisia asioita kun rakastamme toisiamme...



Toiset toisella tavalla, me näin

Vierailija
25/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa luontaista kanssakäymistä, vaikea kuvitellakaan päivää ilman suukkoja ja kosketuksia. Silti peitetään se oikeastaan aina muiden seurassa, kohteliaisuussyistä.



Hellyyttä ja rakkautta siis piisaaa.. varsinaisen seksin kanssa sitte onki vähän niin ja näin.

Vierailija
26/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me ollaan ainakin onnellisia ja ei pelätä näyttää sitä muille...







Eli jos ei julkisesti nuohoa niin pelkää näyttää, että on onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


no me ollaan ainakin onnellisia ja ei pelätä näyttää sitä muille...

Eli jos ei julkisesti nuohoa niin pelkää näyttää, että on onnellinen.

Minun ei nimittäin tarvitse todistella sitä kenellekään. Ajatelkoot muut meidän suhteesta mitä huvittaa, pääasia, että itse tiedetään missä mennään.