Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas tää laihtuminen helppoa! :D

Vierailija
14.03.2006 |

Synnytyksen 20 kilosta jäljellä enää 4 kg. Kuukaudessa pudonnut siis tuo 16 kg! Ja olen syönyt ihan sikana pizzaa, hampurilaisia, suklaata. :DDD

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin ihan luurangoksi kolmessa kuukaudessa ja jouduin tarkkailuun... mikään ei imeytynyt. No, nyt olen taas normaalipainossani. Ei se laihtuminen aina ole positiivinen asia...

Vierailija
2/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon päähän entisestä painostani ja siitä se sitten pikkuhiljaa on noussut :)

Se viisi kiloa oli just sellanen tosi vaikea pudotettava , siihen asti paino laski ihan itsestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoni putosi 10 kiloa alle synnytystä edeltäneen normaalipainoni kolmessa kuukaudessa synnytyksen jälkeen... ja olin aikaisemminkin aika hoikka... se oli jopa vähän pelottavaa, kun kilot putoilivat ihan silmissä... mutta kyllä se kaikki takaisin tuli...

Vierailija
4/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää meno tietenkään voi näin jatkua. Yritän päästä kaidalle tielle :) Mutta oikeasti olen syönyt 2-3 suklaalevyä viikossa, sokerilimua varmaan pari litraa viikossa, roskaruokaa 2-4 krt/vko. Mulle se on paljon, sillä aikaisemmin en ole ollut tällainen herkuttelija. ap

Vierailija
5/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syön muutakin kuin herkkuja :)

Kolmen kuukauden sisällä olen ennenkin palautunut normimittoihin, viel melkein kuukausi aikaa siis :) Eikä mulle ainakaan ole kahden edellisen aika tulleet kilot takaisin. Ihmisiä on niin erilaisia :)

Vierailija
6/6 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tippunut kahdessa viikossa 12kg eli kaikki mitkä raskausaikana tulikin. Syönyt olen ihan normaalisti, mutta vettä tulee juotua aina imetyksen yhteydessä pikkupullollinen :)

Vielä kun saisi entiset 10kg ylimääräiset tippumaan tähän samaan syssyyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän