Peukutusta: Muistatko vanhojen tv-sarjojen tunnusmusiikkeja
Niin että pystyt hyräilemään/viheltämään? 1/viesti.
.
Mennään bussilla (On the buses)
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Colditz
Tää oli ihan samperin hyvä sarja - tehty vissiin joskus 70-luvulla, ysärillä tuli Suomen telkkarista ja katsoin. Olin ihan yllättynyt, miten inhimillisiä kaikki henkilöhahmot olivat - saksalaisista ei tehty sellaisia stereotyyppejä kuin vielä nykyäänkin, ja puhtoisimmissakin hahmoissa oli jotain särmää, omia vikojaan.
Se jakso, jossa terve brittiupseeri teeskentelee hullua päästäkseen pois oli kyllä hiton ahdistava. Ja hiton hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukaloisen retket (Nils Holgersson)
Eka animesarja, jonka näin silloin joskus 80-luvulla. Tunnarissa ei ollut sanoja, mutta myöhemmin kuulin laulunkin:
"Nils Holgersson/korkeella ilmassa on/Näin lentää pois/Autta nyt häntä jos vois..:"
"Pieneksi jääkö, ken tietää/Haltija kai/Päättää sen, tai/jos vallan kiltiksi muuttuu/Anteeksi kaiken hän saa."
En koskaan kiinnittänyt huomiota siihen että Nils olisi tarvinnut jotain apua, luulin että oli ihan tyytyväinen lentelemään :D
Vierailija kirjoitti:
vaaleanpunainen pantteri
Tähän on muuten jotkin suomalaiset sanat!
"Mä näin, se kulki katua alaspäin tuo pantteri vaaleanpunainen. Mä näin, se auton alle jäi yllättäin, tuo pantteri vaaleanpunainen." Tai jotain. Naislaulaja muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vastatuuleen
Katsoin tuon syksyllä, lainasin dvd-boksin kirjastosta. Tunnarihan on se Six Ribbons.
Komisario (Der Kommissar) saksalainen poliisisarja 60-70-luvulta.
Merilinja (Onedin Line) ja 70-luvun eeppisimmät pulisongit
Auf Wiedersehen, Pet
Sarjassa oli useita tunnareita, ensinnäkin alussa ja lopussa soi eri kappale, lisäksi ne vaihtuivat myöhemmillä kausilla ainakin pari kertaa.
Eka animesarja, jonka näin silloin joskus 80-luvulla. Tunnarissa ei ollut sanoja, mutta myöhemmin kuulin laulunkin:
"Nils Holgersson/korkeella ilmassa on/Näin lentää pois/Autta nyt häntä jos vois..:"
"Pieneksi jääkö, ken tietää/Haltija kai/Päättää sen, tai/jos vallan kiltiksi muuttuu/Anteeksi kaiken hän saa."